vpf,vetääkö vielä väkeä

olkaahiljaajahuutakaa

Kuka maksaa 35 euroa lipusta että pääsee paukun porttien sisäpuolelle kuulemaan hlvetinmoista musiikin meteliä ja kaljatelttaan olemaan taas kaveria kaikkien kanssa. Oikeesti evvk

30

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silimäätekevä

      Tottakai kiinnostaa. Aion mennä joka päivä. Vain lauantaina otan kaljaa ja olen kaikkien kaveri. Hieno tilaisuus tulossa. Hyvää ohjelmaa. Niin, sitten on myös Ne Messut viikon päästä. Sinne täytyy myös mennä.

      • eisilmäätekevä

        Ei tavallisella duunarilla oo varaa..... Kaks henkeä, messuliput,kaljat ja lapsenvahti maksavat kahdelta päivältä kuukauden ruokarahat. Mehukattia pulloon ja pyöräretkelle paree vaihtoehto.


      • EiLisäaineita
        eisilmäätekevä kirjoitti:

        Ei tavallisella duunarilla oo varaa..... Kaks henkeä, messuliput,kaljat ja lapsenvahti maksavat kahdelta päivältä kuukauden ruokarahat. Mehukattia pulloon ja pyöräretkelle paree vaihtoehto.

        Samaa mieltä, paitsi punaviiniä pulloon ja juustoleipiä ja salaattia laukkuun. Lipun hinnalla saan jo vähintään kuuden kerran eväät ja punaviinit.


    • Hyvävaanon

      Joo, parempi onkin että persaukiset pysyy kotona napaansa kaivamassa.

      • pysynpoissa

        Parempi sekin kuin toisten perseitä nuoleskelemassa isolla rahalla.


      • kallislippu

        Aika moni ei maksa itse lippua. Turha sellaisten on uhota ja parjata niitä jotka katsovat, että pääsylippurahan voi käyttää muuhun järkevämpään. Ei festarin saisi olla vain niitä varten jotka pitävät itseään muka äveriäänpänä kuin muut. Maksa edes itse oma lippusi.


    • Akallinen66

      Ihime kitinää . Se menee jota huvittaa . Vittuako se kenellekkään kuuluu mitä rahoillaan tekee .

      • Juurikintotuus

        Juuri näin. Ne menee ketä huvittaa. Kotia jäävät voivat sitten nauttia kotona olostaan. Turhaa ruikuttaa muiden menemisistä tai menemättömyyksistä.


    • hmmmmmistäsaiskaas

      silmäätekevät siellä taas niin rinta rottingilla ilmaisilla lipuillaan--voi jeeeeeeeeee ku on hianoa

      • päällekkäisdilemma

        Minä menen lasten kans Alahärmään kattoo rekkoja ja muuta säpinää. Illallkin PT oheistapahtumat kivoja. Lapualaaset teköö tapahtumat vaan ittellensä ja naapurit koko maakunnalle.


    • tavallinen.tallaaja

      Olikin kiva tietää, onko siellä festareilla kutsuvieraitten lisäksi lippunsa maksaneita tavallisia tallaajia naapurikunnista, vai rajoittuuko vain kutsuttuihin.

      • Shäälittävää

        Mee kyttäämään ruutuvihon kanssa lipunmyyntiin. Kirjaa ylös jokainen joka lipun ostaa, ja muista olla kateellinen joka ikiselle.


      • Aahärmäs

        Tosta ohjelmasta tai yleisöstä kukaan ei oo kateellinen. Ei voi nimetä edes korkeakulttuuriksi. Mun aika ei riitä joutavanpäiväisyyksiin. Eiköhä se LapSa hoira kyttäämisen ja raportoinnin. Saavat sitten ihaalla omaa kuvaansa nää silimäätekevät ihan keskiaukeemalta.


      • Korkeakulttyyrikyykkii
        Aahärmäs kirjoitti:

        Tosta ohjelmasta tai yleisöstä kukaan ei oo kateellinen. Ei voi nimetä edes korkeakulttuuriksi. Mun aika ei riitä joutavanpäiväisyyksiin. Eiköhä se LapSa hoira kyttäämisen ja raportoinnin. Saavat sitten ihaalla omaa kuvaansa nää silimäätekevät ihan keskiaukeemalta.

        Et ole kiinnostunut kyttäämisestä, mutta silti sinua kiinnostaa kuinka moni ostaa/ei osta lippua. Buahahaaaa.....oot pässi.


      • kukahanmaksaa

        Jos ei ole oikeita lippujen ostajia, niin koko homma tuottaa tappiota ja taas veronmaksajat maksaa, olit juhlissa tai et.


      • tympii
        Korkeakulttyyrikyykkii kirjoitti:

        Et ole kiinnostunut kyttäämisestä, mutta silti sinua kiinnostaa kuinka moni ostaa/ei osta lippua. Buahahaaaa.....oot pässi.

        No kun ei kiinnosta ...
        Itse kyyläät. Ootkos lukutaidoton?


      • Kyttääjäoot
        tympii kirjoitti:

        No kun ei kiinnosta ...
        Itse kyyläät. Ootkos lukutaidoton?

        Taidat olla joku ääliö tai muu alahärmäläinen pölö.


      • Varmatieto
        kukahanmaksaa kirjoitti:

        Jos ei ole oikeita lippujen ostajia, niin koko homma tuottaa tappiota ja taas veronmaksajat maksaa, olit juhlissa tai et.

        Sula mahdottomuus että tapahtuma tuottais tappiota,kaupunki on aina maksanut festarin esiintyjät,tätä ei vaan moni tiedä,siksi sielä on silmäätekevillä niitä ilmaisia lippuja kun tulopuolesta ei tarvi järjestäjän välittää,myy sitten yhden lipun tai 2000,kaikki on voittoa kun kerran kökällä tehdään.


    • örveltää

      Örvellykseksi meni tämäkin keskustelu niin ei ole ihme, että sitä tuo juhlakin on.

    • onneeees

      Kaunista kesäiltaa ja viikonloppua joskin vähän sateista heippa hei hei

    • eivoivähkiinnostaa

      Vaikka saisin ilmaislipun en menisi ko festareille vaan antaisin lipun jollekki sinne menijälle....

    • Kguokjkhji

      Mulle tuo vpf? ei sano kyllä mitään.

      • dggdj

        vitun paskat festarit


      • ollee

        Taidat te olla tyhmiä


    • Sivustakatsoja62

      Kyllä on kauheaa kun ei tavallisesta ihmisestä enää välitetä. Minäkin,, jos olisi rahaa, menisin festivaaleille, muttakun,,, Kyllähän tuon saa kaupastakin saa kaljaa ja voi kuunnella Einiä radiosta en kyllä laita tuollaisiin "muka korkea kulttuuriin" rahaa. Saavat silmää tekevät juhlia ja hiebostella keskenään. Eivät minun rahoillani rehvastele. Tas veron maksajien kukkarosta viedään tämäkin lysti tuallakin rahalla sais monta peittoa leipäjonoihin mutta kun ei ja vaikka pakolaisille nekin varmaan menis. Kyllä pistää vihaksi. Mä ainakin katton kotona uutiset ja jonkin hyvän elokuvan tai vaikka kolome sais tualla rahalla. Vaikkei siitä varmaan mitään tuu kun niin kauhia meteli tuloo tualta.

    • LapualaasilleLapsille

      Kyllä meillä lapualaasilla olis muitakin kohteita näille veron maksajien rahoille kuin tällaaaset ihimeellisiin juhlat eliitille. Lasten suojelu liitolle rahat pitääs saada. Eikö kukaan välitä meirän kersoosta?

    • paksulompsainen

      On se kivaa kun meille veronmaksajille järjestetään ohjelmaa. Muuten me muutetaan Seinäjoelle. Kuka sitten maksaa ruikuttajille sosiaaliavustuksia. Häh.

      • loukuslapualla

        Jos mulla olis nuan paksu lompsa viettääsin viikonloput esim. Köpiksessä tai muualla fiksujen joukos. Valitettavasti näillä Lapuan työnantajilla ei oo varaa maksaa kunnon palkkaa kun menee näihin huvituksiin ja brassailuun taloilla sekä autoilla.


    • Älkääaina

      Kyllä, on köppäästä kommentointia täällä. Aina valitetaan, kun ei mitään järjestetä ja sitten, kun niin aina sama laulu. Sitäpaitsi täällä oikeinkirjoitus monella unohtunut. Menkää itseenne.

    • Kyllä kuumia naisia on Lapualla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3509
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2929
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2544
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2069
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2065
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1837
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1692
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1630
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      272
      1341
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe