Nyt näyttää saavan Ceedin 1,4 bensa farmaria alle 20000 euron. Olen aikeissa vaihtaa nykyisen diesel Ceedin kyseiseen bensiini versioon. Teillä joilla jo on kyseinen auto, niin kysyisin kuinka on toiminut ja millaisia ajomääriä on kertynyt, sekä kulutus myös kiinnostaa. Diesel Ceediin olen ollut erittäin tyytyväinen, mutta ajomäärä on mennyt niin vähäiseksi, että dieselissä ei ole enää mitään järkeä. Lisäksi ajomatkat ovat lyhyitä, niin olen alkanut pelätä myös hiukkassuodattimen menemistä tukkoon ja sitä kautta kallista suodattimen uusimista.
Onko ollut vikoja ?
9
282
Vastaukset
- pelittävätPelit
Ceedit ovat osoittautunee kestäviksi. Ja Ceedin koneitahan on muissakin kioissa ja myös Hyundain puolella. Eli hyviä kokemuksia on ja kattavasti.
Kian bensakone on kestävä. Ei tietysti yhtä kestävä kuin diissel, mutta onhan siinä hintaeroakin. Ja aika hurjasti saa bensakoneisellakin ajella, ennenkuin tarvii miettiä kestävyyksiä. - JEPpulli
edellinen Kia oli 1,4 Proceed. ei mitään vikaa, ainoa puute hieman heikko alavääntö.
- ceediläinen
Kertoisitko millaiset kulutuslukemat olivat 1,4 koneella keskimäärin.
- KiaparastakuuVW
Rioon sopiva kone.Vastaa kaasuun mukavasti
- Kuuluu
Onkohan Joupin Korppela myynyt uuden Kian joka ollu vianetsinnässä jo yli kaksi kuukautta
- trollilanSuuntanro
Piilossapa on vika. Ja piilossa olet sinäkin. Kun et saa sille Korpelalle soitettua. Sehän lähinnä osaisi sanoa......
- ajosneuvos
Omaa bensa ceediäni vaivaa omituinen käyntihäiriö, joka ilmenee ainoastaan kostean sään vallitessa. Kaasua ei kestä painaa vaan täytyy yrittää pintakaasulla edetä. Vuosimalli on 2009 ja kone 1.6 litranen. Muilla samanlaista ongelmaa esiintynyt?
- takuullailmaiseksi
Jos olet oikeasti ongelmissa, niin opi, että käyt takuun turvin merkkiliikkeessä, ottamassa vikakoodit. Jos auto tekee tuommoista, niin se näkyy datassa heti. Tästä netin yli ei oikein pääse kukaan mittaamaan.
- fyyr
Kulutus noin seitsemän litraa satasella.Tarkemmin 7.2l/100km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131