Torju puhelinmyynti-kusetus

Näyttää että yrittäjiä kusetetaan taas oikein urakalla. Minulla loppuivat kusetukset kun asensin kaverin kehoituksesta ACR-ohjelman android-puhelimeeni. Se nauhoittaa kaikki puhelut, joka ikisen. Siitä on tullut minulle muistikirjan jatke, kiireiden hellittäessä puran puhelut, mitä on tilattu, mikä oli sen ja sen nimi, osoite, puhelinnumero. Loistava ohjelma, ja helppo käyttää.

Kruununa kaikelle toukokuussa tuli puhelu, jossa nuorimies kauppasi nettinäkyvyyttä. Kieltäydyin, koska itsekin olen alalla. Juhannuksen jälkeen tuli lasku. Minähän soitin heille ja hetken urputusta kuunneltuani pistin alkuperäisen soiton nauhan pyörimään. Loppui urputus siihen, ilmoitin että jos teistä jotain vielä kuuluu, joudutte maksumiehiksi. Ei ole vielä kuulunut mitään, saas nähdä...

Ohjelma on ilmainen. Löytyy googlen kaupasta nimellä ACR. Minulle ei tähän puhelimeen yksityiset soittele, kannattaa toki muistaa että yksityisiä suojellaan paremmin, heille on nauhoituksesta kerrottava jollain keinolla ennen puhelua.

3

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoLongerHoax

Eräästä firmasta, joka oli saanut tietämättömyydestäni johtuen huijattua sopimuksen vuodeksi ja yrittivät keväällä saada siihen jatkoaikaa. Puhelu meni jotakuinkin näin, että hyvin on mennyt, kävijöitä näin ja näin paljon, eli näillä mennään, jonka jälkeen puhelu katkesi/katkaistiin. Yritin soittaa ko. numeroon takaisin, josta sain operaattorilta ilmoituksen, että numero ei ole käytössä. Otin yhteyttä ko. firmaan sähköpostitse ja tein selväksi, että en jatka sopimustani ja väänsin heiltäkin vastauksen, että ovat ymmärtäneet asian samalla tavalla..

• Turhaa.touhua

"Minähän soitin heille ja hetken urputusta kuunneltuani pistin alkuperäisen soiton nauhan pyörimään. "

Kovasti olet vaivaa nähnyt. Itse olisin vain jättänyt saamani laskun maksamatta.

• Ainoa-200

>> Minulle ei tähän puhelimeen yksityiset soittele, kannattaa toki muistaa että yksityisiä suojellaan paremmin, heille on nauhoituksesta kerrottava jollain keinolla ennen puhelua.>>

Ei yksityisillekään tarvitse lain mukaan ilmoittaa, jos itse omaa puheluasi nauhoitat.

Nimenomaan tuo, kun olet itse toisena puhelinkeskustelun osapuolena, niin sen kautta tuo lupa nauhoittaa oma puhelu, johon sisältyy myös vastapuolen puheet, siitä se tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5836
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      3842
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3333
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2778
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2242
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2197
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162