Olen neitsyt/eka kerta! HELPP!!

Typykkä1995

No oon nuori naisen alku enkä oo vieläkään menettäny mun neitsyyttä. Mä ja mun jätkä ollaan suunniteltu seksiä monta kertaa mut me ei voida olla meillä eikä heillä. Hän joutuu jakamaan 3 muun kanssa huoneensa ja jokaisessa huoneessa on valvontakamerat ja meille nyt ei vaan voi tulla.(Joo asun vielä himassa) Joten tässä teille "kokeneemmille" vähän kysymyksiä.

1. Sattuuks ekakerta/miltä se tuntuu?
2. Oisko teillä ehdotusta minne menisimme jätkäni kanssa?
3. Miltä suihin otto maistuu?

19

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaan445

      1. saattaa sattua. voi tuntua oudolta. harjoittele vaikka pienellä banaanilla tai porkkanalla.
      2. omenahotelli
      3. pyydä että se sun jätkä käy suihkussa niin ei maistu juuri miltään.

      ekan kerran sijaan keskittykää siiihen että toka on vähän parempi, kolmas sitäkin vähän parempi, ja neljäs taas parempi jne.
      kommunikoikaa, keskustelkaa mistä tykkäätte. harjoitelkaa. katsokaa youtubesta fiksuja opetusvideoita ja vinkkejä ;)

      puspus. onnea kokeiluihin!

    • Jos olisin tuo mies, niin esim. Autossa voi tehä tiettyjä juttuja. Kesällä voi naida vaikka lunnossa. Etsiä joku autio talo ja viedä sinne ilmatäytteinen patja, jossa voi tehä asioita ja sitten tietenkin hotellit on näitä mahdollisuuksia..Kysyn vaan, et eikö teillä ihmisillä muka ole mielikuvitusta laisinkaan;) Ja nuo muut kysymykset selviää ihan vaan kokeilemalla ja ovat yksilöllisiä, joten kukaan ei voi vastata toisen puolesta ja riippuu toki hyvin paljon myöskin esileikeistä ja et kuinka sen tekee. Itse tekisin ajan kanssa, niin lopputulos saattais olla miellyttävämpi kuin joku rykäsy ja pieru päälle.

      • Lisään vielä, että kyllä tuohon ekaan kertaan kannattaa panostaa kunnolla, eli kannattaa ottaa se hotelli koska siellä on peseytymismahdollisuudet ja kaikki mukavuudet. Ennen panoa sitten aloittaa hyvissä ajoin e-pillerit, taikka sitten vaihtoehtoisesti hankkia katumuspilleri valmiiks, koska kyllä se vaan on niin, että ainoa ja oikea tapa menettää neitsyys on paljaalla kalulla ja tuolla yksi hessu neuvoi ronkkimaan immen kalvon jollain banaanilla, niin ei missään nimessä, vaan annat sen neitsyyden sille miehelle ja hänen vietäväkseen kuten kuuluu ja veri on kaunis juttu vain tässä yhteydessä ja kuuluu asiaankin kuten myöskin kipu voi kuulua asiaan, jos on tiukka koskematon immenkalvo...Ei siinä ole mitään häpeämistä tai ihmeellistä.


      • ohoho

        Paljon tunnut tietävän neitsymieheksi. Ei se neitysmies kauaa esileikkiä pysty kun ruiskahtaa.


      • ohoho kirjoitti:

        Paljon tunnut tietävän neitsymieheksi. Ei se neitysmies kauaa esileikkiä pysty kun ruiskahtaa.

        Voi voi...Vaikka kaksi tuntia. Etpä paljon ymmärrä biologiasta jos luulet, että miehen kestävyys on jostain naisten kaatamisesta kiinni. Ne on lähinnä jokaisen henkilökohtaisia ominaisuuksia, joilla ei ole mitään tekemistä kokemuksen kanssa naisten suhteen. Nää on just näitä tyhmiä myyttejä ja uskomuksia mitä ihmisillä on. Onko älykkyys kiinni kokemuksesta? Jos olisi, niin voisin kuvitella sinut melko kokemattomaks;)


      • onko.näin
        Mask86 kirjoitti:

        Voi voi...Vaikka kaksi tuntia. Etpä paljon ymmärrä biologiasta jos luulet, että miehen kestävyys on jostain naisten kaatamisesta kiinni. Ne on lähinnä jokaisen henkilökohtaisia ominaisuuksia, joilla ei ole mitään tekemistä kokemuksen kanssa naisten suhteen. Nää on just näitä tyhmiä myyttejä ja uskomuksia mitä ihmisillä on. Onko älykkyys kiinni kokemuksesta? Jos olisi, niin voisin kuvitella sinut melko kokemattomaks;)

        Ai että kaksi tuntia, puhutko kokemuksesta;)


    • neitsyyttä

      1. Sattuuks ekakerta/miltä se tuntuu?
      – riippu ensisijassa siitä pelkäätkö ja jännitätkö/parhaimmillaan se tuntuu elämän parhaalta kokemukselta
      2. Oisko teillä ehdotusta minne menisimme jätkäni kanssa?
      – kesällä luonnossa on kivempaa kuin sisätiloissa
      3. Miltä suihin otto maistuu?
      – siisti kalu maistuu samalle kuin puhdas iho, enemmänkin siinä on kysymys hajusta. Sperma maistuu vain kielen etuosassa syvemmällä suussa se on mautonta.

    • Typykkä1995

      Kiitos kaikille ketä vastas noihin kysymyksii. Tosin toi paikka on erittäi vaikee päättää koska asutaan keskustas ja mun jätkä lastenkodis(hä on siis viel 17 ite täytin viimekuus 18) ja mulla ei oo rahaa ku kaikki menee opiskeluihin nyttenki meni 400 kirjoihin saksii ja muihin kouluvälineisii. Enkä saanu kesätöitä. Ja tääl ei paljoo mitää autiotaloi oo ja kummallakaa ei oo autoo ja luonto no sitä on vaa maaseudul. Mut kiitos paljon vastanneille. Jos joillaan tulee lisää mielee ni kertokaa vain.

      • Ja asun siis Salossa en tiä oisko pitäny kertoo mut kerron kuitenki


    • salosta

      Ja asun siis Salossa en tiä oisko pitäny kertoo … ja luonto no sitä on vaa maaseudul.
      Salossa ei ole luontoa?
      Maaseudulla on luontoa?
      Salossa ei ole neitsyitä?
      Maaseudulla on neitsyitä?

      • Typykkä1995

        Olenkp sanonut niin ettei oo... empä vaa kauheesti osaa mennä tonne mihinkää metikköihi rypemää kun en tiiä mistäön puskoista yhtikäs mitään.. ja siellä on oksia käpyjä ja kaikkii juttui ja sinne voi tulla vaik joku mustikkaa..


      • salosta
        Typykkä1995 kirjoitti:

        Olenkp sanonut niin ettei oo... empä vaa kauheesti osaa mennä tonne mihinkää metikköihi rypemää kun en tiiä mistäön puskoista yhtikäs mitään.. ja siellä on oksia käpyjä ja kaikkii juttui ja sinne voi tulla vaik joku mustikkaa..

        Käpy selän alla ja sinne mustikka on ihan kivaa kansanperinnettä. Sininen reiänympärys on aatelista. Muista, että käpyä ei kannata laittaa sinne, mutta puolukan pyöritys siellä on taitolaji.
        Luonnossa paneminen ei kuulukaan olla rypemistä vaan naatiskelua Suomen kesässä.


    • KENOvoittaja

      Suihin ottoon saa makua silleen ettäpoikaystäväsi panee sinua perseeseen paljaalla ja sitten otat kullin suoraan perseestäsi suuhusi.

      • Typykkä1995

        Onko sulla päässä vikaa tai jotain?


    • kerroihmeessä

      no mikset ota suihin siltä mettässä kun olet opiskelija niin luonnollisestihan olet jo muutaman kuukauden ollut marjoja poimimassa että saat rahaa, ja oletan että poikaystäväkin on aamu seiskalta lähtnyt mukaasi kantamaan saavia toisesta nurkasta
      ai miksi saavia, sillähän marjat metsästä kannetaan
      vai oletteko maanneet perskarvat homeessa vällyjen välissä koko kesän

      • Typykkä1995

        Niinkun olen ollut kesällä ihan oikeessa duunissa että joo ja jätkäni on lasten kodissa että joo.. katon nyt mitä keksin..


    • mikä kiire? Toisaalta jos luonto vie nit se vie... Ehkäisy tärkeää.. sattuu eka kerta, aina vähän...kuuluu asiaan. Miehesi yhtä hermostunut kuin sinä, muista se, vaikka kuinka elvistelisi aiemmalla kokemuksella. Naisella paljon eri asia kuin miehellä joten miltä tuntuu...en tiedä, sekavat muistot jää=)
      Tuo omen on hyvä ehdotus, mut joku jommankumman tutun/perheen mökki/koti parempi, kunhan tietää et sinne ei tule muita..
      Jos muna on pesty, se maistuu iholta, ei se olemikään ihmeellinen asia, miehen kulli. Nainen valuu vaginasta nestetä liukastuksen tähden eli nainen maistuu niiltä nesteiltä- Mies jos ei pese alapäätä, hikiseltä eli suolaiselta.

      koita pärjätä,
      elvis

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe