Parhaat orkut

Nainen28.v

Parhaat orgasmit tulee suuseksillä, kunhan vaan on taitava mies kielenkäyttäjänä, tai miksei myös nainen minulle käy molemmat, tykkään kyllä kullistakin mut se ei oo sama kun nuolemalla saatu huipennus......vai mitä mieltä olette naiset?

11

645

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirpa35

      Suuseksillä pääsee paremmin clittaa lirputtelemaan ja näykkimään, eikä tunnu pahalta vaikois samalla sormi pyllyreijässä.

    • Kyllä suuseksi on parasta,myös näin miehen mielestä. Mahtavalta tuntuu kun nainen saa orgasmin nuollessa ja sykki suuta vasten :)

    • Sirpa35

      Tykkään antaa miehelle suuseksiä, kunnolla kovaa kullia on kiihottavaa nuolla ja imeä ja liu,utella esinahkaa edestakaisin ja tuntea kun laukeaminen on lähellä kullin vavahtelusta ja sykkimisestä ja kun siemensyöksy lähtee niin sen tuntee siitä kun kulli ikäänkuin halvaantuu puoleksisekunniksi ennenkuin purkautuu räjähtäen, purkausta en mielelläni ota suuhun vaan runkkaan syöksyn vaikkapa rinnoilleni tai kaulalleni jos kerkiän ottaa pois suusta, sperman voin hieroa sitten iholleni, jostain kummansyystä kiihotun sen hieromisesta iholleni. Ihan parasta.

      • Miten Olis Sirpa..Mies 20 vaasasta.


    • Päivivantaalta

      Komppaan Sirpaa mutta minä nielen sperman mielelläni ja nuolen kullin puhtaaksi, parhaan makuinen ja vähän söpö on se ns.touhutippa mikä kullinpäähän vuotaa miehen kiihottuessa.

    • halukasm

      kyllä haluaisin antaa naiselle suuseksiä, nuolla littaa ym niin kauan et orkku tulee ja sit jatkaa naimalla loppuun, ja saamulta imee munaa

    • Juuli78

      KYLLÄ. Muuten en tahdo edes laueta mut mieheni antaa kunnon suuhoidon niin huhhuijaa.Ensimmäisistä lipaisuista asti tuntuu että räjähtää. Kostun tosi märäksi.

    • Roopeertti

      ihanaa, kumpa sais antaa naiselle ja niin kauan et saa, oon mies vantaalta

      • n38

        Ei mikään oo niin ihanaa kun nuoltavana oleminen. Välittömästi kostun märäksi jo pelkästä ajatuksesta


      • Nuolensua

        Mistäpäin Olet.


    • NUOLEN ja juon kaikki nesteesi,mitkä minulle annat-Missä haluat orfgasmisi -nainen !!!!????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe