Uudestisyntynyt

Uskonsilmät

En voi tukea Tv-7 varoillani.
Teen niin vain siinä tapauksessa jos kaikki harhat ja eksytykset poistuvat ohjelmistosta.
Kaipaan aitoa hengellistä kanavaa jota voisi suositella myös uskosta osattomille.

5

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkaväännös

Tiit.3:5. Biblia (1776). Ei vanhurskauden töiden kautta, jota me tehneet olemme, vaan laupiutensa kautta hän meidät autuaaksi teki, uuden syntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta. Näin itse Raamattu eksyttää.

• AivanKahjoaOhjelmistoa

Minulle Tv7 on ollut silmät avaava tietolähde. Ilman ko kanavaa ehkä olisin saattanut erehtyä etsimään elämääni sisältöä uskovaisten piiristä. TV7 on sisällöllään varmistanut, että etsin elämääni sisältöä jostakin aivan muualta.

• Vastavirrassa

Nyt eletään aikaa jolloin ei haluta tervettä oppia vaan puhutaan mieluisia korvasyyhyyn. Nuoret oppipojat ja tytöt opettavat vanhimpiaan, vaikka heidän pitäisi itse olla oppilaita. Menestysteologia on vallannut tv-seiskan.

• Olemmekounessa

Amen. Ymmärrän ja ajattelen samoin tuosta asiasta. Ei ollut Tv7 sitä joksi oli luullut ja toivonut. Pahoin on saatunut. Ikävää todeta.

• Katolilaisuus.rules

Eri lahkot muodostavat sellaisen sekametelisopan, että kaikkiä ei voi mitenkään miellyttää. Aina löytyy joku joka pahoittaa mielensä. Eksyttäjiä nähdään kaikkialla.

Luterilainen kirkko on tästä hajaannuksesta erinomainen esimerkki. Päinvastainen esimerkki on katolilaisuus. Siellä on ainakin toistaiseksi pysytty kohtalaisen hyvin ruodussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3027
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2991
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2377
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1763
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1729
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      78
      1294
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79