Torju puhelinmyynti-kusetus

Näyttää että yrittäjiä kusetetaan taas oikein urakalla. Minulla loppuivat kusetukset kun asensin kaverin kehoituksesta ACR-ohjelman android-puhelimeeni. Se nauhoittaa kaikki puhelut, joka ikisen. Siitä on tullut minulle muistikirjan jatke, kiireiden hellittäessä puran puhelut, mitä on tilattu, mikä oli sen ja sen nimi, osoite, puhelinnumero. Loistava ohjelma, ja helppo käyttää.

Kruununa kaikelle toukokuussa tuli puhelu, jossa nuorimies kauppasi nettinäkyvyyttä. Kieltäydyin, koska itsekin olen alalla. Juhannuksen jälkeen tuli lasku. Minähän soitin heille ja hetken urputusta kuunneltuani pistin alkuperäisen soiton nauhan pyörimään. Loppui urputus siihen, ilmoitin että jos teistä jotain vielä kuuluu, joudutte maksumiehiksi. Ei ole vielä kuulunut mitään, saas nähdä...

Ohjelma on ilmainen. Löytyy googlen kaupasta nimellä ACR. Minulle ei tähän puhelimeen yksityiset soittele, kannattaa toki muistaa että yksityisiä suojellaan paremmin, heille on nauhoituksesta kerrottava jollain keinolla ennen puhelua.

3

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoLongerHoax

Eräästä firmasta, joka oli saanut tietämättömyydestäni johtuen huijattua sopimuksen vuodeksi ja yrittivät keväällä saada siihen jatkoaikaa. Puhelu meni jotakuinkin näin, että hyvin on mennyt, kävijöitä näin ja näin paljon, eli näillä mennään, jonka jälkeen puhelu katkesi/katkaistiin. Yritin soittaa ko. numeroon takaisin, josta sain operaattorilta ilmoituksen, että numero ei ole käytössä. Otin yhteyttä ko. firmaan sähköpostitse ja tein selväksi, että en jatka sopimustani ja väänsin heiltäkin vastauksen, että ovat ymmärtäneet asian samalla tavalla..

• Turhaa.touhua

"Minähän soitin heille ja hetken urputusta kuunneltuani pistin alkuperäisen soiton nauhan pyörimään. "

Kovasti olet vaivaa nähnyt. Itse olisin vain jättänyt saamani laskun maksamatta.

• Ainoa-200

>> Minulle ei tähän puhelimeen yksityiset soittele, kannattaa toki muistaa että yksityisiä suojellaan paremmin, heille on nauhoituksesta kerrottava jollain keinolla ennen puhelua.>>

Ei yksityisillekään tarvitse lain mukaan ilmoittaa, jos itse omaa puheluasi nauhoitat.

Nimenomaan tuo, kun olet itse toisena puhelinkeskustelun osapuolena, niin sen kautta tuo lupa nauhoittaa oma puhelu, johon sisältyy myös vastapuolen puheet, siitä se tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      442
      2946
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2225
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      129
      2011
    4. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      208
      1284
    5. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1235
    6. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1223
    7. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      28
      1198
    8. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      8
      1006
    9. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      55
      979
    10. Ootko miettiny koskaan

Et oot jonkun mielestä ihanista ihanin ❤️
      Ikävä
      37
      745
    Aihe