Hei! Haluaisin hakea vippiä/lainaa. Minulla on jo Ostosrahan joustoluottoa sekä maksamatonta opintolainaa.
Ovatko nämä este uuden lainan saamiselle? Jos hakee vaikka toiselta palvelulta.
vipin/lainansaamiselle este maksamattomat lainat?
3
289
Vastaukset
"Hei! Haluaisin hakea vippiä/lainaa. Minulla on jo Ostosrahan joustoluottoa sekä maksamatonta opintolainaa."
-Hyvä, siitä se lähtee, ja minä tiedän, että miten se loppuu.
Sinä kun et tiedä, että miten tuo päättyy, niin minä voin kertoa.
Olet täällä kolmen vuoden päästä kyselemässä, että mihin otan yhteyttä, kun velkaa on suut ja silmät täynnä, ja vouti uhkaa ulosotolla.Autolaina erääntyy maksujen jäätyä rästiin, joten voivatko ne viedä auton?
Vuokratkin on maksamatta, joten voiko vuokranantaja heittää hankeen.
Se päättyy juuri noin, joten mieti vielä kerran, että kannattaako se sittenkään..- Vippaaja
Useimmat vipin antajat ovat saman puljun omistajia ja/tai yhteistyössä muiden kanssa. kannattaa katsoa rekisteriselosteesta. mm nämä : 4Finance Oy Aasa Oy AA-Yleislaina OÜ, Suomen sivuliike Avida Finans AB, filial I Finland Bank Norwegian AS Bigbank AS Cashbuddy Oy Collector Bank AB DFC Nordic Oyj Euroloan Consumer Finance Oyj Ferratum Finland Oy Folkefinans AS, Suomen sivuliike Ikano Bank AB (publ), Finland filial J.W. Yhtiöt Oy Lainaamo Oy My Lender Oy NDN - Yhtiö Oy Oy Netford Capital Ltd OPR-Vakuus Oy Resurs Bank AB Suomen sivuliike Santander Consumer Finance Oy Svea Ekonomi AB, Filial i Finland Tact Finance Oy Top Finance Oy Mitä positiivista tietoa Asiakastieto välittää?
- yksilainakerralla
Jos haluat samalta lainantarjoajalta kuin ostosraha se on OPR, jolla on myös everyday luotot. Se on kuitenkin helkutin kallis. Parempi yrittää korottaa Ostosraha-lainasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733