Näky olevan veljessarjaa liikenteessä.
Oliko palkanmaksu
8
291
Vastaukset
Minulle maksettiin osa bonuksista. Hyvä mies ansaitsee hyvät bonukset.
- itsekseen.horisee
Hullu aino luulee tekevänsä huumoria vuoropuhelulaan
- hullun.ainon.horinoita
Eihän hullu rouva olekaan millään lailla osallinen
kuolinpesässä mutta hullun vimmallaan hän yrittää
saada keskustelua aikaan vainonsa kohdetta kohtaan.
Koko edellinen keskustelu on rouvan itsensä luomaa
yksinpuhelua. hullun.ainon.horinoita kirjoitti:
Eihän hullu rouva olekaan millään lailla osallinen
kuolinpesässä mutta hullun vimmallaan hän yrittää
saada keskustelua aikaan vainonsa kohdetta kohtaan.
Koko edellinen keskustelu on rouvan itsensä luomaa
yksinpuhelua.Sinä olet aivan itse sekaantunut koko soppaan! Älä syytä minua omista tekemisistäsi!
- hullu.aino.horisee
RouvaHoikkala kirjoitti:
Sinä olet aivan itse sekaantunut koko soppaan! Älä syytä minua omista tekemisistäsi!
Kas kummaa kun en itse tiedä asiasta mitään mutta
pitäjän pahin hullu näyttää tietävän.
Tämä kuolinpesän tapaus on niin jännittävää seurattavaa, että on vaarana päästää paskat housuun.
- Anonyymi
poikkalaiselle maksettiin sievoinen summa hienosti tehdystä väärästä todistuksesta. Kuitin kanssa maksettiin tuhat euroa ja tämän päälle pimeästi 8 000 euroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm35615- 38608
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446