Junareissu muisto

Jarmokone

Oli vuotta 90 tai 91. Olin 16-vuotias, vielä niin kokematon paitaressu. Isompien poikien viettelemänä olin päätynyt Helsinkiin, ja jotenkin olisi pitänyt sieltä päästä takaisin kotiin Ikaalisiin. Rautatieasemalle siis, mutta ei pennin latia taskuissa.
Hetken aikaa yritin pyydellä ihmisiltä rahaa, mutta aika pian kävi selväksi, että rahanpyytelijöitä ei Hki:n rautatieasemalla hyvällä katsota. Lienevät ihmiset liiankin usein kuulleet saman tarinan: pitäisi kotiin päästä, olisiko laittaa markkaa tahi paria?
Aloin olla epätoivoinen, joten päätin hypätä junaan pummilla. Pelko perseessä istuin ja mietin, että koska käry käy. Vähän lähdön jälkeen tuli kuulutus, että kaikilta matkustajilta katsotaan matkaliput. Hätäpäissäni en muuta keksinyt kuin mennä vessaan piiloon ja lukita oven.
Vessaa kyttäsi junan kissa.
Kuuntelin ohikävelevien ihmisten jalkojen ääniä ja monesti jo ehdin kuvitella, että tuon on oltava konduktööri. Lopulta olin varma, että vaara on ohitse ja voin rentoutua. Olin katsellut seinään piirrettyä naisen kuvaa sillä silmällä, ja nyt vapauden koitettua päätin antaa mielihaluilleni vallan. Laskin housut nilkkoihin ja aloin rytmikkään takomuksen taistelusarvelleni. Samassa ovelle koputettiin. Jähmetyin paikalleni. Uusi koputus. "Onko siellä joku?" En uskaltanut vastata. Avainnipun kilinää ja sitten ovi aukesi. Konduktööri. "Mitäs täällä..." Konduktööri vaikeni ja tuijotti kädessäni seisovaa mullinsarvea.
Hetkisen hiljaisuuden jälkeen konduktööri iski oven kiinni ja jäi seisomaan minua katsoen. "Jatka", hän sanoi ja katsoi alas haaroväliini. Teräksinen miekkani oli tässä vaiheessa muuttunut kuolleeksi kastemadoksi, joten yrityksistäni huolimatta en kyennyt jatkamaan jo aloittamaani lemmenöljyn kaivostoimintaa. Konduktööri ei tästä hämääntynyt, vaan tarttui käteeni lujalla, mutta lempeällä otteella ja käänsi ammattimiehen ottein käteni selkäni taakse. Ymmärsin, että minun oli joko kärsittävä tai käännyttävä toisinpäin.
Käännyin Wc-pöntön päälle vatsalleni. Laiha ja valkoinen perseeni oli alastomana ja puolustuskyvyttömänä täysin näkyvillä. "Hippi, saatana!", konduktööri sihahti viiksiensä lävitse ja päästi käteni irti. Otin tukevan otteen pöntöstä, suljin silmäni ja valmistauduin väistämättömään. Pian tunsinkin, kuinka jokin työntyi peräaukkooni. Äsken veltostunut elimeni virkistyi äkisti eikä mennyt montaakaan sekuntia, kun laskin siunatun öljyni pyhän posliinijumalan jalkain juureen. Itkien käännyin katsomaan taakseni, mutta konduktööri oli jo poistunut. Hapuilin takamustani ja löysin peräisestä aukostani sakkolapun: 255 markkaa.
Pesin itseni ja menin istumaan. Konduktööri kulki ohitseni ja valehtelematta näytti siltä, että olisi hän ohikulkeissaan iskenyt huomaamattomasti silmää.

18

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiva.toikka

Oliko hoikkala kondyktööri vai?

• mene.seksi.palstalle

Voi noita vajakin seksifantasioita kun puutteessa elää.

• ei.koskaan.töissä

Mielentervyspotilas on sensijaan sosiaaliluukuissaan
        ja postaa horinoitaan palstalle.

• Olen vieläkin Topin mökillä rakastelemassa!

• huikkula

Mahtaako Topilla enää seistä liiallisesta ginin juonnista...

• ainon.mielikuvitus
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Olen vieläkin Topin mökillä rakastelemassa!

Aikas sonni se Topi jos vanhaa haisevaa mielenterveysongelmaista
        paneskelee.

• Topilla on erittäin hyvä potenssi keski-ikäiseksi mieheksi! Peseydyn huolellisesti ennen jokaista yhdyntää. Puhtaus on puoli ruokaa!

• hullun.paneskelija

Eikö se Topi saa järjissään olevaa naista ?

• VierailijaParkanost

Rouva on järkevämpi kuin suurin osa suomalaisista. ÄÖ on jotain 132 luokkaa. Pimpsa on tiukka ja ei haise fisulle yhtään, vaikka maailmaa onkin nähnyt monelta kantilta.

• Kerrankin palstalla vierailee joku fiksu ja asiallinen keskustelija!

• hullun.ainon.horinat
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Kerrankin palstalla vierailee joku fiksu ja asiallinen keskustelija!

Rouva itse senkin horinan kirjootti.
        Hämeenkyrön palstallakin on kakka-aino tullut tunnetuksi.

• Hämeenkyrössä, Kauhajoella ja Parkanossa olen arvostettu vierailija!

• mene.hoitoon

Arvostus näkyy poistumiskehoituksina.

• Päinvastoin! Erityisesti Parkanossa olen persujen suosiossa!

• Satusepitystä

jollaista sairaat aivot teettävät...ei sakkolappuja kirjoitella nimeä varmistamatta.......

• Minä ainakin kirjoittelen tekaistuja pysäköintimaksuja, joihin lisään henkilökohtaisen pankkitilini numeron. Jätän näitä lappuja sitten sinne sun tänne, milloin vain näen väärinpysäköidyn auton.

• KonnariIkaalisista

Mistähän löytyisi nuori konduktööri kolli, oppipojaksi vanhemmalle homolle?

• kura.pyllystä

jarmolle vai

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      63
      4030
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      80
      3670
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3185
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2548
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2397
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      51
      2179
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2025
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1768
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36