Olen alkanut käyttää Chello Fortea ja mietin uskaltaako samaan aikaan käyttää myös melatoniinia ja Lady Vitaa, vaikutuksia ei liene tutkittu
Chello Fortesta - voiko käyttää melatoniinia
2
180
Vastaukset
- kuumottaa
käytätkö siis vaihdevuosi oireisiin chelloa? minä käytin punaista, kun kuumottaa ja taas viluttaa jne. ei ollut mitään apua. syön nyt kuitenkin loppuun kun ostin. olen syönyt sitä aika kauankin. ajattelin kokeilla jotakin muuta kuumotusoireisiin kun hormoneja en halua. onko kokemuksia muista luontaistuotteista?
- jatkuvaako
Minäkin käytin joskus chelloa, kunnes alkoi järjetön vuoto. Kävin gynellä ja todettiin vuodon johtuvan chellosta. On kuulemma yksi huonoiten tutkituista luontaistuotteista vaihtarioireisiin ja gyne totesi, etten ole hänen juttusillaan käynyt suinkaan ainoa jolla tämä on aiheuttanut jatkuvaa vuotoa. Lady vitaa olen käyttänyt vuosia, toimii, hikoiluun kannattaisi kokeilla salvia-uutetta, kylmänä, se vie tehokkasti hikoilun. Valitettavasti muista oireista on kai pakko kärsiä, varsinaiset hormonikorvausvalmisteet on sellaista kokeilua, joillekin sopii yksi ja toiselle taas toinen. Mulle ei tunnu sopivan mikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810