Näky olevan veljessarjaa liikenteessä.
Oliko palkanmaksu
8
290
Vastaukset
Minulle maksettiin osa bonuksista. Hyvä mies ansaitsee hyvät bonukset.
- itsekseen.horisee
Hullu aino luulee tekevänsä huumoria vuoropuhelulaan
- hullun.ainon.horinoita
Eihän hullu rouva olekaan millään lailla osallinen
kuolinpesässä mutta hullun vimmallaan hän yrittää
saada keskustelua aikaan vainonsa kohdetta kohtaan.
Koko edellinen keskustelu on rouvan itsensä luomaa
yksinpuhelua. hullun.ainon.horinoita kirjoitti:
Eihän hullu rouva olekaan millään lailla osallinen
kuolinpesässä mutta hullun vimmallaan hän yrittää
saada keskustelua aikaan vainonsa kohdetta kohtaan.
Koko edellinen keskustelu on rouvan itsensä luomaa
yksinpuhelua.Sinä olet aivan itse sekaantunut koko soppaan! Älä syytä minua omista tekemisistäsi!
- hullu.aino.horisee
RouvaHoikkala kirjoitti:
Sinä olet aivan itse sekaantunut koko soppaan! Älä syytä minua omista tekemisistäsi!
Kas kummaa kun en itse tiedä asiasta mitään mutta
pitäjän pahin hullu näyttää tietävän.
Tämä kuolinpesän tapaus on niin jännittävää seurattavaa, että on vaarana päästää paskat housuun.
- Anonyymi
poikkalaiselle maksettiin sievoinen summa hienosti tehdystä väärästä todistuksesta. Kuitin kanssa maksettiin tuhat euroa ja tämän päälle pimeästi 8 000 euroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241197
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98879- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49579
- 25545