Suomi Ensin! -mielenilmaus Itäkeskuksessa 5.8.2016

rajat_kiinni_kehareilta

Lehdistötiedote: Itis 2 vs muslimi- ja anarkistihäiriköt!
Suomi Ensin! -mielenilmaus Itäkeskuksessa 5.8.2016 islamisaatiota vastaan

SUOMI ENSIN! –MIELENILMAISU ITÄKESKUKSESSA: ITIS 2
Fixit, itsenäisyys ja stop Itiksen islamisaatiolle!

Perjantaina 5.8.2016 klo 18.00 – 19.00 Helsingin Itäkeskuksen Tallinnanaukiolla järjestetään Suomen poliittista, taloudellista ja kansallista itsenäisyyttä vaativa Suomi Ensin! -mielenilmaisu.

Suomen on erottava EU:sta, Eurosta ja Schengenin sopimuksesta eli otettava takaisin itsemääräämisoikeus, markka ja rajakontrolli. On pikaisesti järjestettävä kansanäänestys EU:sta. Brexitiä on mahdollisimman nopeasti seurattava Fixit.

Taikasanamaahanmuuttopolitiikka on lopetettava. Rajakontrolli pitää välittömästi palauttaa ja Suomeen julistaa vaikka hätätila, jotta saadaan pysäytettyä Ruotsin ja Länsi-Euroopan mallinen islamisaatiokehitys rikollisuus- ja taharrusaaltoineen, kunniamurhineen, joukkoraiskauksineen, mellakoineen ja no-go-alueineen.

Protestoimme erityisesti, että kauppakeskus Itis pyrkii normalisoimaan Suomen islamisaatiokehityksen mm. käyttämällä Mellunmäen äärimoskeijasta käsin toimivaa Qufi Creative Oy mainostoimistoa. Mellunmäen moskeijan imaami mm. vaatii julkihomoileville kuolemantuomiota ja kieltäytyy kättelemästä naisia.

http://kansanliike.net/blogi/itis-2-lehdistotiedote-suomi-ensin-mielenilmaus-itakeskuksessa-5-8-2016/

Lue loppu linkin takaa.

27

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laiskapelkuri

Hyvä että jaksatte ja viitsitte! Kunniaa.

Me muut olemme laiskoja pelkureita.

• ei_pysty_sori

Komppaan edellistä, arvostan tätä mielenilmausta, mutta "maineen", työpaikan menettämisen vuoksi en uskalla paikalle. Kaveripiirissä / työnantaja puolella on valta, olen siis se hiljaiseksi vaadittu tapaus. Vaikenen ja puin nyrkkiä taskussa, en ilmaise millään tavalla ääneen, mitä oikeasti ajattelen, en uskalla.

Talovelallisena ole riippuvainen työpaikastani, sitä ei ole varaa menettää. Anonyymina annan kannatukseni teille, se ei tosin riitä. Toivottavasti edes tämän kerran paikalle osallistuu enemmän rohkeita suomalaisia kertomaan mielenilmauksessa, ettei tämän hetken tilanne sovi. Karmea uutinen: Risikko vaatii lisää rahaa invaasion kustannuksiin.

• sinä.sen.sanoit
        ei_pysty_sori kirjoitti:

Komppaan edellistä, arvostan tätä mielenilmausta, mutta "maineen", työpaikan menettämisen vuoksi en uskalla paikalle. Kaveripiirissä / työnantaja puolella on valta, olen siis se hiljaiseksi vaadittu tapaus. Vaikenen ja puin nyrkkiä taskussa, en ilmaise millään tavalla ääneen, mitä oikeasti ajattelen, en uskalla.

Talovelallisena ole riippuvainen työpaikastani, sitä ei ole varaa menettää. Anonyymina annan kannatukseni teille, se ei tosin riitä. Toivottavasti edes tämän kerran paikalle osallistuu enemmän rohkeita suomalaisia kertomaan mielenilmauksessa, ettei tämän hetken tilanne sovi. Karmea uutinen: Risikko vaatii lisää rahaa invaasion kustannuksiin.

Näin sitä vähemmistö pistää enemmistön ruotuun. Ei pidä ihmetellä jos ensimmäinen mielenilmaisu ovat lentävät katukivet.

• Luonnollista---
        ei_pysty_sori kirjoitti:

No, ei kai nyt kukaan työnantaja pidä siitä, että työajalla notkutaan jossain Itiksessä eikä tehdä töitä työpaikalla.

• rajat_kiinni_kehareilta
    • vastapelurit

Suora lainaus Tiina Wiikin Blogista: "Kun Tynkkysen islam-aiheista Facebook-kirjoitusta kritisoitiin, monikulturistit sanoivat sitä rasistiseksi, mutta kukaan heistä ei yrittänytkään kumota Tynkkysen perusargumenttia: muslimiväestön kasvun luomaa turvallisuusuhkaa. Väitettä ei voi kumota, koska se on kaikilla mittapuilla totta, mutta väite oli heidän ideologiansa kanssa ristiriidassa, joten sitä vastustettiin."

veikkaan, ettei taaskaan kukaan voi kumota seikkoja, mitä Suomi ensin-porukka tuo ilmi, vaan keskustelu vieriteään muulle tasolle, huudellaan rasisti, rasisti..

• Itsepetos

Ongelmat häviävät, kun sulkee silmänsä? Strutsikaan ei ole todellisuudessa niin tyhmä, että piiloutuisi työntämällä päänsä kaninkoloon. Suvakista en voi olla yhtä varma.

• vuoro.vettä

Katsoin netistä videon.Puhujat esittivät kyllä asiansa todella selkeästi ja totuudenmukaisesti.Suurkiitokset heille! Mutta jälleen kerran suvakki-anarkistit ja muutamat mamut yrittivät häiritä mölisten kuin viidakon villit apinat.

• Niitähän
        vuoro.vettä kirjoitti:

Katsoin netistä videon.Puhujat esittivät kyllä asiansa todella selkeästi ja totuudenmukaisesti.Suurkiitokset heille! Mutta jälleen kerran suvakki-anarkistit ja muutamat mamut yrittivät häiritä mölisten kuin viidakon villit apinat.

ne ovatkin

• Älämöllöt

Älämölö on häpeäksi muslimeille, koska se osoittaa etteivät he osaa käyttäytyä edes Suomessa, joka heidät on ystävällisesti vastaanottanut ja suonut elämän edellytykset ilman sitä pahaa mitä he ovat omista maistaan paenneet, sikäli kuin eivät ole paossa vain virkavaltaa eli itse pahantekijöitä.

Suomalaisen on vaikea ymmärtää, mikseivät he koe kiitollisuutta, vaan ovat vihamielisiä.

• jluutrtuut

Se varmaan johtuu noista kotimaisista riidankylväjistä. Rasistivassarit yllyttävät.

• Asdfgffgg

Mitä helvettiä. Itse kuuluu meille. Seuraavaksi ne huutaa, että Suomi kuuluu niille. Kuka viitsii maksaa tähän maahan noiden hyväksi veroja? Hukkaan menee.

• Mielenkiintoista____

Olisipa mielenkiintoista kuulla mielenosoittajien koulutukset, ammatit, pätevyydet ja työhistoria sekä työtilanne tänään sekä mahdolliset rikoshistoriat.

• jflksjfsjdfk

Siis kumman puolen, niiden jotka olivat lavan edessä vai niiden, jotka olivat köysiaidan takana ja mölisivät ja häiritsivät tilaisuutta. Epäilen, että köysiaidan takana olevilla ei ole edes lukutaitoa, saatikka ammattia.
        Molemmat kuitenkin osoittivat mieltä.

• Ääökiopöjkl

Ihan oikealla asialla ovat. Risikko sanoi: Rahat on loppu. Finito.

Maahanmuuttajista vain pieni murto-osa vaivautuu ilmoittautumaan edes TE keskukseen. Joten työnteon ajatteleminenkaan tuskin on heillä mielessään.

Kun suomesta rahat loppuu täysin, mikä kohta todellakin on edessä, mitä luulet, että nämä tulokkaat reagoivat siihen?

Miksi niille ei kelpaa alemman sosiaaliturvan maat? Kerrotko tämänkin?

Kerro sen jälkeen myös oma sosiaalinen asemasi, työhistoriasi ja rikosrekisterisi.

• uppoaa
        jflksjfsjdfk kirjoitti:

Siis kumman puolen, niiden jotka olivat lavan edessä vai niiden, jotka olivat köysiaidan takana ja mölisivät ja häiritsivät tilaisuutta. Epäilen, että köysiaidan takana olevilla ei ole edes lukutaitoa, saatikka ammattia.
        Molemmat kuitenkin osoittivat mieltä.

Itse asiassa Withän se meni häiritsemään tätä toista mielenosoitusta vaikka aina kertoo sananvapaudesta ja oikeudesta mielenosoituksiin .eipä kunnioittanut tuo toisen puolen oikeuksia. Wit kun kuuli toisen puolen järjestämästä mielenosoituksesta niin hänelle tuli kiire järjestää heti viereen oma mielenosoituksena .Ihme ei ole jos vastapuoli buuasi Wittiä hänen vihapuheistaan .Paljon rauhanomaisempi olisi ollut jos Wit olisi keskittynyt vain toisena päivänä pidettävään omaan mielenosoitukseen .Wit on täysi toope ja just se mitä he itse yhdistyksenä kieltävät olevansa, toivottavasti tämän kolmikon johtamasta yhdistyksestä ei tule ikinä mitään puoluetta vaan uppoaa omaan saastaansa.

• uppoaa
        uppoaa kirjoitti:

Itse asiassa Withän se meni häiritsemään tätä toista mielenosoitusta vaikka aina kertoo sananvapaudesta ja oikeudesta mielenosoituksiin .eipä kunnioittanut tuo toisen puolen oikeuksia. Wit kun kuuli toisen puolen järjestämästä mielenosoituksesta niin hänelle tuli kiire järjestää heti viereen oma mielenosoituksena .Ihme ei ole jos vastapuoli buuasi Wittiä hänen vihapuheistaan .Paljon rauhanomaisempi olisi ollut jos Wit olisi keskittynyt vain toisena päivänä pidettävään omaan mielenosoitukseen .Wit on täysi toope ja just se mitä he itse yhdistyksenä kieltävät olevansa, toivottavasti tämän kolmikon johtamasta yhdistyksestä ei tule ikinä mitään puoluetta vaan uppoaa omaan saastaansa.

Itse asiassa kirjoitin =8.09.2016 pidetystä mielenosoituksista tuli vahingossa väärään paikkaan .

• stop-islam

Stop-islam

• Stopstop

Stop-mamuslam

• Itiksen_lippupersesika

Äidit laskeneet peräkamarin juntit julkiselle paikalle.

• Lippureiska-Itis

Sinun lisäksi niinkö?

• Itiksen_lippupersesika

Minä en ollut siellä.

• 166lego

Minusta näytti siltä, että melkein kaikki tummat olivat lapsia tai hyvin lähellä täysi-ikäisyyttä. Kalpeat olivat kyllä ihan perusmaailmanparantajahippejä tai miksi niitä nykyään kutsutaan. Sama asia kuitenkin.

• Matumutulakupatu

Kuin huonostikäyttäytyviä kakaroita ja niitähän ne olivatkin.

• Rajat kiinni porukka asia tyyppejä kun taas Rasmus on aivan perseestä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5756
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2949
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      158
      2647
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2469
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82