Onko kotimainen aikuisviihdetaiteilija nykyään nokialainen? Nähty usein, vieläkö löytää alalta?
Pahotar nähty Nokialla
15
3849
Vastaukset
- h58buyn
Missä päin tämä lutka hengailee ??
- JoneHeik1981
Olen nähnyt ja on kiloja kerännyt, olisikohan kenties raskaana.
- kuhan.kysyn
Voiko masturboimalla tulla raskaaksi?
- lihaa.ja.makkaraa
kuhan.kysyn kirjoitti:
Voiko masturboimalla tulla raskaaksi?
Riippuu millä sen teet ;-)
- mällit
Usein panen mun naapuria paksuksi.
- Pahota
On se aiemminkin nokialla asunut. Siivoilee dösiä ylöjärvellä,kun päätyöstä vapaata..
- Niinq
Ai siivoilee dösei?
- JoneHeik1981
On kyllä kuuma mimmi!
- Anonyymi
Hyi saatana, kauhee haaska oli, kerran yks kaveri erehtyi panemaan sitä. Pyyyti puolen tunnin panosta 100€. Enimmäkseen sillä kävi epätoivoisia vanhoja äijiä 😂 eivät kotona saaneet pillua, niin kelpasi tuokin haaska niille 😂
- Läpituttu
Spermaviemäri kyllä kuvaa paremmin tota lorttoa kuin kuuma mimmi
- Anonyymi
No toinen pikku asuntomme silläkin jossa käydään joskus.. 😋
- Anonyymi
Ai onks revan levitys oikeen taidetta? Saakos siihenkin apurahat?
- Anonyymi
On se. Monet taulut ovat täynnä alastomia ihmisiä. Mallit ovat saaneet palkkaa revansa levittelystä. Taiteilijat ovat saaneet hommaan apurahoja.
- Anonyymi
Kuollut, teki itsemurhan, jättäytyi junan alle.
- Anonyymi
Kuulin kanssa että teki itsarin. No, eipä tuosta kauheaa vahinkoa syntynyt, yks huono huora vähemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309