Saana päätti palata julkisuuteen rohkeilla kuvilla, jotka hän itse lähetti Ilta-Sanomiin. Mikä yllätys! Aivan uusi, upea ja erikoinen tapa kiipiä takaisin julkisuuteen. Saana ei olekaan muiden tissityrkkyjen tavoin kohukaunotar, vaan ENTINEN KOHUMORSIAN! Mikä mairitteleva määritelmä!
"Jussi Parviaisen 36 vuotta nuorempi ex-vaimo Saana palasi julkisuuteen rohkeilla kuvilla – tältä hän näyttää nyt: ”Rakastan olla kameran edessä!”"
"24-vuotias Uimonen vetäytyi julkisuudesta reilut pari vuotta sitten. Hänen viimeisin pidempi projektinsa oli Maatilan prinsessat -realityohjelma, jossa kaupunkilaisnaiset perehtyivät maatilan askareisiin. Uimosen lisäksi ohjelmassa nähtiin muitakin julkisuudesta tuttuja henkilöitä kuten Henna Kalinainen, Suvi Pehkonen ja Jasmine Tukiainen. Maatilan prinsessoiden jälkeen Uimonen nähtiin lyhyesti myös Starat lapsenvahteina –ohjelmassa."
"Parviaisen kanssa Uimonen avioitui vuonna 2011. Uimonen oli tuolloin vasta 19-vuotias, Parviainen 55-vuotias. Vain pari viikkoa unelmahäiden jälkeen Saana jätti Jussin ja liitto oli ohi."
"Uimonen kertoo, että kun hän vetäytyi julkisuudesta, hän poistui myös kaikista sosiaalisen median kanavista."
"Mitä Saana Uimonen on tehnyt viimeiset kaksi vuotta, kun häntä ei ole julkisuudessa näkynyt?"
"– Opiskelin itseni ylioppilaaksi, nainen kertoo ylpeänä."
"– Suoritin koko lukion oppimäärän 1,5 vuodessa ja kirjoitin vielä kolme laudaturiakin."
"– Kyllähän se olikin sitten pelkkää lukemista se aika. Opintoihin kun yhdistää vielä elämän tyttären kanssa, niin eipä siinä oikein muuta ole ehtinyt tehdä, Uimonen kertoo hänen ja syksyllä toiselle luokalle menevän tyttärensä arjesta."
"– Mun elämän ohjenuora on aina ollut, että jos jotain tehdään, niin se tehdään täysillä. Jos opiskellaan, niin opiskellaan myös kunnolla. Jos ollaan julkisuudessa, niin sielläkin ollaan sitten kunnolla."
"Sosiaaliseen mediaankin Uimonen palasi siis täysillä. Noin kolmen viikon aikana hän on julkaissut Instagram-tilillään yli 90 kuvaa."
"Uimonen kertoo, että suurin syy hänen julkisuuteen ja sosiaaliseen mediaan paluussaan oli ikävä faneja."
"– Mulla tuli niin kamala ikävä mun seuraajia ja niiden kannustavia kommentteja, niin siksi mä palasin someen."
"Sosiaalisen median lisäksi Uimonen päivittää myös blogiaan, jossa hän kertoo yleisesti omasta elämästään."
"Tulevaisuus Uimosella on vielä hyvin auki. Nainen kertoo hakeneensa ulkomaille opiskelemaan, mutta opiskelupaikoista ei ole tullut vielä tietoa. Myös isompi paluu julkisuuteen kiinnostaa."
"– Heti kun ”palasin julkisuuteen” somessa, niin minuun otettiin yhteyttä eräästä tv-tuotannosta, että kiinnostaisiko, mutta saa nähdä miten käy, nainen vihjailee."
"– Rakastan kyllä olla kameran edessä!"
"Hän sanoo, ettei hän ole juurikaan ollut yhteydessä ex-mieheensä Jussi Parviaiseen, mutta tapasi hänet sattumalta kahvilassa eräänä päivänä."
"– Menin tietysti moikkaamaan ja Jussi oli tosi innoissaan tapaamisestamme ja yritti houkutella minua mukaan proggiksiinsa. Mutta ei. Se juttu on menneen talven lumia, Uimonen paljastaa."
Lähde: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001230567.html
Saana Uimosen oli pakko palata julkisuuteen!
10
5537
Vastaukset
- ui-monen
Voi huokaus... Jatkais nyt vaan niitä opintojaan ja pitäis matalaa profiilia. Mitä hänellä on tarjottavanaan? On näyttänyt jo kaiken, synnytyselimiä myöten. No se ainakin on totta, että rakastaa olla kameran edessä. Mutta tarviiko meidän kaikkien siitä kärsiä? Kuvatkoon pöytälaatikkoon.
- tirkistelynhaluvoittaa
Itsestäsihän se on kiinni mitä kuvia katselet.
- Someraivoaja
tirkistelynhaluvoittaa kirjoitti:
Itsestäsihän se on kiinni mitä kuvia katselet.
Ja mihin kommentteihin ja missä vastailet! Että ei ole pakko katsoa, lukea eikä kommentoida. Voi tehdä muita asioita muualla;)
- saanawho
Pari viikkoa naimisissa Jussi Parviaisen kanssa ei vielä kenestäkään tee julkkista. Eikä edes vierailu Maatilan Prinsessat -ohjelmassa. Eli Saanan "paluu" julkisuuteen on aika kaukaa haettu kun kyseinen kimuli ei ole julkkis ollut päivääkään.
Johanna Tukiainen kirjoitti neljä laudaturia ja lukion päästötodistuksen keskiarvo himpun yli 9. Johannalla tuota julkisuuspohjaakin jonkun verran enemmän. Johannasta voidaan hyvällä syyllä käyttää nimitystä julkkis.- tasotiedetään
Onhan se julkkis, kun sinäkin sen tunnet.
- vieläopittavaa
Sä et näy tietävän mitä julkkis edes tarkoittaa.
- kaikki_julkisuuteen
Muistatteko tämän?
" Parviainen on nimittäin julkaissut blogissaan yhdyntävideon, joka on niin härski kuin genrensä video vain voi olla."
"Jussi Parviainen on kuvannut kohutun videon ollessaan yhdynnässä nuoren vaimonsa kanssa. Video on aiheuttanut kohun lisäksi myös pahennusta, sillä pariskunnan toivotaan pitävän seksielämänsä yksityisenä."
Lähde: https://www.stara.fi/2011/10/07/saana-parviainen/
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894