Kuka maksaa 35 euroa lipusta että pääsee paukun porttien sisäpuolelle kuulemaan hlvetinmoista musiikin meteliä ja kaljatelttaan olemaan taas kaveria kaikkien kanssa. Oikeesti evvk
vpf,vetääkö vielä väkeä
30
799
Vastaukset
- silimäätekevä
Tottakai kiinnostaa. Aion mennä joka päivä. Vain lauantaina otan kaljaa ja olen kaikkien kaveri. Hieno tilaisuus tulossa. Hyvää ohjelmaa. Niin, sitten on myös Ne Messut viikon päästä. Sinne täytyy myös mennä.
- eisilmäätekevä
Ei tavallisella duunarilla oo varaa..... Kaks henkeä, messuliput,kaljat ja lapsenvahti maksavat kahdelta päivältä kuukauden ruokarahat. Mehukattia pulloon ja pyöräretkelle paree vaihtoehto.
- EiLisäaineita
eisilmäätekevä kirjoitti:
Ei tavallisella duunarilla oo varaa..... Kaks henkeä, messuliput,kaljat ja lapsenvahti maksavat kahdelta päivältä kuukauden ruokarahat. Mehukattia pulloon ja pyöräretkelle paree vaihtoehto.
Samaa mieltä, paitsi punaviiniä pulloon ja juustoleipiä ja salaattia laukkuun. Lipun hinnalla saan jo vähintään kuuden kerran eväät ja punaviinit.
- Hyvävaanon
Joo, parempi onkin että persaukiset pysyy kotona napaansa kaivamassa.
- pysynpoissa
Parempi sekin kuin toisten perseitä nuoleskelemassa isolla rahalla.
- kallislippu
Aika moni ei maksa itse lippua. Turha sellaisten on uhota ja parjata niitä jotka katsovat, että pääsylippurahan voi käyttää muuhun järkevämpään. Ei festarin saisi olla vain niitä varten jotka pitävät itseään muka äveriäänpänä kuin muut. Maksa edes itse oma lippusi.
- Akallinen66
Ihime kitinää . Se menee jota huvittaa . Vittuako se kenellekkään kuuluu mitä rahoillaan tekee .
- Juurikintotuus
Juuri näin. Ne menee ketä huvittaa. Kotia jäävät voivat sitten nauttia kotona olostaan. Turhaa ruikuttaa muiden menemisistä tai menemättömyyksistä.
- hmmmmmistäsaiskaas
silmäätekevät siellä taas niin rinta rottingilla ilmaisilla lipuillaan--voi jeeeeeeeeee ku on hianoa
- päällekkäisdilemma
Minä menen lasten kans Alahärmään kattoo rekkoja ja muuta säpinää. Illallkin PT oheistapahtumat kivoja. Lapualaaset teköö tapahtumat vaan ittellensä ja naapurit koko maakunnalle.
- tavallinen.tallaaja
Olikin kiva tietää, onko siellä festareilla kutsuvieraitten lisäksi lippunsa maksaneita tavallisia tallaajia naapurikunnista, vai rajoittuuko vain kutsuttuihin.
- Shäälittävää
Mee kyttäämään ruutuvihon kanssa lipunmyyntiin. Kirjaa ylös jokainen joka lipun ostaa, ja muista olla kateellinen joka ikiselle.
- Aahärmäs
Tosta ohjelmasta tai yleisöstä kukaan ei oo kateellinen. Ei voi nimetä edes korkeakulttuuriksi. Mun aika ei riitä joutavanpäiväisyyksiin. Eiköhä se LapSa hoira kyttäämisen ja raportoinnin. Saavat sitten ihaalla omaa kuvaansa nää silimäätekevät ihan keskiaukeemalta.
- Korkeakulttyyrikyykkii
Aahärmäs kirjoitti:
Tosta ohjelmasta tai yleisöstä kukaan ei oo kateellinen. Ei voi nimetä edes korkeakulttuuriksi. Mun aika ei riitä joutavanpäiväisyyksiin. Eiköhä se LapSa hoira kyttäämisen ja raportoinnin. Saavat sitten ihaalla omaa kuvaansa nää silimäätekevät ihan keskiaukeemalta.
Et ole kiinnostunut kyttäämisestä, mutta silti sinua kiinnostaa kuinka moni ostaa/ei osta lippua. Buahahaaaa.....oot pässi.
- kukahanmaksaa
Jos ei ole oikeita lippujen ostajia, niin koko homma tuottaa tappiota ja taas veronmaksajat maksaa, olit juhlissa tai et.
- tympii
Korkeakulttyyrikyykkii kirjoitti:
Et ole kiinnostunut kyttäämisestä, mutta silti sinua kiinnostaa kuinka moni ostaa/ei osta lippua. Buahahaaaa.....oot pässi.
No kun ei kiinnosta ...
Itse kyyläät. Ootkos lukutaidoton? - Kyttääjäoot
tympii kirjoitti:
No kun ei kiinnosta ...
Itse kyyläät. Ootkos lukutaidoton?Taidat olla joku ääliö tai muu alahärmäläinen pölö.
- Varmatieto
kukahanmaksaa kirjoitti:
Jos ei ole oikeita lippujen ostajia, niin koko homma tuottaa tappiota ja taas veronmaksajat maksaa, olit juhlissa tai et.
Sula mahdottomuus että tapahtuma tuottais tappiota,kaupunki on aina maksanut festarin esiintyjät,tätä ei vaan moni tiedä,siksi sielä on silmäätekevillä niitä ilmaisia lippuja kun tulopuolesta ei tarvi järjestäjän välittää,myy sitten yhden lipun tai 2000,kaikki on voittoa kun kerran kökällä tehdään.
- örveltää
Örvellykseksi meni tämäkin keskustelu niin ei ole ihme, että sitä tuo juhlakin on.
- onneeees
Kaunista kesäiltaa ja viikonloppua joskin vähän sateista heippa hei hei
- eivoivähkiinnostaa
Vaikka saisin ilmaislipun en menisi ko festareille vaan antaisin lipun jollekki sinne menijälle....
- Kguokjkhji
Mulle tuo vpf? ei sano kyllä mitään.
- dggdj
vitun paskat festarit
- ollee
Taidat te olla tyhmiä
- Sivustakatsoja62
Kyllä on kauheaa kun ei tavallisesta ihmisestä enää välitetä. Minäkin,, jos olisi rahaa, menisin festivaaleille, muttakun,,, Kyllähän tuon saa kaupastakin saa kaljaa ja voi kuunnella Einiä radiosta en kyllä laita tuollaisiin "muka korkea kulttuuriin" rahaa. Saavat silmää tekevät juhlia ja hiebostella keskenään. Eivät minun rahoillani rehvastele. Tas veron maksajien kukkarosta viedään tämäkin lysti tuallakin rahalla sais monta peittoa leipäjonoihin mutta kun ei ja vaikka pakolaisille nekin varmaan menis. Kyllä pistää vihaksi. Mä ainakin katton kotona uutiset ja jonkin hyvän elokuvan tai vaikka kolome sais tualla rahalla. Vaikkei siitä varmaan mitään tuu kun niin kauhia meteli tuloo tualta.
- LapualaasilleLapsille
Kyllä meillä lapualaasilla olis muitakin kohteita näille veron maksajien rahoille kuin tällaaaset ihimeellisiin juhlat eliitille. Lasten suojelu liitolle rahat pitääs saada. Eikö kukaan välitä meirän kersoosta?
- paksulompsainen
On se kivaa kun meille veronmaksajille järjestetään ohjelmaa. Muuten me muutetaan Seinäjoelle. Kuka sitten maksaa ruikuttajille sosiaaliavustuksia. Häh.
- loukuslapualla
Jos mulla olis nuan paksu lompsa viettääsin viikonloput esim. Köpiksessä tai muualla fiksujen joukos. Valitettavasti näillä Lapuan työnantajilla ei oo varaa maksaa kunnon palkkaa kun menee näihin huvituksiin ja brassailuun taloilla sekä autoilla.
- Älkääaina
Kyllä, on köppäästä kommentointia täällä. Aina valitetaan, kun ei mitään järjestetä ja sitten, kun niin aina sama laulu. Sitäpaitsi täällä oikeinkirjoitus monella unohtunut. Menkää itseenne.
Kyllä kuumia naisia on Lapualla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436