Mitä opettaisit aiheesta: Mistä tunnistaa Jumalan? Jos siis Jumala ilmestyisi sinulle, niin mistä voisit olla varma, että se on Jumala? Onko Jumala joskus ilmestynyt sinulle? Millaista se oli?
Jumalan tunnistaminen
9
115
Vastaukset
- A.teis.ti
Olen nähnyt jumalan mutta en uskalla puhua siitä kun minut leimattaisiin hulluksi ja erilaiseksi muihin nähden. Siksi olen ateisti kun pelkään olla erilainen kuin kaikki muut
- kiitosjeesuskiiitooos
Olet mielipuoli uskovainen.
- vilij0nkka
Opettaisin että nämä mielikuvitusjumalat joita avaajankin korvienvälissä näyttää liihottavan ovat kätevä tapa pilata oma mielenterveytensä. Surullista :(
- hämilläänoleva
Kertoisitko mikä on ihanteellinen mielenterveys?
- vilij0nkka
hämilläänoleva kirjoitti:
Sellainen missä elät todellisuudessa etkä missään paimentolaismiehen keksimissä saduissa missä jumalat, demonit, helvetit, synnit, enkelit melskaavat ja jopa käärmeetkin osaavat puhua.
- seeioleväärinnnnnnnnnn
hämilläänoleva kirjoitti:
En voi kertoa ,koska nollaa, olematonta, ei voi kertoa!
Minä näin Cthulhun unessa, hän näytti juuri sellaiselta kuin kuvissa.
Oli aika pelottavaa.- päivänpeilaus
Se unessa joka päivällä mielessä.
- kas.tässä
Kyllä olen nähnyt Jumalan ja otin hänestä kuvankin. Hän myös puhui:
https://pixabay.com/p-105719/?no_redirect
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76868Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99812Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684