Näky olevan veljessarjaa liikenteessä.
Vastaukset 8
Minulle maksettiin osa bonuksista. Hyvä mies ansaitsee hyvät bonukset.
- itsekseen.horisee
Hullu aino luulee tekevänsä huumoria vuoropuhelulaan
- hullun.ainon.horinoita
Eihän hullu rouva olekaan millään lailla osallinen
kuolinpesässä mutta hullun vimmallaan hän yrittää
saada keskustelua aikaan vainonsa kohdetta kohtaan.
Koko edellinen keskustelu on rouvan itsensä luomaa
yksinpuhelua. hullun.ainon.horinoita kirjoitti:
Eihän hullu rouva olekaan millään lailla osallinen
kuolinpesässä mutta hullun vimmallaan hän yrittää
saada keskustelua aikaan vainonsa kohdetta kohtaan.
Koko edellinen keskustelu on rouvan itsensä luomaa
yksinpuhelua.Sinä olet aivan itse sekaantunut koko soppaan! Älä syytä minua omista tekemisistäsi!
- hullu.aino.horisee
RouvaHoikkala kirjoitti:
Sinä olet aivan itse sekaantunut koko soppaan! Älä syytä minua omista tekemisistäsi!
Kas kummaa kun en itse tiedä asiasta mitään mutta
pitäjän pahin hullu näyttää tietävän.
Tämä kuolinpesän tapaus on niin jännittävää seurattavaa, että on vaarana päästää paskat housuun.
- Anonyymi
poikkalaiselle maksettiin sievoinen summa hienosti tehdystä väärästä todistuksesta. Kuitin kanssa maksettiin tuhat euroa ja tämän päälle pimeästi 8 000 euroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää821204Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va321014Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani200848- 41790
Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai238783Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br225779- 64729
- 107706
- 60669
- 49598