Ostin tori.fistä Samsung Galaxy S4 puhelimen. Luvattiin kaikenmallam vermeet mukaan mm laturi, datakaapeli, kuitti puhelimen ostosta ja tietysti puhelimen piti olla priima kunnssa - aivan kuin uusi. Kokeilin puhelinta kotonani ja yllätykseni huomasin, että puhelin ei toiminut vaikka siihen asetin Soneeran, Elisa, Dna:n psim kortin. Mykkänä pysyi. Ostotilanteessa ei ollut mahdollisuutta kovin paljonkaan kokeilla puhelinta. Kotona sitten tunnin kuluttua kokeilin puhelnta prepais että Dna, Soneran ja Elisan kortilla (kk veloitus- ei prepaid), mutta mykkänä pysyi. Varsinaisesti ei rahanmenetys hartmittanut, vaan ilmeinen epärehellisyys, jota on alkanut esiintyä myös tori.fi kaupoissa. Myyjillä on kiire päästä pois tilanteesta ja usein itse myyjä ei tule tuomaan ostettua tuotetta vaan joku toinen henkilö. Näin myyjän jäljittäminen ilman viranomaisapua tai tori.fi apua on erittäin vaikeaa. Toinen juttu joka tuntuu olevan myyjille neittäin hankalaa; myynnin jälkeen kysymyksiin ei vastata, olisiko ostajalle tapahtunut jokin asennusvirhe tms. Näin Tamperella 29.07.2016
Tori.fi huijaukset
3
1294
Vastaukset
- Jagmi
Ostin Tori.fi,stä Note4 "Juha Parviaiselta", "Turku" (200€).
Piti maksaa nopeasti (pikasiirto.fi) jotta kaveri voisi postittaa heti Noten, no eipä tullut Notea eikä seuranta koodiakaan, ainoastaan "missähän se on" yms. vedätystä.
Lainaus hänen viestistä:
"Tuommoinen. Ei ulkoisia vikoja ym. Pystyisitkö siirtämään pikasiirto.fi sivun kautta silloin raha näkyisi heti ilman viivettä kun on eri pankki.Ja minä voisin laittaa heti tänään postiin ja se lähtisi huomenna. Jätän tilinumeron niin voitko osoitteen antaa vaikka kun olet maksun suorittanut. Kiitos!"
Epäilykseni herättyä, pengoin aikani kuvahakua ja löysin saman kuvan sieltä minkä "myyjä" oli lähettänyt minulle.
Tietty tein heti rikosilmoituksen petollisesta myyjästä, jolloin selvisi oikea nimikin, nimi oli aivan toinen tilin takana...**ananen Ka**-T**ani.
Tietty kädestä käteen kauppa toimii, mutta eihän näitä kannata lähteä hakemaan eri läänistä.
Eli varokaa tilinumeroa: FI7*108**50005**27.....On tehnyt samanlaisia petoksia hyvin monelle muullekin, varoitin tästä ilmossa Torissa, joten paljon tuli viestejä muilta saman luikin uhreilta, ja käyttää useita eri nimiä. - Irjp
Pitäis tehdä lista kaikista huijareista. Siihen voisi lisätä Olli- Juhani Pyykkösen nimeä käyttävän torihuijarin ja Iina Ruohoniemi - nimeä käyttävän huijarin nimet. Molemmat pyytää 140 € elektroniikkalaitteista, jotka aivan uusia tai vähän käytettyjä, eli pilkkahintaa.... Jakaavat tilinumeroitansa monelle ihmiselle yhtä aikaan, kokeiltu on.
- Anonyymi
358414710245
Huijarin puh numero.
Kusetti ainakin 2.1. 2022
Mobilepaylla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887