Intuitionainen

Chevalier____

En muuta sanottavaa enää keksi kuin, että kaikki merkit viittaavat siihen, että kohtaamme. Olen perin juurin kyllästynyt esteeseen, mutta olen myös optimistinen. En kylläkään enää tiedä mikä on esteenä jäljellä. Kiitos sinulle kaikista tunnusteluista rakkauden polulla ... katseestasi se alkoi silloin joskus.

19

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiselta

      Eipä kestä..no kyllä muistan mistä se alkoi..

    • Rakkaan_silmät

      Se sinisten silmien katse siellä käytävällä oli todellakin intuitiivistä. Punaisen toppatakin suojista katseli Hän ;)

    • Mievaannn

      Juu katseesta se kaikki alkoi. Muistan kun kysyit mitä tahdon ja mä tahdon sut. Silloin en tiennyt sitä.

    • inhimillinen_olento

      Voi nyt vittujen kevät, sanoo lappalainen. Kuule nostradamus, voin kertoa ja tiedätkin sen varsin hyvin, että jos mun naaman eteen tulet niin lätty lätisee. Muuten ihan kuivilla sun rienaamisen ja tungettelun takia, mutta murhanhimoa on jäljellä. Älä psyykkaa enempää toivomaan poismenoasi. Joskus todella toivon, että päätät päiväsi ja se on kylmä fakta.
      Sorisori jos heikompia hirvittää moinen lausunto, samaistukaa hetki, niin ehkä se siitä aukenee.

      • Mistäs olet noin tulistunut miehelle? Ehkä tekisi hyvää jos näkisitte niin pääsisit päästämään aggressiot ulos. Ymmärtäisi mieskin sitten anteeksi pyytää kun ensin olisit hieman antanut tulla kiukkua ulos.

        Monesti näet pieni naisen purkaus aukaisee miehen silmät. :)


      • KustaaIII

        Tarkoitat täsmälleen päinvastaista ja ei ole tuo sinuun kuuluvaa.


    • UneLueurDespoir

      Olisikohan aika jo kypsä sille, että voisimme luopua rooleistamme ja kohdata toisemme vain ihmisinä? Olen itsekin perin juurin kyllästynyt tilanteeseen, vaikka en ole vielä luopunut toivosta. Estettä ei enää oikeasti ole edes olemassa, sillä tiedämme molemmat jo, vain rohkeus puuttuu. Olen vanhanaikainen näissä jutuissa ja pahoillani siitä, että joudut ottamaan todellisen riskin, jos haluat tutustua minuun. Kohtaamme kyllä, en vain tiedä milloin.

    • Näkemistä

      Kissa- ja hiirileikki on uuvuttavaa. Miten kohtaisin hänet silmästä silmään. Aika näyttää, toivon...

    • sinullealoittaja

      Oletko mies vai nainen? Naisena voisin omia tämän aloituksen..

      Kumpa asiat menisikin niin, että kohtaisimme.

      • Naiselleonviesti

        Otsikosta päätellen.


    • rinsessap

      Olemmeko Narniassa vai mistä ritari ratsastaa? Onhan varmasti valkea ratsu ja ritarilla miekka? Esteellisyys voi haitata...

    • intuitionimies

      Ole minulle se mies..
      Kaikki lähti katseesta..muistatko miten katseella toisiimme naulauduimme. Muistatko, miltä tuntui hetki lähellä..ennen kuin tiemme erkanivat.

    • Kaikellatarkoitus

      Vaikuttava aloitus. Aidon tuntuinen. Ei ole sanoja, vaan jään miettimään . . .

    • KohtaamisiaTapahtuuNäet
    • Ruusujasaitm

      Juups niin me kohdattiin muistelen tässä juuri kuinka ihastuneena uskoin kaiken sinusta. Olit iso pettymys kun ilmi tuli käytöksesi. Et ymmärtänyt tilanettani lainkaan. Olet saanut hyvät naurut minusta. Hyvä kun sait edes hetken leikkiä tunteillani. Ymmärrän että tuo käytöksesi kumpuaa aiemmasta kokemuksestasi. Myönnän olevani katkera tilanteesta. Yritän nyt korjata elämäni uudestaan kuntoon ja kadun hiljaa tapaamistamme. Ei tahdo olla minullakaan enään mitään sanottavaa sinusta. Esteitä on liikaa niin sinulla kuin minulla.

      • prinssijollatapoja

        Ruususen unissa joku aivan muu kuin sä. Hemmetti et voi jotku olla pikkusieluisia ja katkeria, itseensä käpertyneitä. Ehkä sä tulet sit onnelliseksi noin, helliessäs moisia tunteitas, kuka oletkaan.


      • liukgfdrse

        Psykopaatit on aika pahoja. Eteski jos on uskonu ittensä sellaiseksi, mut sitten sattuukin aito vastaan :(


    • intuitionimies

      "Anna minulle hetki aikaa, hetki aikaa miettiä uudelleen. Laittaa sanat oikeaan paikkaan, sanoa mitä todella tarvitsen. Ei mitään liikaa, ei mitään turhaa..
      ..vain ne sanat jotka sielua ravistaa."

      Kuule siis olen jotain ymmärtänyt..

    • seintuitiosta

      En usko enää satunnaiseen kohtamiseen, tosin en kyllä järjestettyynkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe