Torju puhelinmyynti-kusetus

Näyttää että yrittäjiä kusetetaan taas oikein urakalla. Minulla loppuivat kusetukset kun asensin kaverin kehoituksesta ACR-ohjelman android-puhelimeeni. Se nauhoittaa kaikki puhelut, joka ikisen. Siitä on tullut minulle muistikirjan jatke, kiireiden hellittäessä puran puhelut, mitä on tilattu, mikä oli sen ja sen nimi, osoite, puhelinnumero. Loistava ohjelma, ja helppo käyttää.

Kruununa kaikelle toukokuussa tuli puhelu, jossa nuorimies kauppasi nettinäkyvyyttä. Kieltäydyin, koska itsekin olen alalla. Juhannuksen jälkeen tuli lasku. Minähän soitin heille ja hetken urputusta kuunneltuani pistin alkuperäisen soiton nauhan pyörimään. Loppui urputus siihen, ilmoitin että jos teistä jotain vielä kuuluu, joudutte maksumiehiksi. Ei ole vielä kuulunut mitään, saas nähdä...

Ohjelma on ilmainen. Löytyy googlen kaupasta nimellä ACR. Minulle ei tähän puhelimeen yksityiset soittele, kannattaa toki muistaa että yksityisiä suojellaan paremmin, heille on nauhoituksesta kerrottava jollain keinolla ennen puhelua.

3

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoLongerHoax

Eräästä firmasta, joka oli saanut tietämättömyydestäni johtuen huijattua sopimuksen vuodeksi ja yrittivät keväällä saada siihen jatkoaikaa. Puhelu meni jotakuinkin näin, että hyvin on mennyt, kävijöitä näin ja näin paljon, eli näillä mennään, jonka jälkeen puhelu katkesi/katkaistiin. Yritin soittaa ko. numeroon takaisin, josta sain operaattorilta ilmoituksen, että numero ei ole käytössä. Otin yhteyttä ko. firmaan sähköpostitse ja tein selväksi, että en jatka sopimustani ja väänsin heiltäkin vastauksen, että ovat ymmärtäneet asian samalla tavalla..

• Turhaa.touhua

"Minähän soitin heille ja hetken urputusta kuunneltuani pistin alkuperäisen soiton nauhan pyörimään. "

Kovasti olet vaivaa nähnyt. Itse olisin vain jättänyt saamani laskun maksamatta.

• Ainoa-200

>> Minulle ei tähän puhelimeen yksityiset soittele, kannattaa toki muistaa että yksityisiä suojellaan paremmin, heille on nauhoituksesta kerrottava jollain keinolla ennen puhelua.>>

Ei yksityisillekään tarvitse lain mukaan ilmoittaa, jos itse omaa puheluasi nauhoitat.

Nimenomaan tuo, kun olet itse toisena puhelinkeskustelun osapuolena, niin sen kautta tuo lupa nauhoittaa oma puhelu, johon sisältyy myös vastapuolen puheet, siitä se tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      138
      6305
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      70
      5237
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3675
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3270
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      115
      2438
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2286
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2028
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1618
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      16
      1313
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      81
      1188
    Aihe