Uusi mazda6

businessedition165

Minkämerkkisiä tavirenkaita ko. autossa olette käyttäneet, entä vanne ja vannekoko vai oletteko ostaneet renkaat vanteineen mazdalta ja mihin hintaan?

6

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shsrhsrhsr

Michelineillä olen ajanut Mazdalla. Ennen kaikkea koska ovat kestävimpiä, TM mittaustenkin mukaan Michelin kestää 60tkm kun muut merkkirenkaat kesti 40tkm. Kokonaisuutena ovat tosi hyviä, panostavat muuhunkin kuin rengastestissä mitattaviin asioihin joten kokonaisuuteen olen aina ollut tytyväinen vaikkeivät aina testien kärjessä olekaan.

Talvella ei kannata ajaa leveillä vanteilla koska se heikentää pitoa (liukkaalla paino/pinta-ala on tärkeää), ja tietenkin renkaatkin paljon halvempia perusvanteella verrattuna suurempaan vanteeseen.

• taskutKäärinliinoissa

Tärkeitä on säästää ihan kaikessa ja ostaa halvimmat renkaat ja pienimmät peltivanteet uuteen autoon ja ajaa sitten säästäväisesti alle rajoitusten ja vain kuivalla kelillä.

• singsangsoo

Halvimmat aasialaiset alle. Ei niillä ole mitään eroa nykyään. Nokialaiset ei päässyt saksan auto bildin testissä 20 parhaan joukkoon.

• kääriliinanaperolle

Niin ja tärkeää on joka asiaan heittää kommenttia ,vaikka sanottavaa ei niin kauheasti ole....

• gsrhsyhs

Tärkeintä on käyttää järkeä.

Jos saa laaturenkaat joista toinen merkki kestää ja toinen ei, kannattaa ottaa ne kestävät. Silloin ei tarvi katkerana ja persaukisena täällä vaahdota kun joku kertoo järkeviä vinkkejä.

Ja voi myös miettiä mitä sillä yhdellä lisätuumalla tekee talvella 17'' renkaissa kun vakio 16'' aluihin saa rengassarjan 150-200e halvemmalla ja pito on 16'' hitusen parempi. Silloin ei myöskään tarvi täällä persaukisena katkerana itkeä kun joku kertoo järkeviä vinkkejä.

• Anonyymi
        singsangsoo kirjoitti:

Halvimmat aasialaiset alle. Ei niillä ole mitään eroa nykyään. Nokialaiset ei päässyt saksan auto bildin testissä 20 parhaan joukkoon.

Nokialaisissa (hakka 7) luki "made in russia" ja samaa tavaraa näkyy olevan nykyisen
        auton mukana tulleet Hakka 8 -renkaat. Siirryn Korean renkaisiin .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      187
      1399
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      931
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60