3 tai 4 miestä.

Espoontarja

Olen 36 vuotias nainen, minun fantasiani on jo jonkin aikaa ollut että minua panee vuorotellen 3-4 hoikkaa nuorta miestä, vuoroaan odotellessa toiset hyväilee minun vartaloa jokapuolelta, lopuksi kaikki laukeaa yhtäaikaa runkkaamalla päälleni, ensin minulle on nussittu useampi orgasmi peräjälkeen. Tämä alkaa olla jo lähes pakkomielteenä ja haluaisin toteuttaa todellisuudessa, mutta vähän hirvittää kun en kenellekään tututulle kundille ilkeä ehdottaa että keräis kaverikimpan minun kimppuun, ja tuntemattomia en oikein uskalla päästää porukkapanemaan.

26

1481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Espoontarja

      Aivan oikein, fantasiaani kuuluu että saan tuntea olevani oikein kunnon jakorasia huora, ja kundit panee ja nussii minua oikein kunnolla ja lopuksi runkkaa spermat pitkin vartaloani ja sen jälkeen saan tuntea itseni todella kunnolla nussituksi. Sitten siviilissä voin olla taas tiukkapipoinen omaitseni virkailijanainen.

    • Totuuselämästä

      Seksi on ihanaa kun se toimii mutta kun ne 3-4 miestä tulee ja raiskaa ei enää oikeasti naurata eikä varmasti kiihota.

    • Totuuselämästä

      Emättimen limakalvot vereslihalla ja silleen…kun nainen ei ole märkä.

    • kesäkikkeli

      Missä päin olet kiinnostuin

    • Espoontarja

      Aivan vapaaehtoisesti ja yhteisestä sopimuksesta, mieluummin tuttuja luotettavia kundeja ainakin osa, täysin selvinpäin, minun fantasia, ehkä ei toteudu koskaan ,liukuvoidetta joka reikään reilusti. Kiihotun vaan suunnattomasti ajatuksesta koska ei ole vielä löytynyt miestä joka olis saanut minut täysin tyydytettyä, valitettavasti miehiltä puuttuu kestävyyttä kun ruvetaan aikuisen oikeesti sekstaamaan ja naimaan, jos minä tulen tyydytettyä niin kullin pitää liikkua ja kovaa ja pitkään.

      • Onnistuuyhdeltäkin

        Oletko miettinyt vanhempaa miestä. Itse ole oppinut tunteja, jopa päivän kestävään seksiin vasta yli nelikymppisenä kiitos erään naisen. Aiemmin seksi kesti alle puoli tuntia, mutta pidättäytymällä sen saa kestämään niin pitkään kuin haluaa ja eväät ja juotava lähistöllä riittää. Apuvälineillä saa erilaisia juttuja, eikä sänkykään käy niin ahtaaksi.


    • Mustakintuntuu

      Mustaa vai kalpeaa??

    • eräsasikkaasi

      TERVE TARJA!
      Ihanaa kuulla että olet tiukkapipo virkanainen, mulla meinaa joskus polvet pettää hyvänhajuisten wirkarouvien kans asioides, kun jotenkin aistin et ei siel jakkupuvun alla wälttis oo niin viiletä kun pintapuoilisesti näytellään. Pienellä viattomalla pelillä tälläinen jäävuori saattaa ruveta sulailemaan "vahingos!" Se on häkellyttävä tunne kun jotenkin vaan, esim äänensävyn mataloitumissesta pystyn lukemaan et ihminen löytyy ohuen kankaan alta.
      Kontrasti on se joka antaa särmää tälläseen tilanteeseen, samalla tiukkapipo ja paikat kuumana ja kosteena!
      Ro.n kanslias niin pääni sekoittava ystävälinen wirkilija et loppujenlopuks unohdin liittää papereiheni sen todisteen jota vartavasten olin tuomas ja sain itselleni aikaan parin tonnin vahingon!
      Et kansii varoo wirkanaisia vaik se on käytännös mahdottomuus.

    • Espoontarja

      Virallinen ilme ja hameenalla pylly paljaana ilman pikkuhousuja...tulee itselle aika tuhma olo, ainakin kun asiakaskunta on pääasiassa miehiä. Joskus vaan täytyy. Tosiasiassa tyttöjen kanssa on sovittu että viimeisenä työpäivänä ennen lomaa ei sitten pidetä pikkuhousuja. Käykääpä pojat virastossa,tiedä vaikka juuri sinua palveleva tiukkapipo on lähdössä lomalle.

      • Onnistuuyhdeltäkin

        Taitaa kohta olla virastossa kyniä tiputtavia miehiä :)
        En ole asiakaskuntaasi, mutta voisin tulla pyytämään vähän tukea ja pian huomaisitkin, etten mitään tukea tarvitsekaan ;)


    • Tiinateee

      Hei Tarja, yllättävää kuulla tuo lomille lähtö paikat paljaana, koska meillä täällä kehäkolmosen ulkopuolella eräällä naisvaltaisella työpaikalla on aivan sama käytäntö,ja porukkapaine on senverran kova että tarkistetaan onko housut vai ei jos vähänkin epäilyttää. Olen samaamieltä että kun työpäivän tekee pillu paljaana niin kummasti vaan tulee itselle kiihottunut olo. Jatketaan perinnettä, mut ei kerrota mieskollegoille.

    • Panokaverina

      Miten tämä housuitta töissä olo liittyy alkuperäiseen 4 miehen kanssa yhtäaikaa nussimiseen. Se on paaaaljon mielenkiintoisempi aihe. Olisin mielelläni yksi mies siitä porukasta.

    • Säälistämunaa

      Jo on espoontytöllä mulukun tuska...ihan käyp sääliksi.

      • Onnistuuyhdeltäkin

        Ei käy sääliksi. Hyvä kun on. Joku onnellinen pääsee helpottamaan sitä.


    • HävisinKortilla

      Viisi miestä pelasi Motellissa korttia, yksi oli hommannut nahkaisen naisen, hyvin eroottisesti pukeutuneen ja latautuneen. Ilta alkoi esittelyllä..... miehet asettuivat "korttirinkiin" pöydän ääreen, ilman housuja. Nainen polvistui pöydän alle, pehmusteet reisisaappaiden polvissa muuten alastomana.... esittely alkoi ! Naisen toiveena oli että kun hän vuoteeseen pääsee joku nai häntä kokoajan. Ensimmäisen erän voittaja aloitti.... nussimisen, imuttelun jälkeen. Eli 4 pelas korttia ja 1 nussi..... vuoro vaihtui ja kiersi ringissä ;)) Näin meni kuusi tuntia kunnes nainen ilmoitti että kaikki saa kusta hänen päälleen ja sitten riittää ! Nainen pukeutui pesemättä ja ilmoitti että aviomies haluaa hänet huorana joten tapahtukoon hänen tahtonsa... heippa !

    • Kuneikuulumitään

      Espoontarja taisi lähteä lomille.

    • espoontarja täällät olisi innokas poika porukka.. tutustutaa ni ei olla enää vieraita..

    • Espoontarja

      Salaseikkailija30 kerro porukasta, minkä ikäisiä olette, lihavia vai laihoja, minkä alan ihmisiä, mistä päin, haluan tavata ensin jossain ,esim kahvilassa päiväsaikaan ja tutustua ns. vaatteet päällä ja sitten voidaan tehdä päätös jatketaanko pidemmälle oikeaan toimintaan ja missä seksileikkimme leikitään. Mitä ehdotuksia sinulla olisi?

    • 42vuotiasukko

      Ei sinulle Tarja kelepais yksi mies, miulla olis suht paksu ja pitkä jöpötin ja suorituskestävyyttä on niin että eiköhän yksi nainen saane mulkunpuutteen tyydytettyä. En tyhjää kehuskele, kunhan tosiasiat vaan kerroin.

      • helsinginheta

        Että semmonen olis tarjolla.Mulle riittäis.Vaikka haaveissa on toki aina ollut kaks tai kolme,ei se koskaan toteudu.Olen ehkä sulle yli-ikäinen,lähempänä kuuttakymppiä.


    • TuuliTervaskanto

      Olen kokeillut joukko panoa 30 miehen kanssa oli ihanaa saada kaikkien mällit naamalle

    • kesänainen33

      Kirkkonummella on gang bang 24.9. Löydät haulla Wildclub.

    • Espoontarja

      No nyt on kokeiltu sekin kimppa, puolituttu mies hommasi 2 kaveriaan mukaan ja mentiin keskustan hotelliin yöksi, kolmea kullia tuli mutta kimppa oli pettymys koska lie poikia jännittänyt kun yksi ei saanut kunnolla seisomaan ja toisilta tuli aivan liian nopeasti mutta onneksi olivat taitavia kielimiehiä mutta kimppakivaan jäi vielä semmoinen halu että kunpa löytyisi vielä kestävämpiä siistejä miehiä jotka pystyi si oikeasti naimaan niin ettei simensyöksyt tulis heti 2-5minsan nussimisen jälkeen vaan nussisivat minut "tainnoksiin". Täytynee etsiä vähän vanhempia miehiä kuin nämä parikymppiset pojat.

      • Tarja hei, olen itsekin oppinut/opetellut, pidättäytymään ja keskittymään muuhun kuin siihen oma orgasmin saamiseen, vasta nuoruusvuosien jälkeen. Nyt olen 47v, siisti hoikahko mies. Olen kohdannut naisia, jotka eivät ole koskaan naineet kauemmin kuin 10min, syynä oman miehen kiireet, kun sitten saan naisen uskomaan ettei tässä ole mikään hoppu, ja hän uskaltaa tentoutua, nauttia siitä mitä nyt on saatavilla...päästäänkin vihdoin rakastelemaan minun haluamalla tavalla:)
        Minulla ei ole kiire...

        Ps: joku on käyttänyt väärin mun sp osoitetta:(


    • Good and bad -> laita viestiä niin voidaan katsoa mitä voisi saada aikaseksi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1785
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1382
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      72
      1382
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      25
      1150
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      115
      1122
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1039
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      967
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      889
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe