Onko kotimainen aikuisviihdetaiteilija nykyään nokialainen? Nähty usein, vieläkö löytää alalta?
Pahotar nähty Nokialla
18
4580
Vastaukset
- h58buyn
Missä päin tämä lutka hengailee ??
- JoneHeik1981
Olen nähnyt ja on kiloja kerännyt, olisikohan kenties raskaana.
- kuhan.kysyn
Voiko masturboimalla tulla raskaaksi?
- lihaa.ja.makkaraa
kuhan.kysyn kirjoitti:
Voiko masturboimalla tulla raskaaksi?
Riippuu millä sen teet ;-)
- mällit
Usein panen mun naapuria paksuksi.
- Pahota
On se aiemminkin nokialla asunut. Siivoilee dösiä ylöjärvellä,kun päätyöstä vapaata..
- Niinq
Ai siivoilee dösei?
- JoneHeik1981
On kyllä kuuma mimmi!
- Anonyymi
Hyi saatana, kauhee haaska oli, kerran yks kaveri erehtyi panemaan sitä. Pyyyti puolen tunnin panosta 100€. Enimmäkseen sillä kävi epätoivoisia vanhoja äijiä 😂 eivät kotona saaneet pillua, niin kelpasi tuokin haaska niille 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana, kauhee haaska oli, kerran yks kaveri erehtyi panemaan sitä. Pyyyti puolen tunnin panosta 100€. Enimmäkseen sillä kävi epätoivoisia vanhoja äijiä 😂 eivät kotona saaneet pillua, niin kelpasi tuokin haaska niille 😂
J.H.M.
Oli suurin fani ja kuolaaja.
- Läpituttu
Spermaviemäri kyllä kuvaa paremmin tota lorttoa kuin kuuma mimmi
- Anonyymi
No toinen pikku asuntomme silläkin jossa käydään joskus.. 😋
- Anonyymi
Ai onks revan levitys oikeen taidetta? Saakos siihenkin apurahat?
- Anonyymi
On se. Monet taulut ovat täynnä alastomia ihmisiä. Mallit ovat saaneet palkkaa revansa levittelystä. Taiteilijat ovat saaneet hommaan apurahoja.
- Anonyymi
Kuollut, teki itsemurhan, jättäytyi junan alle.
- Anonyymi
Se kuoli mun viereen lattialle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuoli mun viereen lattialle
Se oli siis pienoisrautatie?
- Anonyymi
Kertokaa lisää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273325Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122469Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.872396Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072094Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761673Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261476Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1281207
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136