Hei, kuinka moni teistä on kokeillut ns. otk-spankingia vaikka esileikkinä. Eli sitä että esimerkiksi mies antaa naiselle piiskaa naisen maatessa miehen sylissä pylly paljaana.
Itse olen jonkun verran päässyt näitä leikkejä leikkimään, ja innostunut todella niistä. Näkymät ovat piiskaajan näkökulmasta aivan huikeat. Se kun pakarat todella elävät läpsäysten voimasta, ja pakarat alkavat punoittaa. Ja mitä niiden välissä onkaan.
Jos sinulle luotettava kumppani ehdottaisi sinulle tällaista leikkiä, roolissa tai toisessa, niin lähtisitkö mukaan, vai pidätkö ajatusta täysin vastenmielisenä? Tavoitteena ei tarvitsisi (ellei niin saava halua) tuottaa kipua, vaan enemmänkin roolileikkiä ja eroottista tunnelmaa.
OTK-Spanking eli piiskausta
Piiskaaaaa
1
1370
Vastaukset
- femdominorja
me piiskaamme naiseni kanssa molemmat toisiamme. yleensä piiskaaja saa jatkaa yhdyntään, joko minä peniksellä tai hän strap onilla. riippuen kummalla tuulella ollaan... :)
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1045497
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai944801Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1394752Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672169- 1101954
- 1051747
- 2561547
- 3701298
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591131- 2041061