oinas on ilkeä

jousityttö

anteeksi vaan jos loukkaan..ei asia aina näin ole ja en yritä yleistää mitään, mutta oinaat ovat ajattelemattomia toisten suhteen ja täynnä itseään. täytyy myöntää että niiden kanssa olen tähän asti tullut parhaiten toimeen, mutta välillä ärsyttää suunnattomasti.oinas leikkii myös muiden tunteilla...olen jopa kuullut oinaan itse sanovan näin. ja jossain muussa keskustelussa sanottiin oinaan antavan itsestään juuri sen verran kuin on tarpeellista että toinen ei einää pääse irti. mielestäni tämäkin pitää osittain paikkaansa.tietysti kaikissa on huonot puolensa,mutta epäilen jaksaako kukaan elää loputtomiin oinaan kanssa, jos tämä ei yhtään mieti miten käyttäytyy ja selittää sen omaksi luonteekseen ja jääräpäisyyteensä siihen turvautuen.oinaat ovat välillä aivan huippu tyyppejä, mutta jos menee huonosti niin silloin menee todella huonosti. että oinaat jos huomaatte itsessänne huonoja piirteitä niin yrittäkää tehdä niille jotakin...ettette joudu elämään yksin!

36

7788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nina ystävä

      Ethän mitenkään loukkaa,kun sanot omat mielipiteesi.Henkilökohtaisesti en pidä oinaista.Ne on paskoja ja huonoja rakastaan. Nakkaa veks kaikki oinaat.Minä olen Neitsyt,enkä kenenkään sellaisen kans haluu mitään.Ne on apinoita.Jos ne tulee lähemmäs ihmistä,niin saatan harkita.En kylläkään usko siihen.

      • ...........

        Tottakai olen ilkeä kaltaisillesi pikku perseen imijöille. Tuollaisia tyhmiä pikku bimboja on kiva kusettaa. Jos sinua on kusetettu niin se johtuu siitä että ansaitsit sen. Tyhmyydestä kärsii.


      • Oinaan kamu
        ........... kirjoitti:

        Tottakai olen ilkeä kaltaisillesi pikku perseen imijöille. Tuollaisia tyhmiä pikku bimboja on kiva kusettaa. Jos sinua on kusetettu niin se johtuu siitä että ansaitsit sen. Tyhmyydestä kärsii.

        Ne oinaat joita olen tuntenut, ovat tosi avoita ja suorasukaisia. Siksi saattavat loukata monia. Heitä voi helposti pitää itsekkäinä, mutta eikö pikemminkin kannattaisi arvostaa heidän hyviä puoliaan kuten lämmintä sydäntä ja juuri sitä suoruutta (oinas ei puukota selkääsi eikä kerro susta juoruja vaan puhuu aina suoraan) Myönnän että he saattavat tykätä sydämillä leikkimisestä ym. mutta siihen voi mun mielestä suhtautua huumorilla.


      • taisoni
        Oinaan kamu kirjoitti:

        Ne oinaat joita olen tuntenut, ovat tosi avoita ja suorasukaisia. Siksi saattavat loukata monia. Heitä voi helposti pitää itsekkäinä, mutta eikö pikemminkin kannattaisi arvostaa heidän hyviä puoliaan kuten lämmintä sydäntä ja juuri sitä suoruutta (oinas ei puukota selkääsi eikä kerro susta juoruja vaan puhuu aina suoraan) Myönnän että he saattavat tykätä sydämillä leikkimisestä ym. mutta siihen voi mun mielestä suhtautua huumorilla.

        Itse olen oinas ja olen samaa mieltä oinaan kamun kanssa.Kyllähän me varmaan leikitellään,mut luulenpa että joka horoskoopin alta näitä löytyy.Puhun asiat suoraan,mikä saattaa loukata monia niinkuin on tapahtunutkin,mutta varmaan parempi sanoa suoraan ku puhua paskaa seläntakana.Itse tunnen monia oinaita ja olen sitä mieltä,että kun saat oinaasta ystävän on se ikuinen sellainen.Katson oinaan luonteeseen kuuluvan myös ymmärtämyksen ja avuliaisuuden,teen kokoajan hyväntekeväisyystyötä liikuntavammaisten ihmisten auttamiseksi.Toki minulla on aikaa nyt kun olen kotosalla mutta kolme kertaa päivässä ruoan laitot siivoukset päälle ym..juoksevat asiat vain sen vuoksi että ymmärrän heidän hätänsä ja palkaksi saan kiitoksen"ja sen uskon saavani suoraan sydämmestä".Eiköhän joka horoskooppimerkin alta löydy ymmärtämystä.Niin ja vielä sellainen kommentti,oinaat ovat yleensä voimakastahtoisia ja sitkeitä tyyppejä,itse olen menettänyt yhtäaikaa poikani ja isäni ja siskoni vuotta aikaisemmin ja eteenpäin mennään kyllähän se välillä tiukille ottaa mutta aikansa meillä kullakin ja elämä on annettu elettäväksi.Kiva kun oinaitakin joku puolustaa.


      • Anonyymi
        ........... kirjoitti:

        Tottakai olen ilkeä kaltaisillesi pikku perseen imijöille. Tuollaisia tyhmiä pikku bimboja on kiva kusettaa. Jos sinua on kusetettu niin se johtuu siitä että ansaitsit sen. Tyhmyydestä kärsii.

        Perus oinas


    • Asioilla on aina toinen puo...

      Asiahan on niin, että oinas on kaikista tähtimerkeistä se rehellisin, mikä tarkoittaa sitä, että oinas on silloin myös kiusallisen rehellinen. Oinas ei peittele sanomaansa, vaan sanoo asiat niinku ne oikeesti on. Ja joskus totuus satuttaa.
      Itse oinaana tiiän, ettei elo mun kanssa ole mitenkään helppoa, koska en välillä kestä itseänikään. Vaadin toisilta ehdotonta lojaalisuutta, koska itse olen muita (lue:ystäviä, kumppania) kohtaan lojaali. Ja sellaiset ihmiset, jotka mua jollain tavoin satuttaa, esim. latelemalla valheita, saa mun veren kiehumaan - oinas kun tunnetusti on tulinen - ja usein ikuisen vihani päällensä. Eli toisin sanoen, jos/kun joku loukkaa oinasta, saa se tuntea sen nahoissaan kaksi kertaa kauheemmin.

      • oinastyttönen85

        olen täysin samaa mieltä.. mutta jos joku tulee mulle aukomaan päätänsä, olen hiljaa tai sanon vain että aha.. ei kiinnosta.. mutta jos joku erehtyy selän takana puhumaan niinkuin moni muu horoskooppimerkeistä, niin siitä en pidä. Olen itse tyypillinen oinas, itsepäinen, elän päivän kerrallaan mutta elän sen täysillä, johtajaluonne.. Mutta en ole kuitenkaan mikään määräilevä leuhka. Ja eläminen mun kans on varmasti vaikeaa, mutta olen huomannut että minuakin rakastetaan sellaisena kuin olen. Seurustelen härkä miehen kanssa, olen seurustellut jo kolmisen vuotta, olemme olleet puoli vuotta kihloissa ja asuttu noin vuosi yhdessä, eikä mitään ongelmia. Riitojahan meillä on mutta ne selviää puhumalla. oinaat on oikeasti ihan kivojakin:)


      • jousityttö

        tottakai arvostan rehellisyyttä..arvostan sitä yli kaiken, onhan se joskus ikävä kuulla suora totuus itsestään, mutta parempi sekin on kuin kuullaa se muualta selän takana kerrottuna..ja taidan sitten itsekin sanoa kaiken melko suoraan, olenhan jousimies. voihan sydämillä leikkimisen ottaa toki huumorillakin, mutta jos olisit palavasti rakastunut oinaaseen, niin et ehkä ajattelisi enää noin..se ei ole mikään leikin asia nimittäin. ja kyllä oinailla toki on hyvä sydän, mutta tietyissä tilanteissa vaan alkaa ärsyttää kun tuntuu että oinaat ajattelevat vain itseään..


      • oinas itsekin
        jousityttö kirjoitti:

        tottakai arvostan rehellisyyttä..arvostan sitä yli kaiken, onhan se joskus ikävä kuulla suora totuus itsestään, mutta parempi sekin on kuin kuullaa se muualta selän takana kerrottuna..ja taidan sitten itsekin sanoa kaiken melko suoraan, olenhan jousimies. voihan sydämillä leikkimisen ottaa toki huumorillakin, mutta jos olisit palavasti rakastunut oinaaseen, niin et ehkä ajattelisi enää noin..se ei ole mikään leikin asia nimittäin. ja kyllä oinailla toki on hyvä sydän, mutta tietyissä tilanteissa vaan alkaa ärsyttää kun tuntuu että oinaat ajattelevat vain itseään..

        jännä miten ajatusmaailmat toimii eri tavalla.
        kaikenkaikkiaan luulen, että kyseessä on pitkälle väärinkäsitys näissäkin asioissa. kerroit jousityttö oinaiden leikkimesestä toisten sydämillä. itse en oinaana ainakaan voi sanoa tekeväni noin. ainakaan tietoisesti. se ei todellakaan ole mikään leikin asia. enkä myöskään halua tai toivo kenellekään mitään pahaa.
        olen usein miettinyt, miksi kukaan(?) ei uskalla tulla sanomaan minulle suoraan omista tunteistaan, vaikka itse koen sen olevan yksi hyvän parisuhteen edellytyksistä, keskustelun nimittäin, rehellisen ja suoran sellaisen. monelta murheelta, väärinkäsitykseltä ja mutkalta säästyttäisiin, jos pyrittäisiin suoraan ja mutkattomaan kommunikointiin.

        en halua yleistää, minä koen asian näin.


      • jousityttö
        oinas itsekin kirjoitti:

        jännä miten ajatusmaailmat toimii eri tavalla.
        kaikenkaikkiaan luulen, että kyseessä on pitkälle väärinkäsitys näissäkin asioissa. kerroit jousityttö oinaiden leikkimesestä toisten sydämillä. itse en oinaana ainakaan voi sanoa tekeväni noin. ainakaan tietoisesti. se ei todellakaan ole mikään leikin asia. enkä myöskään halua tai toivo kenellekään mitään pahaa.
        olen usein miettinyt, miksi kukaan(?) ei uskalla tulla sanomaan minulle suoraan omista tunteistaan, vaikka itse koen sen olevan yksi hyvän parisuhteen edellytyksistä, keskustelun nimittäin, rehellisen ja suoran sellaisen. monelta murheelta, väärinkäsitykseltä ja mutkalta säästyttäisiin, jos pyrittäisiin suoraan ja mutkattomaan kommunikointiin.

        en halua yleistää, minä koen asian näin.

        en uskokaan että haluatte kenellekään mitään pahaa,mutta alitajuisesti ehkä jotkut teisttä leikkivät silti...kokeilevat onko toisesta "täydelliseksi" kumppaniksi jota oinaat tavoittelevat kunnes tajuavat ettei sellaista olekaan.testaatte kumppanianne ja teette ehkä kaiken minkä oinas voi tehdä toisen sydämen murskaamiseksi vaikka ette ole itsekään täysin varmoja kiinnostuksestanne.voisitte vähän hidastaa tahtia ja kertoa missä mennään jos ette välttämättä näytä sitä...toinen voi nimittäin luulla että olette rakastunut vaikka itse asiassa vain kokeilette.
        ja kyllä haluan todellakin puhua suoraan asioista.välillä vain tuntuu että oinas ei halua,ainakaan jos ne ovat ikäviä häneen tai hänen tekemisiinsä liittyen.olen samaa mieltä että mutkattomalla kommunikoinnilla säästyttäisiin monelta murheelta ja draamalta.


      • oinas tytteli
        jousityttö kirjoitti:

        en uskokaan että haluatte kenellekään mitään pahaa,mutta alitajuisesti ehkä jotkut teisttä leikkivät silti...kokeilevat onko toisesta "täydelliseksi" kumppaniksi jota oinaat tavoittelevat kunnes tajuavat ettei sellaista olekaan.testaatte kumppanianne ja teette ehkä kaiken minkä oinas voi tehdä toisen sydämen murskaamiseksi vaikka ette ole itsekään täysin varmoja kiinnostuksestanne.voisitte vähän hidastaa tahtia ja kertoa missä mennään jos ette välttämättä näytä sitä...toinen voi nimittäin luulla että olette rakastunut vaikka itse asiassa vain kokeilette.
        ja kyllä haluan todellakin puhua suoraan asioista.välillä vain tuntuu että oinas ei halua,ainakaan jos ne ovat ikäviä häneen tai hänen tekemisiinsä liittyen.olen samaa mieltä että mutkattomalla kommunikoinnilla säästyttäisiin monelta murheelta ja draamalta.

        Mä sain teidän puheista sellasen käsityksen että oinaat on tosi kylmiä ihmisiä..
        Mä olen oinas ja on muakin on satuteettu tosi pahasti.
        Mä myönnän että me leikitään muiden tunteilla mutta kyllä leikitään meidänkin.

        Ja se että oinas ei puhu tunteistaan voi olla pelko... Koska me sanotaan aika tylysti aina ihmiselle mitä ajatellaan niin silti ei kestetä sitä että joku torjuu meidät.


      • tähti

        Mä komppaan ihan täysillä!


    • boss oinas

      me ollaan vittumaisia/ärsyttäviä/hirveitä/ inhottavia ja kaikkee muuta paskaa VAIN niille joista EI pidetä..

      • Kaurisnainen

        kysyy sulta rakas oinas, että minkäslaisia olette niille joita rakastatte?
        Kerronko.... sanot rakastavasi, hetken aikaa nautit musta ja otat kaiken irti minkä saat. Sitten heität pois, eikä tunnu missään. Rakkautesi loppuu yhtä nopeasti kuin on alkanutkin - eikä toinen ehdi edes päätä kääntää.


      • oo paha
        Kaurisnainen kirjoitti:

        kysyy sulta rakas oinas, että minkäslaisia olette niille joita rakastatte?
        Kerronko.... sanot rakastavasi, hetken aikaa nautit musta ja otat kaiken irti minkä saat. Sitten heität pois, eikä tunnu missään. Rakkautesi loppuu yhtä nopeasti kuin on alkanutkin - eikä toinen ehdi edes päätä kääntää.

        Kyllä oinas osaa olla hellä ja rakastava.

        Mä ainakin oon ihan liian kiltti mun poikaystävälle.
        Mä teen sille voileivätkin valmiiks jos se pyytää...ja kyllä oinas osaa seurustella vakavasti ja olla uskollinen!!


      • kaurismies
        Kaurisnainen kirjoitti:

        kysyy sulta rakas oinas, että minkäslaisia olette niille joita rakastatte?
        Kerronko.... sanot rakastavasi, hetken aikaa nautit musta ja otat kaiken irti minkä saat. Sitten heität pois, eikä tunnu missään. Rakkautesi loppuu yhtä nopeasti kuin on alkanutkin - eikä toinen ehdi edes päätä kääntää.

        samanlainen on oinasnainenkin rakkaudessaan. Kun alkuhuuma on ohitse, sieltä pilkistää julma ja tunteeton ihminen.


      • oinas nainen
        Kaurisnainen kirjoitti:

        kysyy sulta rakas oinas, että minkäslaisia olette niille joita rakastatte?
        Kerronko.... sanot rakastavasi, hetken aikaa nautit musta ja otat kaiken irti minkä saat. Sitten heität pois, eikä tunnu missään. Rakkautesi loppuu yhtä nopeasti kuin on alkanutkin - eikä toinen ehdi edes päätä kääntää.

        Olen ollut saman miehen kanssa 10-vuotta, aiemmin ei ole ollut ketään eikä tule olemaan. Äläpä sinä yleistä, en minäkään yleistä kaikkia kauriita tunteettomiksi hyväksikäyttäjiksi vain siksi että eräs kauris toimi niin erästä läheistäni kohtaan. Käyttäkääpä järkeä ystävät hyvät.


      • vomeintime6
        Kaurisnainen kirjoitti:

        kysyy sulta rakas oinas, että minkäslaisia olette niille joita rakastatte?
        Kerronko.... sanot rakastavasi, hetken aikaa nautit musta ja otat kaiken irti minkä saat. Sitten heität pois, eikä tunnu missään. Rakkautesi loppuu yhtä nopeasti kuin on alkanutkin - eikä toinen ehdi edes päätä kääntää.

        tajuan, siin hyvin,,,mutta... ei pidä, saa jäädä siihen ikävään. mutta tämähän olikin myös elämäni pahin kurimus, koska tilannetta kesti sen puolitoista vuotta...aina oli joku toinen , koko ajan, jäi minulle kiinni hakiessaan seksi seuraa lehdestä ja vaikka mitä...
        olin vain auttamattoman::::rakastunut häneen...
        mutta: luulen että tilanne kyllä tasaantui hänenkin osaltaan koska luulen??että hänkin rakasti minua ...yritin jopa oikeasti ottaa hengen itseltäni jota en voisi kuvitella tekeväni järjissäni...nyt sitten korjataan haavoja ammattiavun kanssa että kyllä se leikkiminen on ????
        jos joku nyt toteaa että tyhmä, niin voin kertoa että kyllä minä olinkin tyhmä mutta rakkaus ei katso , ei oikea sellainen kun kohdalle ???tullessaan järjen
        vie...en syytä, mutten kyllä voi häntä niistä julmuuksista myöskään kiittäää...häntä pelotti se että onnistunkin ottamaan hengen itseltäni...tajuan että satutin häntä ja olen pyytänyt anteeksi , mutta en toivo( isi) että kukaan toinen joutuu vain tämän ns. oinaan leikin kohteeksi niin että ei siitä selviä ilman kamalia seuraamuksia...olkaa varovaisia kuitenkin koska olen varma että hän kosti minun kauttani edellisen suhteen loppumisen ...joku ehkä ei ollut uskollinen hänelle, mutta minä olin,,, mielenkiintoisia nämä kohtalot...elkää tietenkään seuratko millään tavalla minun jälkiäni oinasmiehen leikkien kanssa jos tuntuu että ei kestä kärsivällisyys...


      • Nydia
        vomeintime6 kirjoitti:

        tajuan, siin hyvin,,,mutta... ei pidä, saa jäädä siihen ikävään. mutta tämähän olikin myös elämäni pahin kurimus, koska tilannetta kesti sen puolitoista vuotta...aina oli joku toinen , koko ajan, jäi minulle kiinni hakiessaan seksi seuraa lehdestä ja vaikka mitä...
        olin vain auttamattoman::::rakastunut häneen...
        mutta: luulen että tilanne kyllä tasaantui hänenkin osaltaan koska luulen??että hänkin rakasti minua ...yritin jopa oikeasti ottaa hengen itseltäni jota en voisi kuvitella tekeväni järjissäni...nyt sitten korjataan haavoja ammattiavun kanssa että kyllä se leikkiminen on ????
        jos joku nyt toteaa että tyhmä, niin voin kertoa että kyllä minä olinkin tyhmä mutta rakkaus ei katso , ei oikea sellainen kun kohdalle ???tullessaan järjen
        vie...en syytä, mutten kyllä voi häntä niistä julmuuksista myöskään kiittäää...häntä pelotti se että onnistunkin ottamaan hengen itseltäni...tajuan että satutin häntä ja olen pyytänyt anteeksi , mutta en toivo( isi) että kukaan toinen joutuu vain tämän ns. oinaan leikin kohteeksi niin että ei siitä selviä ilman kamalia seuraamuksia...olkaa varovaisia kuitenkin koska olen varma että hän kosti minun kauttani edellisen suhteen loppumisen ...joku ehkä ei ollut uskollinen hänelle, mutta minä olin,,, mielenkiintoisia nämä kohtalot...elkää tietenkään seuratko millään tavalla minun jälkiäni oinasmiehen leikkien kanssa jos tuntuu että ei kestä kärsivällisyys...

        Anteeksi vaan,mutta teidän suomen kielen kielioppinne ja asioittenne sotkuisuus laittaa mietiskelemään.Kirjoitappas samaan tyyliin liikekirje arvostetulle kauppakumppanillesi.Sanon hyvin menee:)Minä olen ammatiltani konsultti ja sanon sinulle,diplomatiassa perus-asiat pitää hallita.Kirjoittelimisiin!


      • kirjoitan
        Nydia kirjoitti:

        Anteeksi vaan,mutta teidän suomen kielen kielioppinne ja asioittenne sotkuisuus laittaa mietiskelemään.Kirjoitappas samaan tyyliin liikekirje arvostetulle kauppakumppanillesi.Sanon hyvin menee:)Minä olen ammatiltani konsultti ja sanon sinulle,diplomatiassa perus-asiat pitää hallita.Kirjoittelimisiin!

        En halua nyt älähtää viestistäsi sen vuoksi, että kokisin sen liittyvän nyt millään tavalla itseeni tai kirjoitustyyliini. Tiedän siinä olevan puutteita. Mietin vain viestiäsi lukiessani ja asemaasi esille tuodessasi, että pyydän sinua kiinnittämään huomiota omaan kirjoittamiseesi. Virheitä nousi heti silmille.
        En halua loukata, ystävälliseen henkeen haluan tämän kirjoittaa.


      • Soile.
        kirjoitan kirjoitti:

        En halua nyt älähtää viestistäsi sen vuoksi, että kokisin sen liittyvän nyt millään tavalla itseeni tai kirjoitustyyliini. Tiedän siinä olevan puutteita. Mietin vain viestiäsi lukiessani ja asemaasi esille tuodessasi, että pyydän sinua kiinnittämään huomiota omaan kirjoittamiseesi. Virheitä nousi heti silmille.
        En halua loukata, ystävälliseen henkeen haluan tämän kirjoittaa.

        Sinun kirjoituksesi on kyllä huono.Molempien kirjoitukset ovat kaikkien nahtävillä ja jokainen voi arvioida mikä on oikeaa ja mikä väärää.Tämä on vain minun mielipiteeni.


      • ***OINASnainen
        kaurismies kirjoitti:

        samanlainen on oinasnainenkin rakkaudessaan. Kun alkuhuuma on ohitse, sieltä pilkistää julma ja tunteeton ihminen.

        Hei!

        Oinas-naisena olen vieläkin Kaurismieheni kainalossa, jo 10 vuotta. Ei Oinasnainen helppo ole, muttei kaurismieskaan! Pitää löytää kompromissi ja antaa toisen olla itsensä, ja nauttia itse toisen erilaisuudesta, arvostaa toisessa piirteitä, joita ei itsellä ole.
        Ja muista, että asialla on aina kaksi puolta, koskaan ei ole yhtä syyllistä


    • näpsy

      itse olen oinas enkä aivan kuvauksesi mukainen.
      ajattelen ensin muiden, sitten vasta omat tunteeni. minä oinaana en ainakaan ole itsekäs vaan saan paljon moitetta siitä, etten tarpeeksi huomioi itseäni vaan olen aivan liian epäitsekäs. luonteeni kylläkin on hankala, sen ovat monet todenneet, itse mukaan lukien. myönnän senkin, että kun huonosti menee, niin yleensä menee todella huonosti. muttei suinkaan silti aina. tämä sama -muut ensin- ajattelu pätee tässäkin, en juuri anna ilmi omia huonoja fiiliksiäni vaan verhoan ne ja puran sitten omassa rauhassani. joskin joskus se ei toimi vaan vedän osan "huonoa elämääni" myös siihen elämään jossa muut elävät.

      • näpsy

        ..vielä jonkun kommenttiin viitaten.. että olen huomannut joskus taipuvani tähän ettei toinen ehdi edes päätä kääntää kun rakkauteni hiipuu. sitä olenkin välttänyt, tiedostaen sen olevan pahasta toiselle osapuolelle, ja päätynyt sinkkuuteen. olen kova ulkoa ja sisältä, mutta aivan siellä "ydin sydämessä" on erittäin herkkä ja lämmin paikka joka kaipaa sitä omaa joka pysyy rinnalla ja jaksaa sytyttää mielenkiintoa henkisesti ja fyysisesti.


      • Nipsu

        Sun viestis oli viisaat, tässä tyhmässä? ketjussa. Vastasit aamuyöstä.. niinkuin minäkin.. Oinaana samankaltaisia? Pätkäs liippas läheltä.


      • näpsy
        Nipsu kirjoitti:

        Sun viestis oli viisaat, tässä tyhmässä? ketjussa. Vastasit aamuyöstä.. niinkuin minäkin.. Oinaana samankaltaisia? Pätkäs liippas läheltä.

        mahdollisesti saman kaltaisuus pätee tässäkin.. olen yökyöpeli, valvon kun muut nukkuvat, lähestulkoon. valvon mielelläni pitkään, jota useimmat lähipiirissäni eivät tee, mutten silti nuku puolille päivin. unevelkaa univelkaa...
        kiitoksia kommentistasi, aihe on hieman tylsä, sillä en pidä yleistämisestä. jonkinlainen yleistäminen minulle ainakin mieleen tuli keskustelun aloittajan tekstistä.


    • Nina ystävä

      Onpas kivaa.Minunkin kirjoituksista suurin osa poistetaan joka päivä.Etteks te kestä juttuu.Mä nauran kun oinaat on heikkoja lälläreitä.Ottaa se varmaan saatana kaaliin.Tietsikkani särkeminen ei auta mitään,tuun aina takas ja entistä vittumaisempana.

    • lettunen

      Mä olen oinasmies ja voin sanoa että olen todella vittumainen ja ilkeä,jos sitä joku tilaa.Kolikolla on kuitenkin kääntöpuoli,sillä kyl mä olen ihan hauska ja symppis tyyppi,kunhan mua ei ärsytetä.

    • ikuinen etsijä

      Veit sanat suustani, olen kokenut saman oinas-miehen kanssa, ilkeyksiä ja loukkauksia tulee täydeltä laidalta, vaikka koen kyllä olleeni kaikkea muuta kuin vastenmielinen ja paha häntä kohtaan. Hullu olen, kun en osaa laskea irti, mutta sitten kun saan hänet syliini, mies on aivan `sulaa vahaa`. Jousimiehet ovat kai liian kilttejä ja kaikkensa antavia, joten meitä on helppo loukata. suhteemme on silloin kun on eritt. intohimoinen ja läheinen, fyysinen puoli kovasti merkitsevä, eikä siihen kukaan voi tulla väliin. Tapanani on törmätä hankaliin miehiin, mutta tämä on kyllä pahimmasta päästä. Että saman kaltaiset terveiset oikkareille!

    • gallux

      on niin oinaat ilkeitä... noh mä nyt en oo ilkeä ja otan toisten tunteet huomioon enkä etenkään leiki niillä.. hyvin mun kaa on jaksanu.. riippuu vähän siitäkin miten meikäläiselle käyttäydytään.. jos mulle ollaan mukavia, kilttejä ja reiluja niin mäkin oon.. en ilkee.. >=(

    • Ystävä?

      Oinas on laskelmoiva. Julmaa on kun oinas on repinyt "ystävästä" hyödyn irti ja kääntää selkänsä. Eroon pääsemiskeinot: VALEHTELU,JUORUJEN LEVITTÄMINEN.

    • xxx

      Kateusko ilkeyden takana?

    • tähti

      Osasit todella hyvin pukea sanoiks tuon mitä ajattelit. Asia on just noin. Itse olen oinas ja kaverini, jousimies (jätkä) sanoi, että mä olen todella ärsyttävä ja että leikin leuhkaa ihmistä. Mutta kummasti se silti on mun ystävä, ollu jo monta monta vuotta. Mä tiedän itsestäni kaikki huonot puoleni, mutta aina niille ei osaa tehdä mitään eikä edes halua. Välillä on kiva olla se ärsyttävä ja jääräpäinen oinastyttö :D Mutta tuo ei ainakaan mun kohdalla pidä paikkaansa, että oinas leikkisi muiden tunteilla. Ei ainakaan sellaisen, josta välittää helvetisti. Eikä kyllä muidenkaan. Oinaat on lojaaleja niitä kohtaan, joista välittää ja oinaat odottaa samaa muilta. Mutta kai me odotetaan sitten liikoja. Jos oinasta loukkaa, oinas haluaa tehdä sille ihmiselle yhtä paskan olon. Vaikka olisi hyväkin ystävä. Ja todellakin : "jos menee huonosti, niin silloin menee todella huonosti!".

    • jousityttö

      ku kerta sanoin huonot puolet...niin täytyyhän ne hyvätkin kertoa :) eli oinaat on tosi määrätietosia,päättäväisiä,kunnianhimosia,hyväsydämisiä,mukavia ja oikeudentajusia (ei aina :D) ja vaikka ne asettaaki ittensä aina etusijalle, ni kai se on sitte niin että jokainen on oman elämänsä tärkein-ja päähenkilö ;) mutta ei se kyllä mulla ole niin..tuntuu että kaikki muut on tärkeempiä ku ite oon..

    • Anonyymi

      En oikein tiiä mikä oinaissa vetää puoleensa. Koska olen kalat. Satutin vaan itseäni kun menin ihastumaan moiseen. Haukut vaan sain. En tykkää. Kyllähän tunteet kuihtuu ja jäljelle jää vaan paha mieli. Kiitti mäntti!!

    • Anonyymi

      Olen oinas, mutta en ole ilkeä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe