1. Mielipidepankki
2. Oikeistodemari
3. Pystyyn Kuollut
4. glx
5. "Majuri"
6. Kapi
7. KauKe
8. "Suomalainen"
Palstan parhaat kirjoittajat
32
294
Vastaukset
- unohdit.minut
tämän kirjoittajan:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14411333/keskusta-terve-mieli - Idiot.Totale
Ja kaikki omia nikkejäsi - jeeeee !!!
Niin siitä narsismista :) Voi luoja, nyt se taas alkaa !
Aika huvittavaa ja paljon kertovaa se että ojentelet täällä muita palstalaisia vaikka itse menet heti henkilöön ottamatta kantaa itse ketjun avaukseen. Voi voi.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Aika huvittavaa ja paljon kertovaa se että ojentelet täällä muita palstalaisia vaikka itse menet heti henkilöön ottamatta kantaa itse ketjun avaukseen. Voi voi.
"menet henkilöön?" miten ?
- kateellinenkepu
Taidatte salaa ihailla minua.
Myös Kapi ihailevat salaa ja ovat kateellisia Kapin tuloille, matkoille, naisille, kirjoituksille ja ylivertaiselle tietämykselle kepulaisten tollakkomaisuudesta.
- en.tiennytkään
että palstan keskustelukehote on muutettu. Miksi sitten vielä lukee palstan päällä "Keskustele Suomen Keskustasta ja puolueen harjoittamasta politiikasta"? Tietysti pitäisi lukea "Keskustele muista keskustelijoista heitä arvioiden".
- HommaSulaaKäsiin
Tuo perkeleen tollukka oikeistososdem on aivan sekopää.
Rehoo ja räkyttää sekavia juttujaan, niin kuin nyt tämä listaus. Kertoo taas sen, että on lähdössä lataamoon muutamaksi viikoksi. HommaSulaaKäsiin kirjoitti:
Tuo perkeleen tollukka oikeistososdem on aivan sekopää.
Rehoo ja räkyttää sekavia juttujaan, niin kuin nyt tämä listaus. Kertoo taas sen, että on lähdössä lataamoon muutamaksi viikoksi.Kateellisten ja kyvyttömien ininöitä!
- TotuusEiPalaPalstallakaa
Kateellisten ja kyvyttömien ininöitä!
Mutta selvästikin oikeassa.
- kaikista_parsa
Mine olla palstan parsa kirottaja. Mine tietä sen pituine että keskusta parsa pulue.
- poke.monsteri
Montako Pokemonia olet jo napannut ? Minulla on 21.
- MokePon
poke.monsteri kirjoitti:
Montako Pokemonia olet jo napannut ? Minulla on 21.
3 idioottia pokemon pelaajaa. Lisää pyydystetään.
- vitunaikainenpunikkii
Simppa sinisimmu sijalla 8.Simopokea voit etsiä risukon laidalta.
- Faktaapukkaa
Känällä on myös terävä kynä, mutta hän kirjoittelee tänne enää harvoin.
- SaisiAmpuaPellet
Voi vittu, ja nyt se lapsellisuus pokemon tunkee palstallekin.
- eväätvähissä
Oijeistodemari on surkea luserinatottaja,baltiantiltu!
- KaupuKeskus
Olen OikeistoSosDemin kanssa, pitkälti samaa mieltä hyvistä kirjoittajista. Ainakin tuonne kutoseen saakka, seiskasta en nyt menisi takuuseen. Sillä asioista saa, ja pitääkin olla erimieltä, että syntyy hyvä keskustelu, ja jopa väittelykin.
Kun se vain pysyy asiapohjalla, eikä aleta nimittelee turhaan millään hävyytömyksillä.
Pystyyn Kuollut kirjoitta hyvin, ja olen useimmissa asioissa, täysin samaa mieltä hänen kanssaan. Tämä sama pätee myös sinuun. Vaikka olen joskus Mielipidepankin kanssa erimieltä asioista. Niin hän perustelee asiansa niin hyvin että, ei tulisi mieleenkää alkaa solvaan tai nimitteleen häntä tuhmuuksilla.- HV-SunSekoiluille
Tuo kiinnostaa siis ketä? Mitä mieltä on oikistososden tuolla nikillä.
- FuckYouAsshole
Oot KauKe väärässä puolueessa. Muuta moitittavaa en keksi.
Ketä siis edelleenkään kiinnostaa, idiootin itsensä kanssa keskustelu.
FuckYouAsshole kirjoitti:
Ketä siis edelleenkään kiinnostaa, idiootin itsensä kanssa keskustelu.
Pysyttele sinä vaan siellä apukoulutasolla äläkä sotkeennu fiksumpien juttuihin.
- Ympäri_käytte_ja
Äärioikeisto-kommareilla on ollut maanisia maahanmuuttovastaisia keskusteluja palstalla.
- OpeOulusta
Mihin unohtui ope Oulusta?
- Näinköhän.on.että
Apteekkiin unohtui mielenterveyslääkkeiden kanssa puljaamaan. Eivät myy luotolla ja Open rahat loppu koska joi ne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574