Onko mies yleensä...

Ainamiettinyt

edes kiinnostunut naisen orgasmista?

19

249

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä! Minä ainakin, jos ei nainen saa tarvitsemaansa tyydytystä, en ole suoriutunut oikein.

      • nainen-35

        Eihän seksi ole mikään suoritus. Ja kyllä nautintoa voi olla ilman orgasmiakin, ei se minulle ole ainakaan mikään floppi ja pettymys jos orgasmia ei tule.


      • Kiinnostaavaikkaeisaa

        Olen tavannut naisen, joka ei ollut koskaan saanut orgasmia miehen kanssa. Ei edes nuolemalla, jolla sen saa tehtyä yleensä helposti. Yksin omatoimisesti se onnistui. Emme ehtineet seurustella kovin pitkään, ehkä psyykkinen juttu. Kivaa oli siitä huolimatta. Hänelläkin.


      • nainen-35 kirjoitti:

        Eihän seksi ole mikään suoritus. Ja kyllä nautintoa voi olla ilman orgasmiakin, ei se minulle ole ainakaan mikään floppi ja pettymys jos orgasmia ei tule.

        Tiedän että on naisia jotka eivät orgasmia saa välttämättä ollenkaan, mutta aina haluan tuottaa mahdollisimman hyvää, jos se orgasmi naiselta jää saamatta, niin ehkä seuraavalla kerralla. On se orgasmi minultakin jäänyt saamatta. Ehkä vähän outoa mutta, mulla on paha tapa "jaksottaa" akti, ensi alkuun haluan naisen parasta, sitten pidempi jakso yhteistä hyvää, kunnes viimeiseksi, naisen luvalla, kohti omaa orkkua.
        Kuitenkin, parasta on, olla mekein liikkumatta, toisiinsa kietoutuneena, penis syvällä pillussa, tuntea naisen värinä, kun SE taas tulee...


    • Amissi

      Mikä se semmoinen on ?

    • enempikiinnostunut

      Olen yleensä kiinnostunut. Se lisää saantia ja parantaa laatua.

    • Pe69

      Totta kai olen kiinnostunut naisen orgasmin saamisesta. Joskus on pitänyt kysyäkin orgasmin saamisesta, kun ei ole varma. Kun itsekin saa, pitää luoda naisellekin niin hyvät edellytykset kuin vain osaa ja toiveita kysymällä vielä vähän lisää.

    • Hei

      Kiinnitin huomiota kysymykseesi. Vastaan,että minulle ainakin naisen nautinto on omaani tärkeämpi. Vastaus on siis: Se on miehestä ja naisesta. Ei toisesta. Älä anna miehelle orgasmi ennen sinua,,,,
      M,53

    • Köy

      Olen mä ainakin.
      Kiihottaa jo ajatuskin, että mä saan annettua naiselle orkun.
      Tietysti naisesta ei välttämättä huomaa, saako hän vai ei. Minä en ainakaan.
      Ja kun tuskinpa kaikki naiset huutaa kurkku suorana tai muuten "oireilee" selvästi lauetessaan...?
      Eräs exäni puri mua aina lauetessaan, se oli herkkua, vaikka aluksi tuntuikin vähän epämiellyttävältä tuollainen satuttaminen.
      Toinen exä taas ejakuloi, mikä oli hyvä juttu ihan silläkin, että siitä tiesi hänene lauenneen. Ja on muutenkin yllättävän kiihottava piirre naisessa.

      • joopajoosentähen

        Eivät ole lauenneet mitä ilmeisemmin. Orgasmin voi todeta pillun supistelusta, joskin tokihan senkin voi feikata. Siinä on muija keksiny helpon tavan saada mies lopettamaan kun puree ikään kuin orgasmin merkiksi..heh....Toinen sitten vähän immeeksi ruikannu pissaa, jotta näin sitä tullaan...heh.


      • Köy

        Niin niin, alan ammattilainen ja naisten mielihyvän tuottamisen suurmestari puhuu nyt. Mutta oletkos nyt varma, että sun naisten pillusupistelut ovat olleet aitoa tavaraa?


    • Olisin tosi kiinnostunut ja siihen me tulevan kokemattoman partnerini kanssa pyrkisimmekin jos ei nyt heti ekalla aktilla, niin myöhemmin ilman muuta ja kaikki mahdolliset konstit olisin valmis käyttämään. Vuoropuhelun ja kommunikoinnin kautta se onnistuu. Avoin mieli ja kokeilunhalu. Halu huomioida ja tuottaa hyvää.

    • SemmostaMullaVaan

      Kyllä todellakin. Olisin kuin maani myynyt, jos en saisi avovaimoani laukeamaan. Tunnen olevani suorastaan vastuussa avovaimoni orgasmeista. Vähintään puolet nautinnostani tulee avovaimoni orgasmin saamisen katselemisesta.

    • Kurila

      Ei kiinnosta tippaakaan.Se on pääasia,että itse saan.

    • kylläaina

      Kyllä vähintäänkin yhtä paljon kuin omastaan!

    • Tryffelit77

      Ps...Kyllä molemmin puolinen tyydytys on sitä mitä kaipaamme oli se sitt suutelua tai sexiä...Niin kuiteskin hellyytä ja intohimoa kaipaamme,,,,minäkin usein...

    • Kaikista en ota kantaa, mutta minua naisen orgasmi kiinnostaa ja jopa enemmän kuin omani. Arvostan sitä erittäin paljon ja se on mielestäni onnellisen ja nautinnollisen seksin tae. Jos löytyisi taas sellainen nainen joka arvostaa sitä asiaa, olen halukas tutustumaan.

    • 1317

      Varmaan enemmän kuin nainen itse. Usein tuntuu että naisilla on halu miellyttää miehiä saamaan orgasmi. Ja että oma jää saamatta kun ei osaa rentoutua.

    • Käytännössätestattu

      Sehän vasta kiinnostaa. Ensin nuolemalla, sormilla kunnon orkku naiselle, niin sitten voi alkaa kunnolla hommiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1795
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      74
      1415
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1392
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      28
      1189
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1132
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1049
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      977
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      899
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe