http://www.news.com.au/travel/world-travel/asia/sex-tourism-crackdown-targets-brothels-and-underage-prostitutes/news-story/7b10359a7bc70e6ed6574186e214fd01
Hua Hinissä lukuisia tyttöbaareja. Hua Hin Thaimaan toiseksi suurin huorakaupunki, vain Pattayalla enemmän sitä touhua. Veisitkö lapsesi Hua Hiniin.
Tosiasiaa Thaimaasta. Onko hyvä roolimalli
3
209
Vastaukset
- 654767567657
Missäs resuperse tuossa mainittiim hua hin, ei missään hua hinissä, nuo hommat on marginaalissa eiks pattayasta todettu että se on ‘SEX CAPITAL OF THE WORLD’ ei taida tuo komentti jättää mitään epäselväksi, reppana
- lerpanlaulu
Häpeä lerppa!
Itselläsi Thaimaalainen baarihuora vaimona ja ennen sityä Amalia Suomesta. Kehtaa kin vielä puhua prostituutiosta!
Ai, niin vaimothan sai lerpasta tarpeekseen ja häippäsivät kyvykkäiden matkaan, sinne lerppa jäi Hiekkaharjuun haaveineen, lehdellä soittelemaan, lauleskellen:
"Mä Hiekkaharjus tanssin, lerppapojan valssin ja onnestain unta nään.
Mä oon lerppana, mutten oo enää Amalian orjana jne."
- HuaHinPedofiilienKohde
Kirjoituksessa myös mainittiin alaikäisten seksinmyynnin saadun lähes lopetetuksi Pattayalla ja Bangkokissa. Hua Hinissä näin ei siis ole, vaan lapsiprostituutio jatkuu yhä Hua Hinissä kuten ennenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291341- 1021197
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 56855
- 40688
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632