Ari Koivusen Stone Coldin cover-veto Jäälissä!

tykästynyt

Ari Koivusen cover-keikka Jäälissä 18.06.2016 sai multa suun loksahtamaan auki! Siis mitä ihmettä?!? Arihan on ihan tajuttoman hyvä laulaja! Erityisesti vaikutuksen teki hänen esittämistään kappaleista Rainbow yhtyeen biisi Stone Cold! Mikä uskomattoman upea ja puhdas ääni!

7

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faust88

Ihan pippeliosastoa tämä Koivunen.

• käypätaaskateeks

Toiset osaa laulaa, mutta Sir Koivunen osaa LAULAA!!!Trolli on pikku pippeli osastoa!

• epiksessä

Heti kun siirtyy paineisempaan lauluun niin epiksessä menee, eikä kuulosta hyvältä, stone cold kertsi siis. Arilla on hieno soundi, mutta tekniikka toimii parhaimmin silloin kun laulaa herkempää eikä raskasta.

• kukauskoo

Laulunopettaja on taas puhunut!

• eiihannoinyksinkertaista

Taitaa olla niin että et tykkää hevistä. Se mihin Arin ääni sopii ei mitenkään liity keveyteen tai raskauteen, vaikka hoikka olemus helposti johtaakin harhaan.

• minkäsillevoi

Tottakai tykkään hevistä. Ari vaan on parempi *ns.*kevyemmän materiaalin kanssa. Kuuntelen mieluusti. Hevin parissa kuuntelen mieluummin muita. Minkä minä sille voin että Arin ääni kuolee, lakkaa soimasta ja vire katoaa voimalaulussa. Paitsi Amoral oli hyvä etenkin Fallen Leaves&Dead Sparrows ja siinä Arikin toimii.

• enjummarra

Mitä on voimalaulu, örinääkö!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1619
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1424
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1347
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1238
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      54
      1233
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe