Su 7.8. klo 11.00 Radiojumalanpalvelus yle radio 1:
Adventtikirkon jumalanpalvelus Laukaasta (Kallioniemen teinileiri)
Saarnaa Orvo Miettinen,
jumalanpalveluksen johtaa Nina Saaristo,
avustajina Tiina Martikainen, Eetu Sneck ja Mandi Vehkavuori, musiikista vastaavat Tiina Martikainen (koskettimet/esilaulu), Minttu Rantanen (kitara/esilaulu), Henri Paavilainen (sähkökitara), Joonas Rantanen (basso) sekä Teemu Tuononen (rummut).
Laulut: "Kuninkaalle / Kauneutes äärellä" (säv. & san. Brooke Fraser, suom. Jukka Kriikkula), "Kertokaa" (säv. & san. Pekka Simojoki), "Suuruutes äärellä" (säv. & san. Newland).
Muu musiikki: "Anna mun palaa" (säv. & san. Tiina Martikainen), es. Tiina Martikainen, "Ei Herra hylkää" (säv. & san. Minttu Rantanen) es. Minttu Rantanen.
Näytelmä: "Voittajana maalissa", kirjoittanut Salla Suonikko. Rooleissa Salla Nieminen (Kiira), Alex Källman (Jeesus), Zorica Ruohonen (Lääkäri), Ritva Tähti (Kiiran äiti), Rauno Vartiainen (Kiiran isä), Teemu Toprak (Reino) ja Leevi Oranen (Aatos).
Alkumusiikkina "Rakkaus on lahja Jumalan" (säv. & san. Pekka Simojoki).
Tilaisuus on nauhoitettu 18.6.
Radiojumalanpalvelus su 7.8.
6
243
Vastaukset
Näkyy olevan yksi Storkin lempilaulu tulossa radiojp:ssä, Pekka Simojoen "Kertokaa". Tässä sama laulu youtubena:
https://www.youtube.com/watch?v=1A38e5juKfk- kysymysquiz
Yksi kysymys jota en kysy mitenkään pahalla eli älä siis loukkaannu. Olen pannut merkille että puhut usein yksikön 3. muodossa "Näkyy olevan yksi Storkin lempilaulu" ja kirjoitat nimellä Stork7. Mikset sano "Näkyy olevan yksi minun lempilauluni"?
Olisin myöskin kiinnostunut kun tiedotat näistä radiojumalanpalveluksista, kesäjuhlista ym. (eikä siinä todellakaan ole mitään vikaa, tämä on adventismifoorumi joten tämähän on ihan loogista) että toimitko noin yleensäkin jossakin adventtikirkon tiedotustehtävässä tai kuulutko jonkin seurakunnan vanhimpiin vai teetkö tätä ihan muuten vaan? Hei! En ole itse kiinnittänyt huomiota, että puhun yksikön kolmannessa muodossa, kai se tulee väkisin, kun olen nimimerkin takana. Omassa paikallissrk:ssa olen tiedoitussihteerinä, joka nyt lähinnä tarkoittaa ilmoitusten tekoa ja lähettämistä paikalliseen ilmaisjakelulehteen ja toki Nykyaikaan, joten osittain on "virka" päällä tälläkin palstalla ehkä alitajuisesti, vaikkei sitä itse huomaa. Meidän perheessä mies on ollut vanhimpana, mutta onko se heijastunut aikanaan minuun millään tavalla, sen kai huomaa paremmin toiset ihmiset.
- kysymysquiz
Stork7 kirjoitti:
Hei! En ole itse kiinnittänyt huomiota, että puhun yksikön kolmannessa muodossa, kai se tulee väkisin, kun olen nimimerkin takana. Omassa paikallissrk:ssa olen tiedoitussihteerinä, joka nyt lähinnä tarkoittaa ilmoitusten tekoa ja lähettämistä paikalliseen ilmaisjakelulehteen ja toki Nykyaikaan, joten osittain on "virka" päällä tälläkin palstalla ehkä alitajuisesti, vaikkei sitä itse huomaa. Meidän perheessä mies on ollut vanhimpana, mutta onko se heijastunut aikanaan minuun millään tavalla, sen kai huomaa paremmin toiset ihmiset.
Ok, kiitos vastauksestasi ja mukavaa alkavaa viikonloppua!
Tässä linkki Radiojumalanpalveluksesta.
http://areena.yle.fi/1-3510804?autoplay=true- areena
Vieläkö löytyy areenalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106