https://www.verkkokauppa.com/fi/product/44146/gtkqm/Lenovo-ThinkPad-E550-kannettava-Win-7-Pro#product-history
(varmaan poistavat tai muokkaavat linkkiä pikapuoliin)
Luvataan 16GB muistia, koneessa on 8GB. Ostettiin firmaan kaksi konetta, toinen Tampereen liikkeestä, toinen Helsingistä. Molemissa muistia puolet luvatusta, hienoa huomata kun olet ensin tuhlannut puoli päivää niiden ostamiseen ja sitten pari päivää erilaisten softien asennukseen.
Voit käyttää taas työpäivän niiden palauttamiseen ja "1-4 viikossa saat oikean tuotteen" toteaa asiakaspalvelun kesähessu. Kysymykseen voivatko postittaa lisämuistin että asentaisin itse luvattiin vastata "3 päivän kuluessa" -> palautukseen koko laite.
Tässä on kyse systemaattisesta petoksesta, näitä koneita myydään satoja tai tuhansia, kaikki eivät kusetusta huomaa ajoissa, hyöty myyjälle satoja euroja per kone. Eniten harmittaa hukkaan menevä aika.
Nenäänsä honottavat asiakaspalvelijat lähinnä naureskelevat asiakkaiden tyhmyyttä. Ja saadaksesi koneeseen ostettujen ohjelmistojen hinnasta palautuksen, erillinen prosessi = riitele Microsoftin kanssa asiasta.
En usko, että näemme yleistä takaisinkutsua joten tämä täyttää törkeän petoksen tunnusmerkit.
Verkkokaupa.com Lenovo-kusetus
2
143
Vastaukset
- aivan.hirveä.kusetus
> Tässä on kyse systemaattisesta petoksesta, näitä koneita myydään satoja tai tuhansia, kaikki eivät kusetusta huomaa ajoissa, hyöty myyjälle satoja euroja per kone. >
Ööh, miten se myyjä oikein tienaa sen satoja euroja per kone? Lisämuistin hinta lienee siinä 40 euron paikkeilla. Ostit 16GB:n koneen, sait 8GB:n laitteen. Nyt myyjä vaihtaa sen sellaiseksi 16GB koneeksi, kuin alun perin halusit ja alun perin maksoit.
Ja ne muut asiakkaat, jotka eivät "huomaa ajoissa" virhettä. Miten niin "ajoissa". Tällaisen mokan saa korjatuksi milloin tahansa, kunhan on ostohetken paperit tallessa. Vaikka vuoden päästä. Tokihan kaikki täysipäiset ihmiset tarkistavat ostoksensa kotona. - Aake777
Lenovo kusettaa ympäri maailmaa. Kun asiakas ottaa yhteyttä Lenovoon alkaa systemaattinen väsytystaktiikka tarkoituksena että asiakas heittää jossain vaiheessa pyyhkeen kehään. Tein valituksen Kuluttajariitalautakuntaan Lenovon "takuuhuollosta". Käsittelyaikajono kyseiselle tuotteelle on 2 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888