Mitä opettaisit aiheesta: Mistä tunnistaa Jumalan? Jos siis Jumala ilmestyisi sinulle, niin mistä voisit olla varma, että se on Jumala? Onko Jumala joskus ilmestynyt sinulle? Millaista se oli?
Jumalan tunnistaminen
9
132
Vastaukset
- A.teis.ti
Olen nähnyt jumalan mutta en uskalla puhua siitä kun minut leimattaisiin hulluksi ja erilaiseksi muihin nähden. Siksi olen ateisti kun pelkään olla erilainen kuin kaikki muut
- kiitosjeesuskiiitooos
Olet mielipuoli uskovainen.
- vilij0nkka
Opettaisin että nämä mielikuvitusjumalat joita avaajankin korvienvälissä näyttää liihottavan ovat kätevä tapa pilata oma mielenterveytensä. Surullista :(
- hämilläänoleva
Kertoisitko mikä on ihanteellinen mielenterveys?
- vilij0nkka
hämilläänoleva kirjoitti:
Sellainen missä elät todellisuudessa etkä missään paimentolaismiehen keksimissä saduissa missä jumalat, demonit, helvetit, synnit, enkelit melskaavat ja jopa käärmeetkin osaavat puhua.
- seeioleväärinnnnnnnnnn
hämilläänoleva kirjoitti:
En voi kertoa ,koska nollaa, olematonta, ei voi kertoa!
Minä näin Cthulhun unessa, hän näytti juuri sellaiselta kuin kuvissa.
Oli aika pelottavaa.- päivänpeilaus
Se unessa joka päivällä mielessä.
- kas.tässä
Kyllä olen nähnyt Jumalan ja otin hänestä kuvankin. Hän myös puhui:
https://pixabay.com/p-105719/?no_redirect
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574604
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1544218- 673852
- 1253810
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473644Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe783464- 983031
- 542875
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142414