Voin olla pelkkä ystäväsi

ollaanystäviäirl

Ei mitään fyysistä koskaan ees pyydä, jos näin haluat. Haluan olla elämässäsi, ymmärrän jos/kun et halua olla koskaan minun. Tää olkoon selviö sinulle: Ystävyys:fine Aviopuoliso:more than fine, mut fine riittää. Mieluummin ystävänä kuin ei mitään. En tulisi olemaan mustis silloin, koska säännöt selvät. Olisi ihanaaaaa viettää päivä kanssasi, ei mitään ihmeellistä, juttelua.. Olla ystäväsi. Voitko sanoa ei ystävyydelle kanssani? Olen hyvä ystävä, kokeile. ;))

67

2278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omistajakateissa

      Kukahan onnellinen tämänkin omii?

      • Kuuluusulle

        Onko sulla joku ongelma....?


    • a.p

      Todella ymmärrän ettet viehäty minusta. Ystävyytemme ei olisi vaikeaa..tykkäisin olla viikottain jopa sinuun yhteydessä, haittaisiko? Jos tarviit apua esim muutossa, u got a friend ;) missä vaan yritän autta, olla tukenasi, enkä pyytäisi yhtään enempää. Ystävyys säilyy pidempään monesti kuin romanttiset suhteet, hyvä puoli.

      • romanttistasisällä

        No..alan tässä huomenna pakkaamaan..ja osoite oli?


      • Sitkeäystävä

        Muuttomies on mun mieleen :) Et vaan taida olla mies???


      • a.p
        Sitkeäystävä kirjoitti:

        Muuttomies on mun mieleen :) Et vaan taida olla mies???

        Määrittele mies ;)


      • ikääkinjoon
        a.p kirjoitti:

        Määrittele mies ;)

        Raamikas ekstyökamu


      • Olisitkomunoma

        Tämän extyökamun...raamikkaan toivoisin tän ap:n just olevankin... kavereita oltu jo kauan ja se onkin tärkeintä...paa viestii ja tuu illalla moikkaan... 😆


    • Huippukuski

      Höpöttäminen riittää. Tulet huomenna tietämääsi osoitteeseen kello. 18.00 ja sitten puhutaan lisää.

    • mitäihmettäääää

      nyt taas ei helvetti pää ei kestäääääää

    • OnERÄSmies

      jonka kanssa tuota toivoisin. HÄN tunnistaa takuuvarmasti että HÄNTÄ tarkoitan tämän biisin myötä,,,

      https://www.youtube.com/watch?v=SsL7JD10HmM

      mutta tuskin se ystävyyskään on enää mahdollista,,, surulliseksi tämä vain minut saa,,, vaikka ei mitään velvoitteita, kun vain juttukamuna ja ystävänä haluaisin jatkaa,,,

      • Kjhhh

        Haluat purkaa ajatuksiasi täällä,mutta kaivatultasi suoraan kysyen tämä juttu onnistuisi?.


      • ymmärsinköoikein

        Puhtaan kaunis kultalankainen yhteys Piirtäjään
        voidaan kyllä palauttaa.


      • ystävällistäläheisyyttä

        A p kirjoitti syvällisestä ystävyydestä, joka on melko lähellä agape-rakkautta.
        Tuollaiseen agape,en voi hyvällä sydämellä yhtyä.


    • aviopuolisoko

      En tiedä mitä sanoa...

      • Kukapatäällä

        aviopuolisolleen mitään viestittelee?
        Vai sinäkö teet niin?


      • Onkotekemisenpuutetta
        Kukapatäällä kirjoitti:

        aviopuolisolleen mitään viestittelee?
        Vai sinäkö teet niin?

        Mistäpä sinäkään mitään muiden ihmisten elämistä tiedät. Koita tajuta tuo.


      • Kukapatäällä
        Onkotekemisenpuutetta kirjoitti:

        Mistäpä sinäkään mitään muiden ihmisten elämistä tiedät. Koita tajuta tuo.

        No koitan tajuta tuon oudonkin yhtälön, mutta epäilen suuresti että siipat keskenään täältä toisiaan hakevat.
        Eihän se mahdottomuus ole, onhan sokkoteffeille menneet törmänneet toisiinsa, joten ei mikään ole enää outoa.


      • Helmi.olet
        Kukapatäällä kirjoitti:

        aviopuolisolleen mitään viestittelee?
        Vai sinäkö teet niin?

        Et sitten penaalin terävin lukenut aloitusta, vai etkö ymmärtänyt lukemaasi.


      • Kukapatäällä
        Helmi.olet kirjoitti:

        Et sitten penaalin terävin lukenut aloitusta, vai etkö ymmärtänyt lukemaasi.

        Kannatasko sun itse, ihan hiljakseen lukea muutamaan kertaan aloitus, ja sen jälkeen vasta kommentoida?
        Kokeile edes, se voi paljastaa sulle uusia ulottuvuuksia sinun maailmaasi!


    • kummallemenee

      Meneekö miehelle vai naiselle?

    • Ystikset_joo

      Ota yhteyttä..?

    • mistäonnyt

      saatu päähän että kavereita vain tahdotaan olla????

      • a.p

        Mieluummin kavereita/ystäviä, kuin ei mitään. Hän on avain ja mitä hän haluaa, koska mä haluan sitä, että olen hänen elämässään läsnä irl. Onnellinen olen kaikesta mitä tahansa saan roolikseni. Voiko joku olla näin tärkeä ja arvokas? Kyllä voi, että mitä vaan, kunhan saan olla mukana jakamassa iloja ja suruja. En halua lässyttää tai sanoa typerästi muutenkaan tätä asiaa, koska asia on tärkeä. Kunhan pointti tulee selville, en mitään muuta halua kuin olla mukana elämässäsi.


      • Ystikset_joo

        Oletteko ollut viime aikoina jossain tekemisissä? Kirjoitat varmaan miehelle, eikös vaan? No oli miten oli, niin ota ihmeessä yhteyttä häneen, jos ei ole kieltänyt ottamasta.


      • haavetulevaisuuteen

        Muut ovat kavereita, mutta vain yksi voi olla enemmän. Eikö se ole päämäärä.


      • pehmosisko
        a.p kirjoitti:

        Mieluummin kavereita/ystäviä, kuin ei mitään. Hän on avain ja mitä hän haluaa, koska mä haluan sitä, että olen hänen elämässään läsnä irl. Onnellinen olen kaikesta mitä tahansa saan roolikseni. Voiko joku olla näin tärkeä ja arvokas? Kyllä voi, että mitä vaan, kunhan saan olla mukana jakamassa iloja ja suruja. En halua lässyttää tai sanoa typerästi muutenkaan tätä asiaa, koska asia on tärkeä. Kunhan pointti tulee selville, en mitään muuta halua kuin olla mukana elämässäsi.

        Hitto miten kauniisti ajateltu ja kirjoitettu.Minua oikeesti liikutti,että jaksat ajatella tuolla tavalla.
        Toivon ystävyyttä teille 💕


      • ed------
        a.p kirjoitti:

        Mieluummin kavereita/ystäviä, kuin ei mitään. Hän on avain ja mitä hän haluaa, koska mä haluan sitä, että olen hänen elämässään läsnä irl. Onnellinen olen kaikesta mitä tahansa saan roolikseni. Voiko joku olla näin tärkeä ja arvokas? Kyllä voi, että mitä vaan, kunhan saan olla mukana jakamassa iloja ja suruja. En halua lässyttää tai sanoa typerästi muutenkaan tätä asiaa, koska asia on tärkeä. Kunhan pointti tulee selville, en mitään muuta halua kuin olla mukana elämässäsi.

        noh mä oon tällänen koska sellaseks tää elämä on tehnyt. en ota vastaan kehuja en paskaa. ne on lentänyt aina kaaressa samaan roskakoriin. mä oon aina tehnyt mitä huvittaa tietysti niin ettei se ole mitään kauhen typerää mutta siks että tuntisin olevani niin kuin muut. no sä et ole niin kuin muut ja kun mä haluun sut niin eikai käy se että yrittää olla kuin muut. mutta en silti taida osata vain olla sitä mitä sinä haet. en osaa pysähtyä tai en uskalla. ei ole tarkoitus sua loukata missään kohtaa. tää palsta saa tuntemaan itsensä aika raadoksi jos kaikki sitten onkin pelkkää kuplaa. siis et sä vaan koko tää kakku palstoineen että ties kenen kanssa on kirjoitellut...


      • rakasjaystäväoneriasia
        a.p kirjoitti:

        Mieluummin kavereita/ystäviä, kuin ei mitään. Hän on avain ja mitä hän haluaa, koska mä haluan sitä, että olen hänen elämässään läsnä irl. Onnellinen olen kaikesta mitä tahansa saan roolikseni. Voiko joku olla näin tärkeä ja arvokas? Kyllä voi, että mitä vaan, kunhan saan olla mukana jakamassa iloja ja suruja. En halua lässyttää tai sanoa typerästi muutenkaan tätä asiaa, koska asia on tärkeä. Kunhan pointti tulee selville, en mitään muuta halua kuin olla mukana elämässäsi.

        Totta- mielummin kavereita, kuin ei mitään...mutta et halua olla enää kun tuttu. Tuttu ja kaveri on eriasia.


      • hänenlaistaanetsin
        a.p kirjoitti:

        Mieluummin kavereita/ystäviä, kuin ei mitään. Hän on avain ja mitä hän haluaa, koska mä haluan sitä, että olen hänen elämässään läsnä irl. Onnellinen olen kaikesta mitä tahansa saan roolikseni. Voiko joku olla näin tärkeä ja arvokas? Kyllä voi, että mitä vaan, kunhan saan olla mukana jakamassa iloja ja suruja. En halua lässyttää tai sanoa typerästi muutenkaan tätä asiaa, koska asia on tärkeä. Kunhan pointti tulee selville, en mitään muuta halua kuin olla mukana elämässäsi.

        löytäisinpä hänenlaisen


    • seurailija_

      En voi olla ystävä kanssasi, liikaa tunteita ja intohimoa. En aio katsella,kun löydät puolison.

      • äläseuraavaantoimi

        jos ihan livenä tunteesi näyttäisit -saattaisi olla, että toinen löytäisi sen puolison sinusta ;)


    • senhaluaisin

      Parisuhteen kanssasi kyllä haluaisin.

    • a.p

      Vaikka tässä uusien tietojen valossa olen...terävöitän sitä että minulle riittää pelkkä ystävyys. Hieman pettynyt, silti voin vaan voin olla henkisesti elämässäsi mukana irl.

      • mikäihmeolet

        Uusien tietojen valossa olet mikä?


      • a.p
        mikäihmeolet kirjoitti:

        Uusien tietojen valossa olet mikä?

        Mitkä sain tässä muutama minsa sit. Mut hei, olen tässä vielä pystyssä ja pystyn toistamaan koko litanjan mitä olen kirjoittanut. Sen takana pysyn. Oli tilanne hänellä mikä tahansa. Mikä tahansa, olen hänen ystävänsä, jos hän niin haluaa myös.


    • Ei tämä mulle ainakaan ole.

    • kiinnostunut_mies

      Ystävyys sopii ihan hyvin. Tahdon löytää kaipaamani naisen ja olla yhteydessä. Vähän liikaa tuli sanottua, kun luulin sen olevan rakkaus. Olen kiinnostunut enemmän kuin ystävyydestä, mutta ymmärän kyllä hänen tilannetta myös. Odotan viestiä häneltä vielläkin. Aika turhautuvalta se tuntuu, kun tein itse virheen, jonka en voi korjata. Ei ole yhteystietoja tai se mistä hänet löytäisin.

      Tapaukseni:
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14315731/blondi-nainen-malmilla-ystavansa-ja-koiran-kanssa

    • Ystävyys on hieno asia ja sitä pitää arvostaa. Itse sanoisin tuohon että ollaan ystäviä. :)

    • Ruusujasaitnimipm

      Niinhän sä sanot ja teet muuta. Kannattiko kertoa meistä? Ei onnistu miten millään voisin enään luottaa edes ystävänä en mitenkään!

    • EISemmonenToimi

      Ei voi olla ystävä sellasen kanssa joka haaveilee naimisesta ja naimisiin menosta.

      • a.p

        Sä oot sitten kuin tukki perseessä vähän niinko joka asiassa mikä eriää sun luulojas ja saat orkut jokaisesta vastarannan kiihkoilustas.


      • malalarata

        Eikö oo vilpittömän oloinen ystävä...jee, kaikki haluaa tuollaisen elämäänsä. Se oli sitten sarkasmia narsisti-ap.


      • a.p
        malalarata kirjoitti:

        Eikö oo vilpittömän oloinen ystävä...jee, kaikki haluaa tuollaisen elämäänsä. Se oli sitten sarkasmia narsisti-ap.

        Sanotaan saman linjan mukaisesti kuin muuten koko ketjuni: Olet kuin ruusun terälehti irronnut ruususta, jos ajattelen eri tavalla. Leijailet pellon yllä ja laskeudut kauniisti alas tyytyväisenä kaukana kodista, ruususta, yksin, mutta oikeassa tai niin luulet.


    • valaise.vähän

      Hieno ajatus ap. Miten se toimii se friend zonelle asettuminen, jos oikeasti ja alunperin haluaa ihan jotain muuta? Vai meneekö tää nyt ihan pyyteettömän rakkauden puolelle jo. Siis sfääreihin. Miten ihmeessä se toimii käytännössä?

      • a.p

        Miten vaikeeta on ajatus ystävyydestä?! Mua ei haittaa ajatukseni naimisesta tai naimisiin menosta, mutta kaikkia muita ilmeisesti haittaa. Vttu.


      • ratatataraaa

        Ei jatkoon.


    • Eipystyeesajatteleen

      Eikö mitään fyysistä?

    • Käytännössätiedäsitten

      Nostin sen ystäväasian esiin tänäiltana täällä, koska tahtoisin tutustua häneen... Tietenkään kyse ei ole puoleltani ystävän tunteista, mutta niin kuin sanottu tahtoisin edes sen... Tahtoisin kaikkea, mutta se olisi tosi paljon sekin.

      • öklööklö

        Kuulostaa siltä kuin yrittäisit väijyä alaikäistä karamelli kourassa.. ollaan ystäviä, tuu kyytiin saat namia. YÖK.


    • bon-bon

      That ship has sailed... Niin sanotusti. Itsepä oot valintas tehnyt, mä jatkan eteenpäin.

    • Huumorin kukka taitaa kukkia. : )

    • Envoisisanoa

      ei tuollaiselle pyyteettömyydelle. Hieno ja kaunis asia olla ystävä edes, jos ei muuta.

    • Kukaoletsinäpyyteetön

      Kyllä ystävyyden voin hyväksyä.
      Esteenä saattaa ainoastaan olla historiasi minua kohtaan.
      Joka, olen sinut joskus kieltänyt. Että, en halua enää koskaan tavata tai nähdä.
      Jollen ole asiaa poispurkanut tai perunut.
      Silloin minua on loukattu todella syvästi.
      Silloin se on niin.

    • Oliko aloitus mulle?

    • koeta_pitää_yhteys

      Ei kai kenelläkään voi olla liikaa kavereita eikä kaveruus katso sukupuolta tai ikää. Eikä sitä koskaan voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan myöhemmin. Toivottavasti ap on saanut asiansa etenemään irl.

    • Tornipöllö

      Ymmärrän aloittajaa, koska samaa olen toivonut itsekin. Sitä tyytyisi ystävyyteenkin, kun muu ei ole mahdollista. Saisi kuitenkin olla toista lähellä edes henkisesti. No halaus voitaneen hyväksyä fyysisellä puolella?

      • ilossasurussamuutenvaan

        Totta, koskaan ei voi saada liikaa halauksia, kavereiltakaan. :)


    • Pizzaystäväkösesiellä

      Halaukset ovat ihania, se halaus oli turvallisen tuntuinen, ystävän?

    • häntähakeva

      Ystäviä ei ole koskaan liikaa.
      A p.n kaltaisen ottaisin ja arvostaisin korkelle.

    • Ruusujasaitm

      Eihän se ystävyys onnistu jos takana hiemankaan muuta ollut kuin kaveruutta. Koko ajan saisi miettiä mitä nyt tahtoo? Höpö höpö ymmärrät varmaan itsekin ettei se ystävyys onnistu millään tavalla jatkossa.

    • halattukinon

      Suloiselta tuntuisi olla eräälle tuollainen ystävä mutta ei menisi kauan kun intohimo voittaisi jos olisi kyse minusta ja hänestä. Hirveän ikävä.

    • mrm2

      Käy mulle.

    • ystävyyttäkin

      Ystäväiseni tervehdin sua,;)

    • letitbe2

      Vihasi paistoi läpi tänään kyyneleet silmiin tuli kirjoituksestasi ja pokkaa puhua ystävyydestä

    • deep.thoughts...thinking

      Onpa yllättävää alun aviopuoliso:
      more than fine
      Ai siis tykkäisit ''siittäkin..''
      (Olisin yllättynyt)
      Hmmm.mietin ystävääni ...nyt syvällisemmin

    • AikaanMatkaaja

      Mä voin kuvitella, kuinka ap (ja samaisen kehitysvaiheen edustajat) joskus, jossain toisaalla, paljon myöhemmin muistelevat, ajattelevat näitäkin avauksiaan hellyydellä, tiedostaen, että jos vielä tuntisivat mitä tunsivat silloin, tuntisivat koulutyttömäisen punan rosottavan poskipäillään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe