35 min kuluttua alkaa ilmoittautuminen kansalaisopiston kursseille. Sivuilla sanotaan,että pitäisi olla vähintään Netscape 6 tai uudempi. Apuva! En mistään löydä tuota vuoden 2000 versiota. Uusin 9 on vuodelta 2007. Toimiikohan sillä? Kertokaa ny joku viisas ;)
Nyt on ongelma !
Posliininmaalaaja
3
180
Vastaukset
- Pussit_Pullollaan
Sama ongelma mulla. Yritän päästä kahvipussit kasseiksi- kurssille. Kuinka ilmoittaudun,kun mulla on vaan Netscape 5 ? Onkohan jossain joku tekninen tuki asiaan?
- Teepussistakikkeliksi
Jes. Löytyi 6.0 . Tuli uusi ongelma. Ei asennu koneseen. Olisko jollain myydä toimiva noin 1995-mallinen kone?
- Yritäkönuollakun
Oon ilmoittanut vaimoni sinne masturbaatio kurssille ,vaimo haluaa perua ,kun klitoris ei kovettua ,mitä teen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398