En voi tukea Tv-7 varoillani.
Teen niin vain siinä tapauksessa jos kaikki harhat ja eksytykset poistuvat ohjelmistosta.
Kaipaan aitoa hengellistä kanavaa jota voisi suositella myös uskosta osattomille.
Uudestisyntynyt
5
243
Vastaukset
- Tarkkaväännös
Tiit.3:5. Biblia (1776). Ei vanhurskauden töiden kautta, jota me tehneet olemme, vaan laupiutensa kautta hän meidät autuaaksi teki, uuden syntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta. Näin itse Raamattu eksyttää.
- AivanKahjoaOhjelmistoa
Minulle Tv7 on ollut silmät avaava tietolähde. Ilman ko kanavaa ehkä olisin saattanut erehtyä etsimään elämääni sisältöä uskovaisten piiristä. TV7 on sisällöllään varmistanut, että etsin elämääni sisältöä jostakin aivan muualta.
- Vastavirrassa
Nyt eletään aikaa jolloin ei haluta tervettä oppia vaan puhutaan mieluisia korvasyyhyyn. Nuoret oppipojat ja tytöt opettavat vanhimpiaan, vaikka heidän pitäisi itse olla oppilaita. Menestysteologia on vallannut tv-seiskan.
- Olemmekounessa
Amen. Ymmärrän ja ajattelen samoin tuosta asiasta. Ei ollut Tv7 sitä joksi oli luullut ja toivonut. Pahoin on saatunut. Ikävää todeta.
- Katolilaisuus.rules
Eri lahkot muodostavat sellaisen sekametelisopan, että kaikkiä ei voi mitenkään miellyttää. Aina löytyy joku joka pahoittaa mielensä. Eksyttäjiä nähdään kaikkialla.
Luterilainen kirkko on tästä hajaannuksesta erinomainen esimerkki. Päinvastainen esimerkki on katolilaisuus. Siellä on ainakin toistaiseksi pysytty kohtalaisen hyvin ruodussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989