Miten tutustuisin uuteen porukkaan?

UG-01

Oon 15v jätkä ja oon kuuntelen aika UG suomiräppiä. Oon koulussa vähän harvinaine ilmestys kun muut on enemmän sellasta pillifarkku-JVG osastoa ja ite taas kuuntelen ihan erilaista räppii ja pukeudun old skool löysiin vaatteisiin, lökötän ym. Ei oikeen oo samanhenkisiä kavereita. Mut tos lähellä on yks koriskenttä jonka laidal on aina sellane posse n 25v jätkii, osa varmaa vähä nuorempii ja osa vanhempii, ja niil on usein kajari mukan ja kuuntelee just sellasta musaa ku mäki, viettää kesäpäivää ottaa vähä kaljaa, heittelee korii ym. Haluisin tutustuu niihin mut en tiä miten ku en mä vaa voi kävellä siihen ja sanoo että moi mä tulin ny tähä teiän kans.

Eli olisko ideoit miten noide kans vois ystävystyy? Ja miten ne mahtais sit suhtautuu ku oon nii junnu :/

5

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9876246847

      Kyl sä tutustut! Huomen esim ku o perjantai nii meet kysyy voisko joku niist käydä hakee sulle bissee jos siin o vaik joku kauppa lähel. Sit jos joku menee nii kysyt vaa et voiks venaa täs sen aikaa ku et viitti siihe kaupa etee tulla notkuu. Tai kysyt oisko heittää röökii tai jotai tollast pikkuasiaa, sit rupeet sii juttelee, vaik heität jotai siit musast mikä soi sillo ym. Vaik ne oiski vähä vanhempii nii turhaa sä niit arastelet, salee iha lungii possee kuitenki!

    • kylläsesiitä

      Ite oon vähän sitä luokkaa että pukeutuminen ja mielenkiinnon kohteet lempi musa, elokuvat yms. ei kerro ihmisen luonteesta pahemmin mitään. Musiikkimaussa herää paljon yleistyksiä, mutta eihän pelkän yleistyksen varaan kannata aina jättää kaikkea, kertooko yleistys koko totuutta?

      Armeija oli yksi hieno paikka nähdä, että tuli tutustuttua hyvinkin erilaisiin ihmisiin sitten tj 0 (eli kun kotiuduin) päivänä oli mielenkiintoista nähdä minkälaista porukkaa ne oli oikeesti kun päällä oli ihan muut vaatteet kuin kurkkusalaatit. Tuli kieltämättä hyvinkin tultua toimeen sellaisten henkilöiden kanssa joihin ei välttämättä siviilissä ois ehkä tullut tutustuttua.

      Aika vähän se musatyyli kertoo, yllättäen voi olla paljon muuta yhdistävää kuin musiikki. Ymmärtää vaan sen faktan että kaikki eivät pidä samasta kui sinä etkä sinä samasta kuin joku muu, silloin ei tule ristiriitaisia tilanteita eikä herneitä nenään. Olen itsekin törmännyt henkilöihin joilla sama musiikkimaku mutta sitten ei olekaan ollut mitään muuta yhteistä, jolloin keskustelu voi olla hyvinkin pian pelkkää small talkia vaikka säästä tms..

      Ikäerokaan ei tietenkään välttämättä tarkoita etteikö henkilö vois olla luonteeltaan samanlainen, mutta tässäkään sama musiikki maku ei välttämättä tarkoita automaattista kemioiden synkkaamista. 10 vuoden ikäerossa voi olla isokin "kuilu" moneenkin asiaan mm. erilainen maailmankatsomus, erilaiset elämäntavat, näkemykset, mielipiteet, asenteet, elämän"kokemukset" ym. Voi olla mahdollisuus että suhtautuvat sinuun vielä nuorena.

      Rohkeasti vaan koulussa porukkaan messiin, tutustumalla selviää minklaista porukkaa todellisuudessa on. Ja välitunnilla/ruokatauko tai kahvitauolla kun kiinnittää huomiota että millasta porukkaa siellä on niin sen pienen massan seasta tai sen ulkopuolelta löytyy hajanaisesti sitä muutakin porukkaa.

    • korisstara

      Riippuu ihan porukasta mut jos ne on rentoja ja mukavia nii miksei ne antais sun istuskella siin niide kanssa. Jos et mee kokeilee nii et tiiä miten siin kävis... Eikä ne sua ekana oo turpaa vetämässä eli mee sinne vaa. Iha hyvä neuvo toi että pyydä hakeen kaljaa tai pyydä tulta tai jotai. Onko niil palloo mukana siin? Ota koris mukaa ja kysy tuleeks joku pelaileen ym.

    • UG-01

      Joo, tost sai nyt vähän sellasen käsityksen et oon joku hiljane nörtti mut ei se kyl niinkää oo. Ei vaan oo sellast samanhenkist seuraa just musan ym suhtee. Toi oli iha hyvä idea et käy pyytää jos ne kävis hakee. Vois huomen testaa ja yrittää jos siihe vois jäädä sit juomaanki ne bisset :D

    • frontsideollienoeikainy

      oon ite skeitannu pikkujätkäst saakka ja siinä kyl tutustu aika kaikenikäseen porukkaan. asun tällases aika pienes kaupungis ja tääl ei oikeen kukaan samanikänen innostunu skeittauksest ihme kyllä nii ainoot muut skedeejät mitä oli oli sellasia mua ainaki 10 vuotta vanhempia. niiden kans mä sit vietin aikaa ja ihan hyvin ne otti mut vastaan. taisin olla jotain 13-14 ku mutsi näki mut kaupungilla ja ihmetteli kotona että miks sä niiden miesten kanssa liikut. se oli varma siitä että ne pistää mut myymään huumeita tai ainakin käyttämään ite niitä ja mitä kaikkee :) ku olin 16 nii sanoin mutsille että meen yhelle meiän luokkalaiselle yöks ja lähin oikeesti kaverien kans laivalle. ilman mitää henkkareit ja väärä syntymäaika siel varaustiedoissa. mä olin 16, muut oli jotain 24-28. oli vitun hauska reissu!

      eli mee sä vaan tutustuun tohon porukkaan, eiköhän ne sut ota vastaan jos teil o samat harrastukset ym. meet vaikka puhuun niille siit musasta tai jotain, kyl sä ny sanottavaa keksit!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe