vihdantekoo

ällitälli

kukas voitti vuoden vihtahousu kisan sauna festareilla.

11

196

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osta.kiikarit

      Vajakeilla oli porttikielto alueelle joten hitaalla sytytyksellä
      varustetut alkavat nyt vasta heräillä.

    • Hakalan Simo voitti! Edelliskesän mestari, Mikko Järvenranta, tekee kyllä paremmat vihdat, mutta sääntöjen mukaan hän ei voinut osallistua kesän koitokseen!

      • aino.haisee

        Rouva kirjoitti horinoitaan koko kisaillan ajan palstalle
        joten hän ei ole tänä kesänä vihtaa nähnytkään saati
        päässyt saunaan.


      • Käyn Topin mökillä saunomassa lähes joka toinen päivä. Lisäksi saan samalla reissulla rentouttavan hieronnan!


      • hierotaan.nenua
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Käyn Topin mökillä saunomassa lähes joka toinen päivä. Lisäksi saan samalla reissulla rentouttavan hieronnan!

        Rouvalla mielikuvitus on laukalla vaikka ratsatamaan
        pääsyäkään ei ole koska rouva ei enää uskalla
        sosiaaliluukustaan tulla ulos koska opetus on tulossa.


      • hierotaan.nenua kirjoitti:

        Rouvalla mielikuvitus on laukalla vaikka ratsatamaan
        pääsyäkään ei ole koska rouva ei enää uskalla
        sosiaaliluukustaan tulla ulos koska opetus on tulossa.

        Tarkoitatko, että Viitaniemen suku käy kimppuuni?


    • jussi.lyö.kovaa

      Rouvalla on jo tavara poikittain ja kohta myös nenu.

      • pysy.piilossa

        Rouvan mielestä se pelastaa että feikkityyppi tuntee Jussin.


      • pysy.piilossa kirjoitti:

        Rouvan mielestä se pelastaa että feikkityyppi tuntee Jussin.

        En ole mikään feikkityyppi.


      • pysy.piilossa kirjoitti:

        Rouvan mielestä se pelastaa että feikkityyppi tuntee Jussin.

        Sepon suku on lähtöisin Mansoniemestä. Sepon serkut ovat aikoinaan käyneet koulua Mansoniemessä yhdessä Viitaniemien kanssa!


      • suku.on.pahin

        Seppofeikki kommentoi vaikka rouva äskettäin väitti
        feikin muuttaneen Kauhajoelle ja jättäneen oman
        hullun ainon Topille.
        Mansoniemessä lienee ollut paljon koululaisia aikoinaan
        eikä se turvaa mitenkään suvun kippuun käynyttä
        aino kakkasuuta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      879
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe