https://www.verkkokauppa.com/fi/product/44146/gtkqm/Lenovo-ThinkPad-E550-kannettava-Win-7-Pro#product-history
(varmaan poistavat tai muokkaavat linkkiä pikapuoliin)
Luvataan 16GB muistia, koneessa on 8GB. Ostettiin firmaan kaksi konetta, toinen Tampereen liikkeestä, toinen Helsingistä. Molemissa muistia puolet luvatusta, hienoa huomata kun olet ensin tuhlannut puoli päivää niiden ostamiseen ja sitten pari päivää erilaisten softien asennukseen.
Voit käyttää taas työpäivän niiden palauttamiseen ja "1-4 viikossa saat oikean tuotteen" toteaa asiakaspalvelun kesähessu. Kysymykseen voivatko postittaa lisämuistin että asentaisin itse luvattiin vastata "3 päivän kuluessa" -> palautukseen koko laite.
Tässä on kyse systemaattisesta petoksesta, näitä koneita myydään satoja tai tuhansia, kaikki eivät kusetusta huomaa ajoissa, hyöty myyjälle satoja euroja per kone. Eniten harmittaa hukkaan menevä aika.
Nenäänsä honottavat asiakaspalvelijat lähinnä naureskelevat asiakkaiden tyhmyyttä. Ja saadaksesi koneeseen ostettujen ohjelmistojen hinnasta palautuksen, erillinen prosessi = riitele Microsoftin kanssa asiasta.
En usko, että näemme yleistä takaisinkutsua joten tämä täyttää törkeän petoksen tunnusmerkit.
Verkkokaupa.com Lenovo-kusetus
2
128
Vastaukset
- aivan.hirveä.kusetus
> Tässä on kyse systemaattisesta petoksesta, näitä koneita myydään satoja tai tuhansia, kaikki eivät kusetusta huomaa ajoissa, hyöty myyjälle satoja euroja per kone. >
Ööh, miten se myyjä oikein tienaa sen satoja euroja per kone? Lisämuistin hinta lienee siinä 40 euron paikkeilla. Ostit 16GB:n koneen, sait 8GB:n laitteen. Nyt myyjä vaihtaa sen sellaiseksi 16GB koneeksi, kuin alun perin halusit ja alun perin maksoit.
Ja ne muut asiakkaat, jotka eivät "huomaa ajoissa" virhettä. Miten niin "ajoissa". Tällaisen mokan saa korjatuksi milloin tahansa, kunhan on ostohetken paperit tallessa. Vaikka vuoden päästä. Tokihan kaikki täysipäiset ihmiset tarkistavat ostoksensa kotona. - Aake777
Lenovo kusettaa ympäri maailmaa. Kun asiakas ottaa yhteyttä Lenovoon alkaa systemaattinen väsytystaktiikka tarkoituksena että asiakas heittää jossain vaiheessa pyyhkeen kehään. Tein valituksen Kuluttajariitalautakuntaan Lenovon "takuuhuollosta". Käsittelyaikajono kyseiselle tuotteelle on 2 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822