Mieltäni on aina kutkuttanut kysymys:
Kenellä on Ikaalisten paras seksielämä?
Eikä sitten fiktiivisiä rouvia yms. ja pyritään pitämään se homokin pois keskustelusta, vaikka hänen seksielämänsä varmasti onkin aktiivista. Pidetään tämä kysely heterokarsinassa.
Oma veikkaukseni on, että takavuosien paikallisten poikabändien Houreen, Innocent Exilen ja tietenkin Secandersin soittajapojilla on varmasti sanansa sanottavana tässä äänestyksessä, vaikka pojat eivät ole enää poikia vaan ikäloppuja ruunia. Vaikka se ei enää takoita mitään. Varsinkin kun kauppalassa on lääkettä saatavilla. Aviopuolisokaan ei merkitse mitään, onhan sitä ennenkin kokoukset venyneet pikkutunneille saakka.
Sitten olis se bussin epämääräinen porukka joka nusasi alaikäisiä puoliväkisin tai ainakin puolipakolla. Joskus kyllä ihan suosiollakin. Nämä eivät sitten muuten mitään saakkaan.
Eli naiskentelijat järjestykseen, ilman sukupuolirajoja.
Paikallisten seksielämä
36
494
Vastaukset
- Runkkarit
Tip Top Pojat Oy hoitaa nykyisin kaiken seksuaalisen toiminnan kaupungissa. Näillä löytyy erikoisosaamista alalle kuin alalle !
- TipTopPojat
Rassaamme röörit kuin röörit
Sanomattakin selvää, että minun seksielämäni on aktiivisinta. Tänäänkin runkkasin puskassa ohikulkijoita salaa katsellen. Harrastan tätä hyvin usein.
- hyppäsin.parvekkeelta
RouvaHoikkala kirjoitti:
Ronkelit runkkaa!
Rouva ei ole ronkeli mutta runkkaamaan joutuu koska
mustan lesken maine vaikuttaa.
Parhaimmat orgasmini olen kokenut kivigrillillä.
- vajakkiainon.horinaa
Sama vajakkilevy pyörii taas 80 luvun houreita.
- Karhumiess
Olen harrastanut anaalisexiä jo pienestä pojanklopista alkaen. Isäni opetti ja jatkan hänen jalanjäljissä loppuelämäni.
- vajakin.ilot
Vajakki omaa seksifantasioita koska seksielämää ei ole.
- Keittomies
Fantasioin miesten välisestä kiihkeästä suutelusta.
- rupinen.naama
Onko sinussa jotain vialla jollet kelpaa vaan pitää
fantasioida?
- Reinonordin
Olen kaapissa ja siksi fantasiani on suudella miehen peräreikää julkisella paikalla.
- ainon.kakkafantasiat
Rouva sitten kertoo mitä aikoo sillä vapaasti tehdä?
- hullun.ainon.järki
RouvaHoikkala kirjoitti:
Työnnän sinne havi-kynttilän jouluaattona.
Rouvan kaikki tarmo menee peräreikä asioita pohtiessa.
- auton.vaihto
RouvaHoikkala kirjoitti:
Sinun asioissasi joka tapauksessa!
Mitä minun asioitani pohdit?
- vaimoni.tykkää
RouvaHoikkala kirjoitti:
Lähinnä seksuaalisen suuntautumisesi korjausta!
Mitä korjaamista seksuaalisuuntautumisessani on?
- Teko.Pyhä
Lespoilu lasketaan homoiluksi myös.
- oiva.toikka
Onko Jarmo jo lespannukki?
- hullun.ainon.kakat
Aino Kakkala Kukkalalla on tässäkin ketjussa mielenterveydellisistä
syistä kakkajutut mielessä. hullun.ainon.kakat kirjoitti:
Aino Kakkala Kukkalalla on tässäkin ketjussa mielenterveydellisistä
syistä kakkajutut mielessä.Sinä tuot aina ensimmäisenä jokaiseen keskusteluun mukaan kakka-asiat!
- Ei.homoilua
Jos nainen imee toisen naisen pillumehuja, niin se ei ole homoilua.
- YxVirtanen
Jos työntää pippelin sukkaansa ja laskee siemenen sinne, onko kyseessä seksuaalinen akti ja sitä kautta synti?
- Polvisukat
SukkaSexi ei ole syntiä. Lisäännyn usein sukkieni kanssa.
- PikkariTikkari
Itse kiedon tyttäreni pikkuhousut jäykistyneen peniksen ympärille ja masturboin vessassa. Satiini on materiaaleista paras.
- pyydä.äidiltäsi
PikkariTikkari kirjoitti:
Itse kiedon tyttäreni pikkuhousut jäykistyneen peniksen ympärille ja masturboin vessassa. Satiini on materiaaleista paras.
Vajakilla on seksuaalifantsoita koska muuta ei ole.
- PikkariTikkari
pyydä.äidiltäsi kirjoitti:
Vajakilla on seksuaalifantsoita koska muuta ei ole.
Vajakilla on seksifantasioita, koska kaikki perusseksiin kuuluva on koitettu, joten pidä sinä homevittu pää kiinni ja anna toisten nauttia seksistä, elämästä, lapsista ja eläimistä.
- vajakilla.neitsyys
PikkariTikkari kirjoitti:
Vajakilla on seksifantasioita, koska kaikki perusseksiin kuuluva on koitettu, joten pidä sinä homevittu pää kiinni ja anna toisten nauttia seksistä, elämästä, lapsista ja eläimistä.
Vajakilla on kaikki perusseksi jäänyt kokematta joten nyt
pitää etsiä juttuseuraa palstalta fantasioitaan kirjoittelemalla
onanoidakseen lukiessaan. - kura.pyllystä
vedä käteees
- vajakilla.lerpahti
kura.pyllystä kirjoitti:
vedä käteees
Osuma tuli.
- HeliTaasVaaj
Houreen jätkät oli toivottomia nörttejä, ei ne saanu pillua koskaan. Kyllä se mela siellä pimpassa heilui eniten Secanders-porukoissa ja Innocentin bussissa. Oma lukunsa on tietenkin molemmissa viimeksi mainituissa bändeissä soittaneet Viherä ja Julli, jotka ovat seivästäneet kymmeniä naisia pelkästään Ikaalisissa. Kun ympäristökunnat ja monen kesän festarisaldot lasketaan yhteen, liikutaan sadoissa vosuissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684321Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D913878- 503416
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222663Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242498Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562353- 432197
- 471848
- 361810
- 301616