Näky olevan veljessarjaa liikenteessä.
Oliko palkanmaksu
8
235
Vastaukset
Minulle maksettiin osa bonuksista. Hyvä mies ansaitsee hyvät bonukset.
- itsekseen.horisee
Hullu aino luulee tekevänsä huumoria vuoropuhelulaan
- hullun.ainon.horinoita
Eihän hullu rouva olekaan millään lailla osallinen
kuolinpesässä mutta hullun vimmallaan hän yrittää
saada keskustelua aikaan vainonsa kohdetta kohtaan.
Koko edellinen keskustelu on rouvan itsensä luomaa
yksinpuhelua. hullun.ainon.horinoita kirjoitti:
Eihän hullu rouva olekaan millään lailla osallinen
kuolinpesässä mutta hullun vimmallaan hän yrittää
saada keskustelua aikaan vainonsa kohdetta kohtaan.
Koko edellinen keskustelu on rouvan itsensä luomaa
yksinpuhelua.Sinä olet aivan itse sekaantunut koko soppaan! Älä syytä minua omista tekemisistäsi!
- hullu.aino.horisee
RouvaHoikkala kirjoitti:
Sinä olet aivan itse sekaantunut koko soppaan! Älä syytä minua omista tekemisistäsi!
Kas kummaa kun en itse tiedä asiasta mitään mutta
pitäjän pahin hullu näyttää tietävän.
Tämä kuolinpesän tapaus on niin jännittävää seurattavaa, että on vaarana päästää paskat housuun.
- Anonyymi
poikkalaiselle maksettiin sievoinen summa hienosti tehdystä väärästä todistuksesta. Kuitin kanssa maksettiin tuhat euroa ja tämän päälle pimeästi 8 000 euroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664087Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823721- 423215
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222427Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522216- 482055
- 471778
- 361730
- 301576