Minkämerkkisiä tavirenkaita ko. autossa olette käyttäneet, entä vanne ja vannekoko vai oletteko ostaneet renkaat vanteineen mazdalta ja mihin hintaan?
Uusi mazda6
6
171
Vastaukset
- shsrhsrhsr
Michelineillä olen ajanut Mazdalla. Ennen kaikkea koska ovat kestävimpiä, TM mittaustenkin mukaan Michelin kestää 60tkm kun muut merkkirenkaat kesti 40tkm. Kokonaisuutena ovat tosi hyviä, panostavat muuhunkin kuin rengastestissä mitattaviin asioihin joten kokonaisuuteen olen aina ollut tytyväinen vaikkeivät aina testien kärjessä olekaan.
Talvella ei kannata ajaa leveillä vanteilla koska se heikentää pitoa (liukkaalla paino/pinta-ala on tärkeää), ja tietenkin renkaatkin paljon halvempia perusvanteella verrattuna suurempaan vanteeseen. - taskutKäärinliinoissa
Tärkeitä on säästää ihan kaikessa ja ostaa halvimmat renkaat ja pienimmät peltivanteet uuteen autoon ja ajaa sitten säästäväisesti alle rajoitusten ja vain kuivalla kelillä.
- singsangsoo
Halvimmat aasialaiset alle. Ei niillä ole mitään eroa nykyään. Nokialaiset ei päässyt saksan auto bildin testissä 20 parhaan joukkoon.
- kääriliinanaperolle
Niin ja tärkeää on joka asiaan heittää kommenttia ,vaikka sanottavaa ei niin kauheasti ole....
- gsrhsyhs
Tärkeintä on käyttää järkeä.
Jos saa laaturenkaat joista toinen merkki kestää ja toinen ei, kannattaa ottaa ne kestävät. Silloin ei tarvi katkerana ja persaukisena täällä vaahdota kun joku kertoo järkeviä vinkkejä.
Ja voi myös miettiä mitä sillä yhdellä lisätuumalla tekee talvella 17'' renkaissa kun vakio 16'' aluihin saa rengassarjan 150-200e halvemmalla ja pito on 16'' hitusen parempi. Silloin ei myöskään tarvi täällä persaukisena katkerana itkeä kun joku kertoo järkeviä vinkkejä. - Anonyymi
singsangsoo kirjoitti:
Halvimmat aasialaiset alle. Ei niillä ole mitään eroa nykyään. Nokialaiset ei päässyt saksan auto bildin testissä 20 parhaan joukkoon.
Nokialaisissa (hakka 7) luki "made in russia" ja samaa tavaraa näkyy olevan nykyisen
auton mukana tulleet Hakka 8 -renkaat. Siirryn Korean renkaisiin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709