Päivää
Itsellä on sellainen vaiva jotta etenkin nukkumaan mennessä tuntuu että on raskas hengittää ja tästä johtuen ei tahdo sitten uni tulla. Nenän kautta hengittäessä etenkin tuntuu raskaalta.
Sitä on vaikea kuvata mutta tuntuu siltä kuin ilmaa kyllä saa nenän kautta mutta ei kumminkaan saa tarpeeksi happea.
Sen olen huomannut että jos olen pessyt pyykkiä ja kuivaan märkiä vaatteita samassa huoneessa missä nukun niin tuntuu että silloin henki kulkee paremmin.
Kumminkaan näin kesä aikana mielestäni ilma ei liian kuivaa ole, myöskin ilmankostuttaja ei välttämättä ole auttanut asiaa.
Tämä vaiva on minulla ollut kauan, oletan että olen huone pölylle allerginen mutta vaikka siivoan päivittäin niin silti tämä ongelma vaivaa.
Mikähän olisi ongelman ratkaisu?
Henkeä ahdistaa etenkin nukkumaan mennessä
mikähänon
0
251
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1163725Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m713101- 262704
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv822451Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html192399Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta312309Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62207En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102161Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä272036- 901970