Blondi nainen Malmilla ystävänsä ja koiran kanssa

kiinnostunut_mies

Blondi naiselle Helsingissä, jonka näin toukokuun alussa.
Olin kävelyllä Malmilla päivän aikaan kun hän oli kaverin ja koiran kanssa aluksi, mutta kaveri lähti koiran kanssa pois. Hän jäi sinne paikoileen, ehkä odotti minua. Hän osoitti tunteita katseella. En tiedä miksen tehnyt aloitetta. Voin tarkentaa, jos on tarvetta.

Käyn joka päivä näihin aikoihin siellä ja tulen viellä käymään. Jos enään välität, niin tule odottamaan minua sinne huomenna. Anna minulle vinkki miten voin löytää sinut.

10

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut_mies
    • Bööbss

      Böö!

    • Plondilumppu

      Ei kandee. mulla on kuusi vesipääkakaraa ja visvasyylä.
      Ja koirakin on homahtava.

    • Kukkalumivalk

      En voinut tulla käymään koska koira oli naapurin ja mies on mustasukkainen.

    • kiinnostunut_mies

      Laita tänne ja sähköpostilleni viestiä, niin elokuun aikana tai syksynä tämä asia ratkeaa.

    • kiinnostunut_mies
    • SamuliE

      Olet vähän harhainen: "Jos enään välität, niin tule odottamaan minua sinne huomenna."

      MENE HOITOON!

    • kiinnostunut_mies

      Olen ollut koko elämän yksin. Tavoittelen sinua blondi nainen Malmilla, niin olet minulle ensimmäinen. Todennäköisesti et ole edes lukemassa tätä, mutta jaksan toista loputtomiin sinun olevan paras minulle. Ainoan asian minkä pyydän sinulta on yhteystiedot, että voisin kertoa sen suoraan henkilökohtaisesti. Olen avoin sinulle suhteisiin, myös avioliittoon, jos sitä tahdot. Et todennäköisesti lue tätä, mutta olen rakastunut sinuun. Tuskin kukaan muu pystyy rakastamaan sinua näin paljon kuin minä, koska se on minun ensimmäinen rakastuminen . Toivon sinulle onnellista elämää, enkä paheksu, jos olet löytänyt jonkun muun minua parempi. Haluan sinun tietävän, että odottelen ja etsin sinua vielläkin, vaikka tässä on jo 3 kuukautta mennyt.

      Kukaan muu nainen ei tule korvamaan sinua, kun olet poikkeuksellisesti sopiva minulle. Muistelen päivittäin tätä hetkeä milloin nähtiin, vaikka se oli vain pari minuuttia ja mietin mitä olisi jos puhuisin sinulle edes jotain. Osoittaisin tunteita lämpimällä halauksella ja poski suudelmalla. Antaisin kukkia ja tarjoaisin jäätelöä, niin kuumana aurinkoisena päivänä, mikä on ollut 3 toukokuuta Helsingissä se kävisi hyvin. Nauttisimme yhdessäolosta ja sanoisin, että paras harrastukseni on viettää aika kanssasi. Sinun pelkkä läsnäolo vieressäni tekisi minut onnelliseksi.

      Ikävä tässä on se, että sanon nämä sanat liian myöhään. Kyllä voin syyttä ihan itseään tästä kun kerran en tutustunut sinuun. Pyydän anteeksi kaikesta ikävöinnistä, minkä olen meille aiheuttanut. En tehnyt sitä tarkoituksella, vaan olin liian ujo ja ómissa ajatuksissa. Onko meidän suhde kuolemassa, kun ei päässyt edes alkamaan ?

      • palstailijaaa

        Suosittelisin jo luovuttamaan. Olet luonut paljon mielikuvia, joilla ei ole mitään pohjaa todellisuudessa. Olet innoissasi ajatuksesta, että olet saanut kerrankin joltain naiselta huomiota, jota et toistaiseksi ole koskaan saanut. Toiveikas ihminen huijaa itseään helposti.

        Kyseinen nainen tuskin muistaa sinua


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe