Onko kotimainen aikuisviihdetaiteilija nykyään nokialainen? Nähty usein, vieläkö löytää alalta?
Pahotar nähty Nokialla
15
3915
Vastaukset
- h58buyn
Missä päin tämä lutka hengailee ??
- JoneHeik1981
Olen nähnyt ja on kiloja kerännyt, olisikohan kenties raskaana.
- kuhan.kysyn
Voiko masturboimalla tulla raskaaksi?
- lihaa.ja.makkaraa
kuhan.kysyn kirjoitti:
Voiko masturboimalla tulla raskaaksi?
Riippuu millä sen teet ;-)
- mällit
Usein panen mun naapuria paksuksi.
- Pahota
On se aiemminkin nokialla asunut. Siivoilee dösiä ylöjärvellä,kun päätyöstä vapaata..
- Niinq
Ai siivoilee dösei?
- JoneHeik1981
On kyllä kuuma mimmi!
- Anonyymi
Hyi saatana, kauhee haaska oli, kerran yks kaveri erehtyi panemaan sitä. Pyyyti puolen tunnin panosta 100€. Enimmäkseen sillä kävi epätoivoisia vanhoja äijiä 😂 eivät kotona saaneet pillua, niin kelpasi tuokin haaska niille 😂
- Läpituttu
Spermaviemäri kyllä kuvaa paremmin tota lorttoa kuin kuuma mimmi
- Anonyymi
No toinen pikku asuntomme silläkin jossa käydään joskus.. 😋
- Anonyymi
Ai onks revan levitys oikeen taidetta? Saakos siihenkin apurahat?
- Anonyymi
On se. Monet taulut ovat täynnä alastomia ihmisiä. Mallit ovat saaneet palkkaa revansa levittelystä. Taiteilijat ovat saaneet hommaan apurahoja.
- Anonyymi
Kuollut, teki itsemurhan, jättäytyi junan alle.
- Anonyymi
Kuulin kanssa että teki itsarin. No, eipä tuosta kauheaa vahinkoa syntynyt, yks huono huora vähemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841709Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2851353Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691292- 57905
- 66874
- 48871
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66863Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48828