Poikaystäväni polttaa hyvin usein kannabista asunnossaan. Minulle on tulossa työhöntulotarkastus, en ole varma kuuluuko siihen huumetestit mutta jos kuuluvat, niin voiko minulla tulos näkyä positiivisena pelkästään siitä että olen hengittänyt tätä savua/ilmaa poikaystäväni luona, ilman siis että olisin itse kannabista poltellut. Onko tämä mahdollista? Ja kauanko yleensäkään kannabis näkyy testeissä jos silloin tällöin itse päätyisi bongista ottamaan?
Kannabiksen savun hengittäminen
19
5371
Vastaukset
- kiinni_jäät
Jos olet hengittänyt kannabissavua, se kyllä näkyy testissä.
- w2323
vaihda ei huume käyttäjään kumppani niin ei tarvii miettiä tuollaisia.
- Mietteliäsnainen
No voi kiitos kylläpä kommenttisi auttoi. Vastausta kysymykseeni lähinnä kaipaan.
- Kushcriti
En kyllä usko että näkyy jos et itse ole polttanut, mutta jos poltat niin se näkyy pitkään. Veikkaisin että parikin viikkoa voi näkyä
- Mietteliäsnainen
Kiitos vastauksesta. Aion kyllä tässä nyt olla ihan päihteettömästi siihen saakka kunnes tarkastus suoritettu, ei sillä että muutenkaan usein polttelisin.. En vaan tiedä miten täällä poikaystävän asunnolla uskaltaa olla silloin kun hän polttelee.
- kannabis_psykoosi_iskee
Taas nähdään,mitä ongelmia kannabissavun hengittäminen saa aikaan. Suosittelen aloittajalle päihteettömyyttä. Huumeet aiheuttavat vain turhia ongelmia elämään.
- Mietteliäsnainen
Joskus silloin tällöin tulee polteltua, muuten elän hyvin päihteettömästi, alkoholiakin menee nykyään todella harvoin enkä tupakkaakaan polta. Tää heilan tavaran käyttäminen nyt tässä mietityttää että miten vaikuttaa itseeni. Koska olen hyvin tunnollinen ihminen enkä aio työpaikkaani kusta toisen tähden, että joutuukohan tässä nyt sitten majailemaan muualla aina niinä päivinä kun pössyttelee..
- Hrami
Ulkonakin voisi varmaan polttaa?
- Mietteliäsnainen
Kerropa se tuolle..
- Gjkbpnpnp
Ongelma ei ole kannabis vaan lainsäädäntö
Gjkbpnpnp kirjoitti:
Ongelma ei ole kannabis vaan lainsäädäntö
Rikolliselle ongelma on aina lainsäädäntö, ei omat teot.
- ffffs
kannabis_psykoosi_iskee kirjoitti:
Rikolliselle ongelma on aina lainsäädäntö, ei omat teot.
Käyttö on itseen kohdistuva teko. Vaikka miten selität niin käyttörikos ei ole oikea rikos. Pitäisi oikeasti haastaa valtio oikeuteen itsemääräämisoikeuden rikkomisesta.
Vankilat on täynnä näitä väärinkohdeltuja joiden itsemääräämisoikeutta on rajoitettu. Ainakin omasta mielestään.
- Pykäläviidakko
ffffs kirjoitti:
Käyttö on itseen kohdistuva teko. Vaikka miten selität niin käyttörikos ei ole oikea rikos. Pitäisi oikeasti haastaa valtio oikeuteen itsemääräämisoikeuden rikkomisesta.
Mulle on vähän epäselvää, missä laissa ja missä luvussa tuo itsemääräämisoikeus on? Voisitko selventää?
Rikoslaissa on pykälät niitä henkilöitä varten, jotka ovat tappaneet tai muutoin käyttäytyneet väärin toisia ihmisiä tai vaikkapa eläimiä kohtaan. Kuinka uhrin itsemääräämisoikeus toimii näissä tilanteissa? Entä se haitta, jonka itsemääräämisoikeuttaan härskisti käyttävä aiheuttaa läheisilleen ja ympäristölleen? Myös läheiset ja ympäristö haluavat käyttää itsemääräämisoikeuttaan ja elää rauhassa ja omilla ehdoillaan. Heidän itsemääräämisoikeuttaan rajoitetaan. - awwwqwqww
ffffs kirjoitti:
kyllähän sinä saat itseäsimäärätä. voit joko rikkoa lakia tai sitten et. kukaan ei sinua pakota olemaan kiltti kansalainen tai tuhma kansalainen. se on oma valinta.
- AsiallistaKeskustelua
Mikäli et ole itse ollut pilvessä, ja sen kyllä tietää jos on ollut, niin ei näy testeissä. Testeissä on tietyt rajat eikä niitä pysty ylittämään edes syömällä kiloja laillisia hampunsiemeniä joita kaupoista voi ostaa. Hampunsiemieniä joutuisi syömään naurettavan kohtuuttomia määriä että viisari edes värähtää ja se siemenien syöminenkin voidaan käsittääkseni nykyään todentaa.
Testit on suunniteltu siten että THC hajoamistuotteiden määrän tulee vastata sellaisia määriä THCtä joilla kokenutkin kaveri pääsee pilveen.
Jos tuollaisia asioita miettii, niin suosittelen harkitsemaan alanvaihtoa tai sitten työttömyyttä. Suomessa on tapana että jos kerran narahtaa pilvestä niin jopa kannustetaan elämään loisena täällä loppuelämänsä. Suomi on todellisten pilviveikkojen paratiisi. - dggdsgdgg
Vuokra-asunnoissa kannabis- ja muitakin pöllyjä hengittää jokainen. Ainakin Helsingin kaupungin asunnoissa. Sitä kun katsotaan, että jokaisella on laillinen oikeus tehdä asunnossaan mitä haluaa - siitä huolimatta, että raittiit ja päihteettömät kärsivät. Eli ihmisiä kannustetaan päihteiden käyttöön. Toisin sanoen heikoimmat asumis- ja elämisnormit katsotaan normaaliksi ja hyväksyttäväksi toiminnaksi.
Jos asut vuokralla, voit sanoa, että ilmastoinnin mukana tulee höyryjä. Niinkuin niitä tuleekin.
Jos olisin poikakaverisi naapuri, käräyttäisin hänet. Kannabis on kuitenkin yhä virallisesti laitonta. Mikä on yksi lysti, sillä porukka pössyttelee surutta yleisötapahtumissa ja vaikkapa poliisiauton vieressä. Ennemmin tai myöhemmin joku naapuri saa siitä löyhkästä tarpeekseen, ja kutsuu terveystarkastajat paikalle. Mieti itse, haluatko olla siinä vaiheessa läsnä. Vai otat sen pössyttelijän omiin helmoihisi, kun on saanut häädön?- grfttggre
Voi kyynel kun sulla onkin vaikeaa. Vedä savut niin helpottaa.
- Anonyymi
Vasikka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743750Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1762946Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472926Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572411Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3622190- 1601870
- 781565
- 281390
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352