Blondi naiselle Helsingissä, jonka näin toukokuun alussa.
Olin kävelyllä Malmilla päivän aikaan kun hän oli kaverin ja koiran kanssa aluksi, mutta kaveri lähti koiran kanssa pois. Hän jäi sinne paikoileen, ehkä odotti minua. Hän osoitti tunteita katseella. En tiedä miksen tehnyt aloitetta. Voin tarkentaa, jos on tarvetta.
Käyn joka päivä näihin aikoihin siellä ja tulen viellä käymään. Jos enään välität, niin tule odottamaan minua sinne huomenna. Anna minulle vinkki miten voin löytää sinut.
Blondi nainen Malmilla ystävänsä ja koiran kanssa
10
772
Vastaukset
- kiinnostunut_mies
Voit laittaa postia [email protected]
- Bööbss
Böö!
- Plondilumppu
Ei kandee. mulla on kuusi vesipääkakaraa ja visvasyylä.
Ja koirakin on homahtava. - Kukkalumivalk
En voinut tulla käymään koska koira oli naapurin ja mies on mustasukkainen.
- kiinnostunut_mies
Laita tänne ja sähköpostilleni viestiä, niin elokuun aikana tai syksynä tämä asia ratkeaa.
- kiinnostunut_mies
Tämän voit lukea myös:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14381288/blondi-naiselle-(-kiinnostunut_mies-) - kiinnostunut_mies
Tarina jatkuu tässä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14383193/nainen-miksi-olet-niin-vaikea(-kiinnostunut_mies-) - SamuliE
Olet vähän harhainen: "Jos enään välität, niin tule odottamaan minua sinne huomenna."
MENE HOITOON! - kiinnostunut_mies
Olen ollut koko elämän yksin. Tavoittelen sinua blondi nainen Malmilla, niin olet minulle ensimmäinen. Todennäköisesti et ole edes lukemassa tätä, mutta jaksan toista loputtomiin sinun olevan paras minulle. Ainoan asian minkä pyydän sinulta on yhteystiedot, että voisin kertoa sen suoraan henkilökohtaisesti. Olen avoin sinulle suhteisiin, myös avioliittoon, jos sitä tahdot. Et todennäköisesti lue tätä, mutta olen rakastunut sinuun. Tuskin kukaan muu pystyy rakastamaan sinua näin paljon kuin minä, koska se on minun ensimmäinen rakastuminen . Toivon sinulle onnellista elämää, enkä paheksu, jos olet löytänyt jonkun muun minua parempi. Haluan sinun tietävän, että odottelen ja etsin sinua vielläkin, vaikka tässä on jo 3 kuukautta mennyt.
Kukaan muu nainen ei tule korvamaan sinua, kun olet poikkeuksellisesti sopiva minulle. Muistelen päivittäin tätä hetkeä milloin nähtiin, vaikka se oli vain pari minuuttia ja mietin mitä olisi jos puhuisin sinulle edes jotain. Osoittaisin tunteita lämpimällä halauksella ja poski suudelmalla. Antaisin kukkia ja tarjoaisin jäätelöä, niin kuumana aurinkoisena päivänä, mikä on ollut 3 toukokuuta Helsingissä se kävisi hyvin. Nauttisimme yhdessäolosta ja sanoisin, että paras harrastukseni on viettää aika kanssasi. Sinun pelkkä läsnäolo vieressäni tekisi minut onnelliseksi.
Ikävä tässä on se, että sanon nämä sanat liian myöhään. Kyllä voin syyttä ihan itseään tästä kun kerran en tutustunut sinuun. Pyydän anteeksi kaikesta ikävöinnistä, minkä olen meille aiheuttanut. En tehnyt sitä tarkoituksella, vaan olin liian ujo ja ómissa ajatuksissa. Onko meidän suhde kuolemassa, kun ei päässyt edes alkamaan ?- palstailijaaa
Suosittelisin jo luovuttamaan. Olet luonut paljon mielikuvia, joilla ei ole mitään pohjaa todellisuudessa. Olet innoissasi ajatuksesta, että olet saanut kerrankin joltain naiselta huomiota, jota et toistaiseksi ole koskaan saanut. Toiveikas ihminen huijaa itseään helposti.
Kyseinen nainen tuskin muistaa sinua
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890