Hiustenlähtö

Terhiie

Moikka,
Osaako kukaan sanoa, onko mahdollista, että hiukset ovat kärsineet liikaa blondaamisesta ja sen takia hiukset lähtevät ? Viikon aikana minulle oli ilmestynyt kalju kohta takaraivoon... Lääkärissä olen käynyt, tehtiin täydellinen verenkuva, joka oli ok, eli ei mitään poikkeavaa. Entä miten stressi ? Olen nuori tyttö, joka stressaa pienistäkin asioista, joten voiko tämä olla yksi syy hiustenlähtöön ?
Kiitos kaikkille, jotka pystyvät auttamaan :)

1

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annaihosihengittää

      Tottakai hiusten liiallinen värjääminen, blondaaminen ym hiusten käsittelyt vahvoilla aineilla pilaavat niin hiuksia kuin pään ihoa. Oletko muuten tietoinen, niin ihan tavallisilla shampoilla hiukset myöskin lähtevät melko paljon toisilla.

      Itellä ja monilla tuttavillani hiustenlähtöä on ollut paljon ihan tavallisten ja myöskin erikoisshampoiden käyttäjillä.

      Oletko tietoinen, niin kaikki kemikaalit iholle paikkaan kuin paikkaan laitettuna aiheuttavat ajan mittaan ongelmia. Monilla jo nuorilla naisilla kasvojen iho on huonossa kunnossa. Miksi? Koska alituinen meikkaaminen ja iholla käytettävät ihohuokosia tukkivat aineet synnyttävät ihotulehduksia ja jopa akneen tyyppistä ihoa.

      KAIKKI IHOVOITEET TUKKIVAT IHOHUOKOSIA VAIKKA MUUTA VÄITETÄÄN. Meikiksi tarkoitettujen kasvovoiteiden purkkien kyljissä on teksti EI TUKI IHOHUOKOSIA, mutta tuo väite ei todellakaan pidä paikkansa.

      Päänahan saa kuntoon jättämällä kaikki kampaajien toimet pois niin kuin jättämällä kaikki vahvat erikoisaineet pois. Sama asia koskee muutakin ihoa. Akneihokin usein paranee ilman ihohuokosia tukkivia voiteita. Anna ihosi hengittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe