Parhaat orgasmit tulee suuseksillä, kunhan vaan on taitava mies kielenkäyttäjänä, tai miksei myös nainen minulle käy molemmat, tykkään kyllä kullistakin mut se ei oo sama kun nuolemalla saatu huipennus......vai mitä mieltä olette naiset?
Parhaat orkut
11
724
Vastaukset
- Sirpa35
Suuseksillä pääsee paremmin clittaa lirputtelemaan ja näykkimään, eikä tunnu pahalta vaikois samalla sormi pyllyreijässä.
Kyllä suuseksi on parasta,myös näin miehen mielestä. Mahtavalta tuntuu kun nainen saa orgasmin nuollessa ja sykki suuta vasten :)
- Sirpa35
Tykkään antaa miehelle suuseksiä, kunnolla kovaa kullia on kiihottavaa nuolla ja imeä ja liu,utella esinahkaa edestakaisin ja tuntea kun laukeaminen on lähellä kullin vavahtelusta ja sykkimisestä ja kun siemensyöksy lähtee niin sen tuntee siitä kun kulli ikäänkuin halvaantuu puoleksisekunniksi ennenkuin purkautuu räjähtäen, purkausta en mielelläni ota suuhun vaan runkkaan syöksyn vaikkapa rinnoilleni tai kaulalleni jos kerkiän ottaa pois suusta, sperman voin hieroa sitten iholleni, jostain kummansyystä kiihotun sen hieromisesta iholleni. Ihan parasta.
- Päivivantaalta
Komppaan Sirpaa mutta minä nielen sperman mielelläni ja nuolen kullin puhtaaksi, parhaan makuinen ja vähän söpö on se ns.touhutippa mikä kullinpäähän vuotaa miehen kiihottuessa.
- halukasm
kyllä haluaisin antaa naiselle suuseksiä, nuolla littaa ym niin kauan et orkku tulee ja sit jatkaa naimalla loppuun, ja saamulta imee munaa
- Juuli78
KYLLÄ. Muuten en tahdo edes laueta mut mieheni antaa kunnon suuhoidon niin huhhuijaa.Ensimmäisistä lipaisuista asti tuntuu että räjähtää. Kostun tosi märäksi.
- Roopeertti
ihanaa, kumpa sais antaa naiselle ja niin kauan et saa, oon mies vantaalta
- n38
Ei mikään oo niin ihanaa kun nuoltavana oleminen. Välittömästi kostun märäksi jo pelkästä ajatuksesta
- Nuolensua
Mistäpäin Olet.
NUOLEN ja juon kaikki nesteesi,mitkä minulle annat-Missä haluat orfgasmisi -nainen !!!!????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1085766Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453773Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503265Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4612647Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681690- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321353Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521230