Olen pelkästään surullinen

Sydänrikki

En jaksa vihata ketään hyväksikäyttäjiä. Itken sitä, että hänkin oli vain sellainen.

11

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nymälähen

Olen poistumassa. Mutta sanon vielä tän. Jätä hyväksikäyttäjä. Anna hänelle anteeksi ja jatka elämääsi toisaalla. Ei kenenkään tarvitse alistua hyväksikäytölle.

• Sydänrikki

En ole hänen ollutkaan. Puhun pelimiehestä, joka käytti minun kiinnostustani hyväkseen herättääkseen toisen ihmisen kiinnostuksen. Siitä on aikaa, mutta minä onneton ihastuin häneen ja vieläkin se asia tuntuu tosi pahalta just noiden tunteiden vuoksi. Ajatteli varmaan, että varattuna olen helppo höynäuytettävä niin kuin olinkin.

• kasvaaikuiseksi

Mene eteenpäin hyvä ihminen.

• Sydänrikki

Menisin jos voisin. Typerä kommentti minusta.

• voimia

Sinulle. Tuo oli miehen kommentti, älä välitä. Luuli minun aloitukseksi.

• menneisyyttäohion
        Sydänrikki kirjoitti:

En ole hänen ollutkaan. Puhun pelimiehestä, joka käytti minun kiinnostustani hyväkseen herättääkseen toisen ihmisen kiinnostuksen. Siitä on aikaa, mutta minä onneton ihastuin häneen ja vieläkin se asia tuntuu tosi pahalta just noiden tunteiden vuoksi. Ajatteli varmaan, että varattuna olen helppo höynäuytettävä niin kuin olinkin.

Oletko miettinyt asiaa hänen kannaltaan? Jos vaikka illanviettoon on tulossa miehen entisiä ja nykyisiä ihastuksia, niin miltä hänestä tuntuu? Varmaan aika hämmeltävältä ja pelinappulalta. Tykkää kuitenkin kaikista mutta ei siinä tilanteessa mitään pysty näyttämään ja tekemään. Sitten vielä ketä on tällaisen tilanteen oli järjestänyt? Olitko kenties mukana siinä vai et... Sitä en tiedä . en kyllä luotakaan kenenkään heistä siellä.

• Eimitäänmuuta

Vihaan sittenkin, se mies on täysi tunteeton kusipää.

• informaatiota

Kaikki miehet on

• Kunnonmiesolistarjolla

Ite oot se jänishousu.

• Väliäenää

Sinä oot, katosit aina ja mihinhän..

• kiinnostunut_mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      32
      3106
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      123
      2705
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      40
      2374
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2157
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      424
      1697
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1153
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      55