Formula 1 matkoja Hua Hinissä

VaiOmatoimisesti

Löytyykö Hua Hinistä luotettavaa formuja reissuja järjestävää tahoa. Syyskuussa kuukaudeksi HH ja Singaporen kisat niihin aikoihin.

12

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SingaporeenTaas

      Hua Hinissä ei järjestetä kuin petangi kisoja eläkeläisille.
      Pattayan monista sportti baareista saa formulamatkan hommattua.

    • VaiOmatoimisesti

      Täytynee sitten mennä Pattayan kautta. Sitä kautta suomalais porukan kanssa Singaporeen formuloita katsomaan mennessä ja tullessa pari yötä Pattayalla, onneksi on netti.

    • SQ983

      Mihin sä tarvit jotain porukkaa mukaan? Ostat lennot Bangkokista Singaporeen, majoituksen järjestät myös itse ja F1 liput löytyy netistä. Siihen tarvita mitään kädestä kiinni pitäjää.

      • EhkäTämäntakia

        Suomalaisessa porukassa mukava mennä kannustamaan Suomalaisia formula kuskeja.


      • MOTtaasHuaHinTylsäKohde

        Moni Hua Hiniin matkaava tarvitsee matkatoimiston matkaa koska oamtoimisesti eivät osaa tai uskalla matkustaa.
        Mutta onhan se eri asia lähteä formuloita tai muuta urheilua katsomaan suomalaisessa ryhmässä ja yhdessä kannustetaan.
        Tulihan vain selväksi Hua Hinissä olevien aktiivisuus on minimaallista kaikkeen muuhun paitsi Pattayan ja muun Thaimaan negatiiviseen arvosteluun.


      • nytselvis
        MOTtaasHuaHinTylsäKohde kirjoitti:

        Moni Hua Hiniin matkaava tarvitsee matkatoimiston matkaa koska oamtoimisesti eivät osaa tai uskalla matkustaa.
        Mutta onhan se eri asia lähteä formuloita tai muuta urheilua katsomaan suomalaisessa ryhmässä ja yhdessä kannustetaan.
        Tulihan vain selväksi Hua Hinissä olevien aktiivisuus on minimaallista kaikkeen muuhun paitsi Pattayan ja muun Thaimaan negatiiviseen arvosteluun.

        Ai tuonko takia Pattayalla on noita matkatoimistoja, kun eivät osaa matkustaa yksin?
        Tylsä kohde.


    • MukanaOllut

      Make Pattayalla järjestää suosituimmat matkat kaikkiin formulakisoihin. Porukka on aina mukavaa ja reipasta.
      HuonoHinissä ei kukaan järjestä.

    • FaktaaEiFiktioita

      Pattayalla osataan ja halutaan palvella.

    • lerpangaymatkat

      Lerpan gaymatkat Hua Hinissä järjestävät Hiekkaharjusta käsin pyöräilyretkiä slummialueille, matkoihin sisältyy yhteislaulutilaisuus, omilla eväillä Baccuksen vieressä.

      • lerpangaymatkat

        Lerpan matkojen toimitusjohtaja aivan henkilökohtaisesti suvaitsi vastata ajankohtaiseen aiheeseen, hyvinkin nopeasti.
        Toivottavasti Lerpan Gay Matkat saavat Hiekkaharjussa suursuosion, että saat taas tuotettua edes pari ladyboykuvaa, kokoelmiisi lisää, haaveidesi gaykohteesta Hua Hinistä.


    • PattayanpalvelutToimii

      Lerppa missä on mainostettu? Myös muissa kuin Suomalaisomistuksessa olevista sportti ym baareista saa formulamatkoja Pattayalla.

    • Kahdenkuukaudenloma

      No niin tänään Bangkokiin ja siitä sitten Pattayalle ja formula1 matkalle Singaporeen ensi viikolla Pattaylta ilman mainosta erään Suomalaisen Pattayalla hotelli/ravintolaa /matkantoimistoa pitävän kautta.
      Osoitus taas siitä Pattayalla asiat toimivat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe