Näky olevan veljessarjaa liikenteessä.
Oliko palkanmaksu
8
251
Vastaukset
Minulle maksettiin osa bonuksista. Hyvä mies ansaitsee hyvät bonukset.
- itsekseen.horisee
Hullu aino luulee tekevänsä huumoria vuoropuhelulaan
- hullun.ainon.horinoita
Eihän hullu rouva olekaan millään lailla osallinen
kuolinpesässä mutta hullun vimmallaan hän yrittää
saada keskustelua aikaan vainonsa kohdetta kohtaan.
Koko edellinen keskustelu on rouvan itsensä luomaa
yksinpuhelua. hullun.ainon.horinoita kirjoitti:
Eihän hullu rouva olekaan millään lailla osallinen
kuolinpesässä mutta hullun vimmallaan hän yrittää
saada keskustelua aikaan vainonsa kohdetta kohtaan.
Koko edellinen keskustelu on rouvan itsensä luomaa
yksinpuhelua.Sinä olet aivan itse sekaantunut koko soppaan! Älä syytä minua omista tekemisistäsi!
- hullu.aino.horisee
RouvaHoikkala kirjoitti:
Sinä olet aivan itse sekaantunut koko soppaan! Älä syytä minua omista tekemisistäsi!
Kas kummaa kun en itse tiedä asiasta mitään mutta
pitäjän pahin hullu näyttää tietävän.
Tämä kuolinpesän tapaus on niin jännittävää seurattavaa, että on vaarana päästää paskat housuun.
- Anonyymi
poikkalaiselle maksettiin sievoinen summa hienosti tehdystä väärästä todistuksesta. Kuitin kanssa maksettiin tuhat euroa ja tämän päälle pimeästi 8 000 euroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891918Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1201084
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60825- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714