Otin nyt 1 esimerkin eli mobiililaitteet.Laskisivatko hinnat,jos myynti putoaisi rajusti?
Itse en PK-Seudulla asuvana osta/maksa enää hintoja mitä pyydetään elikkä jääkööt kauppaan.Toinen esim lenkkarit ja muut varusteet esim 300e lenkkareista tai tonni gore takista on katetta.Alkoholi baareissa jessus mitä maksaa no jengi menee tukevissa pohjissa baariin tai sitten ei.Eli mikäli innovaattoritkin jättäisi uutuudet kauppoihin isossa määrin niin putoaisiko hinnat vai tulisiko Suomesta provinssi.
Jätä 1T kapulat kauppaan.
0990
1
76
Vastaukset
- Kuluttajahypetys
Aina on kannattanut ostaa vasta kun hinnasta on hypetys haihtunut, mutta jos trendipetterinä on pakko saada heti yöllä uusinta uutta, niin maksaahan se.
Kännyköihinkään ei ole tullut useampaan vuoteen mitään sellaista, että siitä olisi oikeasti jotain hyötyä S3 ja i3 jälkeen että olisi järkeä maksaa uusista versioista uutukaisversioiden hintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818