En jaksa vihata ketään hyväksikäyttäjiä. Itken sitä, että hänkin oli vain sellainen.
Olen pelkästään surullinen
11
284
Vastaukset
- nymälähen
Olen poistumassa. Mutta sanon vielä tän. Jätä hyväksikäyttäjä. Anna hänelle anteeksi ja jatka elämääsi toisaalla. Ei kenenkään tarvitse alistua hyväksikäytölle.
- Sydänrikki
En ole hänen ollutkaan. Puhun pelimiehestä, joka käytti minun kiinnostustani hyväkseen herättääkseen toisen ihmisen kiinnostuksen. Siitä on aikaa, mutta minä onneton ihastuin häneen ja vieläkin se asia tuntuu tosi pahalta just noiden tunteiden vuoksi. Ajatteli varmaan, että varattuna olen helppo höynäuytettävä niin kuin olinkin.
- kasvaaikuiseksi
Mene eteenpäin hyvä ihminen.
- Sydänrikki
Menisin jos voisin. Typerä kommentti minusta.
- voimia
Sinulle. Tuo oli miehen kommentti, älä välitä. Luuli minun aloitukseksi.
- menneisyyttäohion
Sydänrikki kirjoitti:
En ole hänen ollutkaan. Puhun pelimiehestä, joka käytti minun kiinnostustani hyväkseen herättääkseen toisen ihmisen kiinnostuksen. Siitä on aikaa, mutta minä onneton ihastuin häneen ja vieläkin se asia tuntuu tosi pahalta just noiden tunteiden vuoksi. Ajatteli varmaan, että varattuna olen helppo höynäuytettävä niin kuin olinkin.
Oletko miettinyt asiaa hänen kannaltaan? Jos vaikka illanviettoon on tulossa miehen entisiä ja nykyisiä ihastuksia, niin miltä hänestä tuntuu? Varmaan aika hämmeltävältä ja pelinappulalta. Tykkää kuitenkin kaikista mutta ei siinä tilanteessa mitään pysty näyttämään ja tekemään. Sitten vielä ketä on tällaisen tilanteen oli järjestänyt? Olitko kenties mukana siinä vai et... Sitä en tiedä . en kyllä luotakaan kenenkään heistä siellä.
- Eimitäänmuuta
Vihaan sittenkin, se mies on täysi tunteeton kusipää.
- informaatiota
Kaikki miehet on
- Kunnonmiesolistarjolla
Ite oot se jänishousu.
- Väliäenää
Sinä oot, katosit aina ja mihinhän..
- kiinnostunut_mies
Millainen mies ? Ketä etsit ?
Tapaukseni:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14315731/blondi-nainen-malmilla-ystavansa-ja-koiran-kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323106Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402374Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652157Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241697- 601153
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958