Ihanaa metsässä

ihanaaihanaa

Eilen kuljeskelin parituntia metsässä pukeutuneena rintsikoihin,sukkanauhaliiveihin ja nylonsukkiin.kävellessä kalu seisoi ihan sinisenä kiimasta johtuen.Olin kävellyt 10 minuuttia kun kalu pumppasi spermaa ensinmäisen kerran enkä ollut koskenut siihen käsillä ollenkaaan,sperma valui pitkin reisiä ja oli pakko alkaa runkkaamaan kunnolla

18

915

6Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahjuu

      missäs tällästä antia on näytillä vai rohkenetko nuorta katsojaa laskea paikalle? ;)

    • Onhan tuota samaa tullut harrastettua,nyt vaan vanhempana ei irtoa niin helposti orgasmi. Vaatii vähän pitemmän kiihottumisajan ja sitten kun liivit puristaa sopivasti ja painavat tissit liikkuvat kävellessä,lopulta sitten tietysti seisoo kivasti. Kyllähän se aina parempaa olisi kun kaveri spermaisi tissit ja kasvot...

    • Liivi_Runkkari

      Kyllä on upeeta kulkea vain liiveihin pukeutuneena ulkona ja vaikka metsässä. Itse viimeksi pari vikkoa sitten olin liikkeellä metsässä lähellä uimarantaa. Päälläni oli G95 kokoiset rintaliivit (tekorinnat) korkea sukkanauhaliivi, saumasukat ja korkokengät. Päätin ottaa kiimaisen riskin a kävelin noin 200 m pitkän metsätien rannalta takaisin parkkipaikalle liiviasussa. Loppumatkasta kyrpä seisoi valtavan kovana ja parkkipaikalla oli pakko runkata. Ketään ei tullut tiellä vastaan vaikka toivoin niin, mutta parkkipaikalle sattui tulemaan pariskunta jotka näkivät runkkaavan liiveihin pukeutujan. Kiimainen kokemus.

      • Sukkiksetsexikkäät

        Uuh, toi kuullosti niin kiihoittavalta että oli pakko laueta sukkahousuihin!!!


    • korkkarifani

      Olispas kiva törmätä metsässä korkokengissä liikkuvaan runkkariin;) Vois varmaan liittyä seuraan katselemaan korkokenkiä,liivejä ja etenkin runkkausta? Ja runkkaamaan...

    • Kiihoittavaa kun mies pukeutuu seksikkäisiin alusasuihin ja seisottaa pippeliään

      • Liivi_Runkkari

        Marja näytän itseäni mielelläni naisille kun olen pukeutunut liiveihin ja runkkaan. laita yhteystietoja niin saat vaikka kuviani


    • minäkin harrastan runkkailua asuissa

      • pikkupylly

        On niin kiihottavaa pitää väliin rintsikoita ja pikku sukkanauhaliivejä ja nailonit jaloissa.
        Jos olisin nainen, varmaakin jakaisin vittua kunolla, joskus vielä annan miesten nussia itseäni hepeneet päällä.
        Tällä hetkellä ei vielä rohkeus riitä.


    • mnnjjj

      MOI minä myös tänään 4.9 olin puolukassa vain stayupit suukkanauhaliivit ja rinsikat päällä kyrpä puoli kovana koko ajan oispa joku jolta sais ottaa suihin luonnossa joensuu

    • marja64-v

      Tänään viimeksi naapurin mies oli meillä pukeutuneena ja runkkasin sitä

    • luontoleikki

      Jos kodalle luonnossa sattuisi joku siisti ja solakka-normaalivartaloinen seksikkäästi pukeuutunut ja kiimainen tyttölijä, niin voisihan se olla kiihottavaa vaikka masturboida hitaasti kuma kalunsa nautinnon huippuun saakka.

      Ei kokemusta m m jutuista, mutta joskus hieman uteliastuttaa.

    • Exhibionisti

      Minäkin tykkään kulkea rintsikoissa ja halkio pikkupöksyissä kaupungilla ja poikkeilla kaupoissa sovittelemassa vaatteita, yleensä jätän verhon vähän raolleen kun riisun päällysvaatteet pois ja annan myyjän ikään kuin vahingossa seurata minun touhuja, kyllä siinä on kulli kovana kun tietää myyjän vilkuilevan miestä hepeneissä ja sen jälkeen kun tulen ulos kopista, niin on kiva katsoa myyjän ilmettä kun se yrittää olla pokerina ja tehdä kauppaa, mutta kerran eräs myyjä rupes kertomaan alusasu tarjouksista ja tuli ostettua samalla rintsikat, pikkuhousut, sukkanauhavyö ja sukat. Lopuksi myyjä pyysi poikkemaan uudestaan ostoksilla.

    • Metsämekko

      Nuorempana kuljin usein luonnossa naisten alusasuissa. Kerran pysäköin autoni suurelle levähdyspaikalle ja lueskelin seksilehtiä. Minulla oli kaikki naisten alusasut rintaliivejä myöten farkkujen ja t-paidan ala. Sitten siihen jonkun matkan päähän tuli oinen auto, missä vanhempi mies katsli ja vilkuili minuun päin. Nousin ylös autosta, otin huovan takapenkiltä kainalooni ja menin kapeaa polkua myöten metsään. Jonkun matkaa kuljettuani, saavuin suurelle aukiolle, mikä oli kaadettu aika puhtaaksi. Etsin aurinkoisen rinnepuolen ja asetinhuovan maahan. Riisuin farkkuni ja t-paitani pois ja asetuin huovalle selin. Laskin pikkareitani niin, että niiden vyötärönauha puristi ihanasta seisovaa kullani. Aloitin hyvin hitaan runkkailun, sillä halusin nauttia pitkään. Ehkä vain vartin kuluttua kuulin ääntä aukion laidasta ja huomasin äskeisen vanhemman miehen etsiskelvän taatusti minua. Minut huomattuaan, hän tuli nopeasti luokseni ja kehui minua kauniiksi. Laski housunsa alsa ja potkaisi ne sivuun. Hänellä oli sellaisen pitkälahkeiset housuliivit jalassa, sekä valkoiset pitkät rintaliivit. Hän laski housuliivit alemmaksi ja niiden alta paljastui aika suuri, lähes sinisenä pullistuva kulli. Hänen kysyessä, jos minun tekee mieli, minä vain nyökkäsin ja hän asettui viereeni huovalle. Tunsin hänen kätensä kehollani välittömästi ja sitten käännyimme 69:iin. Tunne oli valtava kun sain ottaa hänen kyrpänsä suuhuni, samoin hänen imemisensä. Vietimme varmaan ouolisen tuntia tyytdyttäen toisiamme. Nielimme toistemme spermat ja sen jälkeen hän pyysi minua mukaansa luokseen.
      Vietin sen yön ja monta muutakin yötä uuden ystäväni luona. Se että hän oli minua paljon paljon vanhempi, ei haitannut yhteisissä leikeissämme lainkaan. Kaiholla muistelen häntä ja aikaa nuoruudestani.

      • tuurilla_nautiskelua

        Nautiskelu on nautittavaa, mutta noissa tarnoissa oudoksuttaa kaiken itsesuojeluvaiston puuttuminen ... kuin tauteja ei olisi olemassakaan ... lisäksi homo- bi-seksuaalimiehet ovat huomattavasti suuremman riskin ryhmään kuuluvia random-kohtamisineen.


      • xxx58

        Olipa kiihottava juttu, alko tekeen mieli.


    • On kyllä todella kiihottavaa pukea korsetti,sukkanauhaliivit,sukat ja satiinihanskat ja sen jälkeen ratsastaa dildolla ja samaan aikaan runkata.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      155
      2208
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1673
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1520
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      97
      1463
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1322
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      219
      1213
    7. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      209
      1202
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      53
      1187
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1101
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      249
      952
    Aihe