Tapasin reilu vuosi sitten miehen jonka kanssa sain ensimmäisen kerran yhdynnässä orgasmin. Seksiä oli aluksi jopa kolme kertaa päivässä kiireettömästi.
Nyt se turhautuminen.
Kun alan lähenemään huippuani supistelen melkoisen voimakkaasti jolloin mieheni tulee välittömästi ja minä jään ilman orgasmia vaikkakin kiduttavan lähelle sitä, tuntuu että vain pari työntöä riittäisi mutta mies ei siihen enään pysty.
Nyt tilanne vaan pahenee koko ajan alan loppua kohden jännittämään että tuleeko se jo nyt.Yritän viivyttää mutta se ei auta ja kun ajatukseni on vain liian nopeassa loppumisessa niin en pääse edes lähelle orgasmia.
Tuntuu että olen koko ajan vonkaamassa ja juu myönnänkin useasti päivässä sen tekeväni. Aluksi tämän tarkoitus oli kehittää miehen kestävyyttä kun saisi useasti niin kestäisi pidempään. Nyt tuosta koskemisesta on tullut minulle vain tapa jota teen päivisin. Eikä tuosta ole edes hyötyä ollut akti kestää siitä huolimatta alle 5min/kerta.
Mitä ihmettä voin tehdä että itsekkin saisin edes joskus? Seksistä on tullut minulle orgasmin metsästystä ja kun se ei enään onnistu niin kiinnostukseni viiden minuutin kassien tyhjennykseen alkaa olemaan täysi nolla.
Tottakai saan jos itsekseni touhuan mutta näistä orgasmeista ei voi puhua edes samana päivänä.. Miehen kanssa se oli tajunnan räjäyttävää yksin vain pahimman purkua.
Turhauttava ongelma...
Maistamaanpäässyt
2
423
Vastaukset
- koooli
Tasan ei mene, mulla taas alkanut nuoruuden ongelma, ei välttämättä laukea ollenkaan, vaimo ei jaksa pitkään.
Niinpä! En varmasti koskaan ole itse saanut alle 10min, mitä vanhemmaksi elää, sitä pidempään haluan naida, orgasmi on vain se mihin nautinto loppuu.
"Maistamaanpäässyt" kuinka kiintynyt olet puolisoosi? Oletko ajatellut kokeilla toista partneria? Tai hommata mieleisen salarakkaan, jonka kanssa saisit purettua jännityksen.
Seksiterapeutti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1424361Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382500Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442157Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet261226Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711092- 601062
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on37964Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63926- 48879
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies106842