Miksi tunteet syttyy?

mahdotontehtäväkö

Mitä tehdä kun ihastuu varattuun ja varattu ihastuu minuun? Miks tällaisia ihastumisia pitää syntyä tällaisessa tilanteessa? Itse olen avioliitossani jätetty joten tiedän mikä rankka, hirveä surun ja tuskan täyttämä aika erosta seuraa enkä sitä toiselle toivoisi läpikäytäväksi jos siis ero heille tulisi. Toisaalta taas täällä eletään vain kerran eikä elämää pidä tuhlata "siskojasenveli"-avioliitossa. Lapset on aikuisia ja poissa kotoota jo. Mutta MIKSI silti tän kuvion pitää olla näin monimutkanen? Miksi toi varattu mies käveli mun elämään? Ajattelin että mä oon viimeinen ihminen joka sekoaa varattuun kun vastaavan kuvion vuoksi itse elin läpi varsinaisen helvetin. Mutta ei ne tunteet kysy mihin rakastuu, sitä vaan rakastuu vaikka yrittääkin ensin sulkea kaikki tunteet pois ja kieltää koko jutun. Tuntu että tässä on just alkanut taas elämä virtaamaan suonissa ja sitten huomaakin kävelleensä upottavalle suolle. Eikö mulle onnea suotu sitten vieläkään vai voiko tää kuvio vielä muuttua onneksi? En voi vaan sammuttaa sydäntäni enkä tappaa tunteitani - kun rakastaa niin rakastaa.

10

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simppeliä

Sen tarkoitus on koetella sua ja tarjota mahdollisuus kehittyä ihmisenä.

Toisaalta tarkoitus voi olla, että ihana miehesi löytää esim. minut.

• Salasuhteessako

Eroaa se varattu kyllä jos oma liitto kaveripohjalla ja lapset isoja. Kyllä se lähtee rakkauden perään. Joten asiat sulla hyvin. Jos nuo on totta mitä sanot ja asiat ovat todella noin siinä liitossa. Eihän tuossa silloin ole mitään kärsittävää kellään. Eron saa helposti ja nopeasti nykyään. Mutta miksi sitä tänne kerrot? Ethän vaan ole törmännyt ukkomieheen joka valehtelee kaikesta saadakseen pesää. Vaimo kotona tiedä mitään. Sitten voin ymmärtää tämän vuodatuksen.

• Kakkostakopitää

Olen samaa mieltä jos miehellä todella asiat noin kuin kertoo. Eihän se ero silloin ole ongelma kellekään edes puolisolle joka kaverina asustaa samassa osoitteessa ja ovat aviossa tietäen että eroavat joskus. Ovat varmaan jutelleet ja sopineet jos löytää uuden niin lopettavat liittonsa kavereina. Samaa ihmettelinkin tuossa vuodatuksesta miksi tuntee olevansa suossa. Jos kerta asiat ovat todella noin. Tulee tunne että mies on valehdellut kakkoselleen kaiken ja esittää rakastunutta. Puoliso ei kotona ole tietoinen asiasta. Jos ei ero tapahdu nopeasti silloin kyseessä valehtelija ja narsisti mies.

• Mahdotontehtäväkö

No ei oo saanu vielä pesää eikä tunteista meidän kahden kesken olla vielä puhuttu mutta ne on siinä, molemmat sen tietää ja meidän suhde syvenee ja lämpenee kovaa vauhtia...siksi tunnen olevani suossa että en tiedä varmuudella kuinka suurella tunteella tuo mies on tässä mukana. Jos se onkin niin kunnollinen ja selkäsuorainen ettei sitten kuitenkaan riko pitkää liittoaan, mistäs sen voi tietää kun en voi vielä kysyäkkään. Kaikki on vasta niiiiin alkumetreillä mutta ainakin minä oon umpirakastunut ja päivä päivältä vaan rakastuneempi. Ja se tässä hirvittää ja siksi tuntuu että kävelee suossa...voinkin pudota korkeelta ja kovaa, tai suohon kyllä vissiin upotaan.

• eiikinäenää

Eli mies ei edes tiedä, että sä oot siihen lätkässä? Etkä sä tiedä, mitä mies susta ajattelee? Sä oletat, että molemminpuolin niitä tunteita on. Entäs jos rohkeasti kysyisit että mitä mies susta ajattelee? Voihan olla että sä olet omassa mielessäsi kehitellyt asiat siihen pisteeseen että uskot miehenkin susta tykkäävän.
        Jos mies on pitkässä liitossa ja lapset aikuisia, hän eroaa jos itse niin haluaa. Sinuna pistäisin sakset kiinni ja tunteet jäihin. Odottaisin että mies eroaa ennenkuin tekisin mitään aloitetta.
        Sä tiedät miltä pettäminen tuntuu niin haluaisitko oikeasti miehen puolison kokevan saman tuskan? Jos teistä on pari tullakseen, niin ensin mies eroaa ennenkuin panee sua. Eikös niin? Niin sen pitäisi mennä mutta pahoin pelkään ettet ole ensimmäinen vieras nainen miehen elämässä. Pettänyt vaimoaan ennenkin. Ne on kuule aika taitavia nuo miehet, jotka narisee kurjasta liitosta. Et kai oikeasti usko että huonosti menee vaimon kanssa hänellä? Kohta se sulle sanoo, ettei seksiäkään ole ja siinä vaiheessa viimeistään sä annat sille.
        Uskoa mua, mä tiedän ukkomiehet ja heidän taktiikkansa.

• äläoletamitään

Jotkut haluaa elää kämppiksinä, ilman suurempia tunteita toisiaan kohtaan. Saattavat seksiäkin harrastaa toistensa kanssa kun siltä tuntuu. Se on heidän valintansa. Älä sä oleta että parin pitää silloin erota tai edes haluavat erota.

• Mahdotontehtäväkö

Eli suossa olen tunteineni ja kun en vaan voi vielä kysyy toiselta sen tunteista...Eikä se oo narissu kurjasta liitostaan, ei haukkunut eikä arvostellut mitään elämäänsä, se on vaan tullut sivulauseissa selville ja tiedän muuten vaan muutakin. Ystävyys tässä syvenee ja sen mukana tunteet. Voi huokaus.

• Järkiintykää

Eiköhän se ole vain niin että itsellä on tunteiden vajaus ja kaipaa rakastetuksi tulemista. Siinä sitten noiden tunteidensa kanssa ihastuu varattuun tai vapaaseen kun mielestään sopiva kohde on löytynyt tai hän on ihminen joka vastaa omia ihanteita. Olisi kuitenkin pidettävä huoli siitä että ei sotke kenenkään varatun ihmisen elämää omien tunteidensa kanssa. Tunteita tulee ja menee. Niitä syttyy myös niihin ihmisiin jotka eivät ole tarkoitettu eivätkä kuulu sinun elämääsi sen enempää. Elämässä on voimassa elämän lait joita on hyvä noudattaa, sydämen tunteiden mukaan ei aina voi kulkea. Ei sittenkään vaikka niin luulisit ja itsekkäästi ajattelet. Liika itsekkyys on aina tuhoava voima. Tunteet ei näytä aina oikeaa elämän suuntaa ja kulkevat kuin tuuli. Välillä myrskyää ja välillä tyyntyy. Järjellä on tärkeä tehtävä ihmisten elämässä ja se on kun asioita ajattelee eri kantilta ja ei loukkaa toisiakaan ihmisiä. Usein ne ovat omien tunteiden aiheuttamia harha-askeleita. Rakkaus on kokonaisvaltaista, ei oman edun tavoittelua ja sitä että vain sinulla on hyvä olla ja olisit ansainnut rakkautta, koska et koskaan pääse siitä että mitä teet toiselle, se tulee elämääsi joskus ehkä vielä katkerampana takaisin.

• Hghuyreykjkg

Jäitä vain hattuun, eikä pilaamaan toisen avioelämää oli se sitten onnellinen tai onneton. Miehen perhe kuitenkin kärsii vaikka lapset olisivatkin jo omassa elämässään. Siitä on aikuisen ihmisen osattava ottaa vastuu. Mies harvoin kertoo totuutta, se on aina sama virsi, vaimoni ei ymmärrrä minua, eikä meillä ole enää mitään yhteistä tai jotain muuta soopaa.
      Ennemmin yksin kun toisen ihmisen elämän pelaajaksi. Miehet ovat ikuisia lapsia ja seikkailunhaluisia.

• Mäelän

Hirveetä jeesustelua nää monet vastaukset...."kuvittelet kaiken, ei saa rikko miehen perhettä, miltä vaimosta tuntuu......" Siis jos äijä ei lähde ton ap'n mukaan siks et kehotatte ap'tä pistään jäitä hattuun, niin se lähtee jonkun muun muijan mukaan. Niin se elämä vaan menee että suhteita päättyy ja uusia alkaa ja jokaisen täällä on ajateltava omaa onneansa - ja jos niin ei tee, katuu kuolinvuoteellaan elämää joka jäi elämättä !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5093
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2321
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      2008
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1878
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1680
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1276
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      117
      947
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      851
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      664
    Aihe