Vaasa ja ympäristö

nuorimies-tässä

Missä uusia paikkoja, ahvensaari ja uimahallin ranta ei enää kiinnosta, liikaa vanhoja homo miehiä.

55

1612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • camboy

      runkulle??

    • nuorimies-tässä

      Joo joo, kiinnostaa, mutta missä.

    • 51v

      Tuu Klo 23 00 Pilvilammelle Hieroon...Imeen...51 bi vaasa

    • camboy

      monttujen hiihtomajalle

      • 51v

        Mihin Aikaan


      • camboy

        käykö 20.00


      • 51v

        20.45


      • camboy

        ok


      • camboy

        ei näkyny


    • mhhh

      tänää mitää??

    • Muuntajakoppi klo 21

      • Anonyymi

        Tarkoititko Silverian muuntajakoppia, vieläkö siellä onnistuu vaikka siihen lähelle on tullut se pyörätie?


    • fggggg

      Kyllä uimahallin takana rannassa käy nuorempiakin miehiä "kävelemässä", rohkeesti kysyä vaan runkulle, ei siinä mitään häviä, ja vanhempaa miestä parempaa kullin imijää ei olekkaan.

    • Anonyymi

      sundom sillanpieli koirien uimapaikka

    • Anonyymi

      oon muutamankerran käynyt siel uimahallin takana. misä kohtaa tarkalleen vois saada seuraa? koirasaaren kopilla vai sillä polulla kusikseen???

      • Anonyymi

        Pari viikkoa sitten koirasaaren kopilla jos tarkoitat niitä kahta kopperoa. Oli yks koiran taluttaja joka katseli muina miehinä. Menin viereen ja molemmat aavistivat mitä mielessä. Runkkasin kaverin loppuun asti. Vastaava tilanne myös hiljattain siellä saaren pikku paviljongissa. Mutta toinen kaveri. Kyllä sieltä kaveri yleensä löytyy.


    • Anonyymi

      Maanantaina päivällä uimahallin taakse rantaan?

      • Anonyymi

        Maanantaina pääsen n. 14.30-15 millaista touhua mielessä?


    • Anonyymi

      Olisko tänään joku pilvilammelle oon 54 v klo 23

    • Anonyymi

      Huomenna missään, saa panna!

      • Anonyymi

        Tai autos, isoa haluaisin? Onko Kivihaassa joku parkkipaikka?


    • Anonyymi

      Kivihaka onko paikkoja? Isoja autoja parkkiksella, onko nis mitään? Olis kiva kokeilla, kunnon kullia.

    • Anonyymi

      Onko GW gallerian parkkiksella toimintaa päivisin?

    • Anonyymi

      ABC Kivihaka,onko mitään?

    • Anonyymi

      Raippaluotoon päin autokoulun radan jälkeen oikealle , siellä on vissiin paikka?

    • Anonyymi

      Huomenna päivällä Vaasas autolla, saa panna ja ja imen!

    • Anonyymi

      Ristinummelta ketään?kik:tommaki06

    • Anonyymi

      Misäs iso kullit käy vaasas purkaan paineitaan?mieli tekisi todella ottaa poskeen isoa joka täyttäisi suuni täysin

      • Anonyymi

        Ehdota aika ja paikka t. 20/5cm


      • Anonyymi

        kumpi sopisi paremmin aamu vai iltapäivä?


      • Anonyymi

        Parhaiten kävis n klo 16-17 väli ja jossain luonnos tai autos ku ei oo paikkaa. Millane imuri oot? On kik? T. 20/5


    • Anonyymi

      Vaasasta puuttuu glory hole -paikka. Minne saisi?

    • Anonyymi

      Onko kookkaita kulleja Kivihaan parkkipaikoilla? Olis suuta ja peppua!

    • Anonyymi

      Onko parkkihalleissa mitään?

    • Anonyymi

      Aamuisin jos löytyisi seuraa jostain??
      Missä aamurunkut?

    • Anonyymi

      Aamulla 6.10 abc, n hiekkatien pää

    • Anonyymi

      Kiitoksrin tie, ketään?

    • Anonyymi

      Perjantaina 6.9. kiimainen bi ukm työmatkalla vaasassa. Liveseksiä?

    • Anonyymi

      Kiitokarilla huomenna, peppua tarjolla!

      • Anonyymi

        Noin klo 17 tai jälkeen. Kumit mukaan olen 38v haluan isoa ja vanhempaa! Imen myös.


    • Anonyymi

      Tulen paikalle klo 17. T. 20cm top

    • Anonyymi

      Voisin tulla kans viideltä nussimaan persettä

    • Anonyymi

      38v pepun tarjoja on FEIKKI

    • Anonyymi

      minne pe & la iltana --- asun keskustassa ja liikun ilman autoa
      180 80 jo 60v kundi haluu palvella salatyttönä

    • Anonyymi

      Kiitokaari klo 14

    • Anonyymi

      Mihnä päin pilvilammella on paikka?

    • Anonyymi

      Olis kiva koittaa ottaa kahta samalla kertaa, edestä ja takaa!?

    • Anonyymi

      Lintuvuoren levarille luontokivalle nyt....

    • Anonyymi

      Nyt kiitokaari runkut imut....

    • Anonyymi

      isoja vailla aamutyhjäystä?

    • Anonyymi

      Millane imuri ja missä tyhjäys😘

      • Anonyymi

        36v muhkeet imuhuulet.kui iso?kiitokaari


    • Anonyymi

      N 20cm. Olisko klo 8.30 ok aika

    • Anonyymi

      Mihin aikaan 36v oot paikalla? T. Isomela

    • Anonyymi

      Maanantaina Lintuvuoreen aamurunkulle? esim klo 9?

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe