Sorrutaas nyt sitten.
Kyselkää 15v tytöltä
74
1140
Vastaukset
- Kroohpyyh
Mikset ole nukkumassa?
- bunbunbuny404
Kesärytmi x3
- Hmmmnn
Miksi tämä on keho-osiossa? Kysymyksiä kehoon liittyen?
- thdckk
onkos keskustelun aloittaja paikal?
- bunbunbunny404
Vähän väliä käyn tätä tsekkailemassa x3 kivasti täällä on näitä ns. turhia kommentteja (ei sun), ylläpitoki poistanu kaks...
- turpakeikka
Ruma, huono trolli. Et oo mitään
- suomimahmud1
mitä tekisit jos kaks mamuu tulee juttelee pimeel?
- bunbunbunny404
Jos tää ois vaikka kaupungilla niin sanoisin et on kiire tms. ja yrittäsin mennä kauemmas kun en tykkää puhua tuntemattomille ><
- suomimahmud1
bunbunbunny404 kirjoitti:
Jos tää ois vaikka kaupungilla niin sanoisin et on kiire tms. ja yrittäsin mennä kauemmas kun en tykkää puhua tuntemattomille ><
ok no mitä jos ne rupee koskettelee huutaisitko vai antaisitko periks
- JimCurry
Mikä vitun juttu tää on että mamut tulee yöllä koskettelemaan nuoria tyttöjä??? Maahanmuuttajataustaiset seksuaalisesti häirintää joskus naisia, ja siitä uutisoidaan, mutta suomalaiset alkoholiaddiktit tekee sitä 13 kertaa enemmän, mutta siitä ei uutisoida.
- bunbunbunny404
suomimahmud1 kirjoitti:
ok no mitä jos ne rupee koskettelee huutaisitko vai antaisitko periks
Saattasin antaa periks joo, ihan fantasiasyistä. Mut huutaisin oman turvallisuuden vuoks jos homma menis siitä pidemmälle.
- bunbunbunny404
JimCurry kirjoitti:
Mikä vitun juttu tää on että mamut tulee yöllä koskettelemaan nuoria tyttöjä??? Maahanmuuttajataustaiset seksuaalisesti häirintää joskus naisia, ja siitä uutisoidaan, mutta suomalaiset alkoholiaddiktit tekee sitä 13 kertaa enemmän, mutta siitä ei uutisoida.
Jostain syystä puhutaan mamuista kun kysellään näitä tälläsii. Ehkä oletetaan et vastaajalla ois niitä kohtaan eri suhtautuminen mutta tekisin ihan samoin tuntemattomien suomalaisten ja tuntemattomien mamujen seurassa.
- Outojuttu
JimCurry kirjoitti:
Eläpä poika tule tänne puolustelemaan serkkujas ja niiden tekoja. Niin suomalaisten kuin myös mamujen tekemät seksuaalirikokset ovat tuomittavi tekoja. Yrität puolustella mamujen tekoja päästäsi keksimilläsi tilastoilla?
- Hanki.elämä
Outojuttu kirjoitti:
Eläpä poika tule tänne puolustelemaan serkkujas ja niiden tekoja. Niin suomalaisten kuin myös mamujen tekemät seksuaalirikokset ovat tuomittavi tekoja. Yrität puolustella mamujen tekoja päästäsi keksimilläsi tilastoilla?
Oot kunnon luuseri!
- ityityiouo
JimCurry kirjoitti:
Totta, uutisoinnista on tehty paljon akateemista tutkimusta, myös Suomessa esim Helsingin yliopiston viestinnän laitoksella. Kysäise sieltä joltain tutkijalta; tiedän nimiä, mutten viitsi laittaa suomi24:ään.
- sdfsdfb
Tiiäkkö mikä on Frank Mäntymäen taiteilijanimi?
- fgsr
Entäs Jarkko Suon, Ilkka Sysimetsän, Heikki Hietasen, Kaija Kokkolan, Lasse Erjamon,?
- bunbunbunny404
En oo koskaan kuullukkaan näistä henkilöistä :D
- asdferfwer
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_suomalaisten_muusikoiden_taiteilijanimistä kiva selailla
- bunbunbunny404
Apua XD
- Panettaaaaaa
Panettaa tuu meille?!?!
- bunbunbunny404
*tulee teille* Ota miten tahot..
- bokserit160
Moikka oon 15v. bokseri poika, haluisin haistella sun alushousuja.
- bunbunbunny404
Ööm... mitäköhän mun pitäs sanoo tähän XD
Ööm... mitäköhän mun pitäs sanoo tähän XD
Sun pitää sanoo. Haluut sä haistella niitä kun ne on mun päällä vai käykö et mä riisun ne ens teks pois?
- bunbunbunny404
En mä oo täs mitään haistelemas.
En mä oo täs mitään haistelemas.
Mä tarkoitin et voit vastata tuolle 15v pojalle joka halusi haistella sun pikkareita.
Taidat olla aika likainen lutka.
- bunbunbunny404
Äh anna vähän armoo netissä ihmiset tekee asioita joita ne ei kehtais tehdä oikeessa elämässä. Ei siis kannata tuomita.
Hyh hyh.
Onko sulla polkupyörä?
- bunbunbunny404
On mutten oo käyttäny vuosiin
- bunbunbunny404
virtasenposti kirjoitti:
Monta vaihdetta?
7 :3
- bunbunbunny404
Ei tainnu olla. Nään sitä niin harvoin kun on varastoon laitettu, et en oo ihan varma muistanko oikein.
Ei tainnu olla. Nään sitä niin harvoin kun on varastoon laitettu, et en oo ihan varma muistanko oikein.
Miksi et käytä sitä?
- bunbunbunny404
Ei oo ollu tarvetta ja sit kun en vihti kypärää käyttää niin aattelin et en sit mee myöskään ilman koska turvallisuus
Ei oo ollu tarvetta ja sit kun en vihti kypärää käyttää niin aattelin et en sit mee myöskään ilman koska turvallisuus
Toimiva julkinenliikenne siis.
Tai voihan sulla olla mopokin?- bunbunbunny404
Toimii juu :) Ja niin, mopot ei vaan oo oikeen kiinnostanu.
Toimii juu :) Ja niin, mopot ei vaan oo oikeen kiinnostanu.
Mitä harrastat iltaisin? Kaupunki vai maaseutu?
Onko sulla cruiseri?
- bunbunbunny404
Nope
- Eikiitspls
Miksi sinulla on skootteri?
- bunbunbunny404
Tähän on vähän vaikeeta vastata kun ei mulla oo skootteria :D
- ponihomo
oletko koskaan fantasioinut seksistä pinkin ponin kanssa sänkyyn sidottuna? jos kiinnostaa lähetä minulle viestiä osoitteessa everythong.net (olen sielä samalla nimimerkillä)
- Kauha-Guru__
Olet sairaus.
- Outojuttu
3 kissaa kävelee yhteensä 150 kilmetriä, 15 koiraa kävelee 150 kilometristä puolet, sammakko hyppii tien yli. Kuinka suurella todennäiköisyydellä kissa juoksee koiraa karkuun ja auto ajaa sammakon yli?
Entäs muun värisen ponin?
- bunbunbunny404
Sitominen menee, mut ei poneja kiitos x3
Sitominen menee, mut ei poneja kiitos x3
Haluatko sitoa vai olla sidottuna? Onko väliä?
Itse olisin mieluummin sidottuna.- bunbunbunny404
Oletan et tää on trolli ja tää ei tapahtuis irl. Mielummin olisin sidottuna noinniinku yleisesti.
1.Oletko rasisti
2.Pillun leveys?
3.Perseen syvyys
Pewkele- bunbunbunny404
1. En 2. No en kyl tiiä miten senkään mittais 3. Kai se on kaikil melko sama? :''D
1. En 2. No en kyl tiiä miten senkään mittais 3. Kai se on kaikil melko sama? :''D
Oletteko tyttöjen kesken vertailleet kehojanne alastomana?
Ajattelin lähinnä pillua.
- uuuuuuuuuhhh
Haluaisitko kuvata kun runkkaan?
- bunbunbunny404
Saattasin kuvatakkin, mut kuitenkin jänistäsin viimemetreil :')
- uuuuuuuuuhhh
Saattasin kuvatakkin, mut kuitenkin jänistäsin viimemetreil :')
Hyvä! Ei siinä onneks jänistettävää oo. Pari kertaa oon runkannu muijan edessä ja se on tosi kiihottavaa
- pissaboy
Onko sulla koskaan tullu vahingossa pissaa alushousuun kun et oo ehtiny vessaan.
- bunbunbunny404
Joskus pienempänä joo (ja n. 10-veehen asti)
- Kjhttt
Kuppikoko?
- bunbunbunny404
75B
- hd67trhjer
En usko, laita kuva rintsikat päällä ni voi arvioida onko totta.
- bunbunbunny404
En mielellään mee jakaa sellasii kuvi netis. Mut siis kyllähän joillaki mun ikäsil voi olla ihan D:ssä asti se kuppikoko ;3
- japiiii
Sheivaatko? Minkä väriset karvat? Mistä kiihotut?
- bunbunbunny404
1. Sheivaa n. viikottain 2. Semisti vaaleet 3. Pääasias jätkälle alistumisesta, pervoista/tuhmista puheista ja tietyistä kinkeistä
- pulttipyssy
masturboitko pulttipyssyllä?
- bunbubunny404
En kyllä, hui D:
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212348Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2142000Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611503Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1751314- 551238
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751036Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa63962Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36907- 52894
- 31855