Onko hyvää asiakaspalvelua Hankkijalla, entisellä Agrimarketilla?
Euran Hankkija
12
1278
Vastaukset
- ulossisään
On.
- ostajahankkijalla
On kyllä, Timon kanssa on aina kiva tehdä kauppaa
- palvelupelaa
Parasta palvelua asiakkaille saa Hankkijalta, kylä näin on Eurassa!
- euralainenmies
Loistava henkilökunta Euran Hankkijalla!
- kiitoooosss
Samaa mieltä, parempaa asiakaspalvelua ei voisi saada eurassa
- viherpeukalokeskellä
On kyllä, rennot tyypit, kiva käydä, kaikenlaista kivaa ja alennukset syksyllä vielä.
- keskiluokkainen
Paras asiakaspalvelu Eurassa! Tosi on!
- Parasmyyjä
Myymälän puolella ehdottomasti Timo. Paras siellä! Suosittelen.25
- Hankkijanasiakas
Timo on ehdottomasti paras myyjä ja asiakaspalvelija!!!
- vihreeeskortti
Eipä oo tullu käytyä sen jälkeen, kun lakkas saamasta s-bonusta. Siitä ei edes tiedotettu mittään.
- Ksltärkeä
Puutarhaosastolta puuttuu hintalaput ja henkilökunta. Käyn mieluummin Kokemäen ja Rauman agrimarketeissa, jotka osaavat kuluttajansuojalain.
- kysymys_
Missä päin Raumaa on Agrimarket, tai siis Hankkija?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815