Tuomas Enbuske hokee jatkuvasti blogeissaan ja twitter päivityksissään olevansa älykkö . Tämä kertoo siitä kuinka epävarma itsestään Enpaska todellisuudessa on. Ei oikeiden älykköjen tarvitse koko ajan vakuutella itselleen ja muille olevansa ällipää. Enpaska on brändännyt ja julistanut itsensä älyköksi viljelemällä nippelitietoa. Missään muualla tällainen julistautuminen ei menisi läpi kuin Suomessa. Muualla maailmassa tuollainen nippelitiedoilla varustettu kouluttamaton poskisolisti olisi tiputettu aika päiviä sitten jalustaltaan.
Tuomas Enbuske
38
1948
Vastaukset
- jauajapaska
Paskanjauhaja se on, maiskis mäiskis. Olen aina pitänyt vastenmielisenä tyyppinä.
- vaikkaenole
Enbuske kertoo olevansa älykkö. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko hän älykkö vai ei. Kukaan muu ei ole koskaan tuonut esille, että Enbuske olisi älykkö, joten minä voin tässä myös kertoa, että olen äärettömän viisas ihminen.
- yli.mielinen
Enbuske pilkkaa kristinuskoa puhumalla Jeesuksesta satuina. Ateisti tottakai
- tgbfbrtikr
Ei kuitenkaan uskalla pilkata islamia.. Kenen mielestä kristinuskon pilkkaaminen on vielä v.2016 "rohkeaa ja edistyksellistä" ??? Sitähän on harrastettu jokapaikassa jo vuosikymmenet..
- realismi
tgbfbrtikr kirjoitti:
Ei kuitenkaan uskalla pilkata islamia.. Kenen mielestä kristinuskon pilkkaaminen on vielä v.2016 "rohkeaa ja edistyksellistä" ??? Sitähän on harrastettu jokapaikassa jo vuosikymmenet..
Pelkureita ja perseen nuolijoita nämä meidän "älyköt" on ei heillä ole mitään aidosti omaa mielipidettä mistään säälittäviä lampaita?
- vaiälykkö
Onko työnteosta puhunut mitään?
- yujyuyuyuy
"People who boast about their I.Q. are losers."
Stephen Hawking(äo 160)- Anonyymi
Tuo pyörätuolissa liikkuva käppänä oli myös kehari.
Selitteli sekoseko juttuja avaruudesta ja muista atmosfäärin hömpötyksistä.
Kukaan ei viitsinyt, kehdannut tuolle kehari käppänälle sanoa: Tuki jo turpasi.
Vaan nyt on tuon käppänän turpa kiinni lopullisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pyörätuolissa liikkuva käppänä oli myös kehari.
Selitteli sekoseko juttuja avaruudesta ja muista atmosfäärin hömpötyksistä.
Kukaan ei viitsinyt, kehdannut tuolle kehari käppänälle sanoa: Tuki jo turpasi.
Vaan nyt on tuon käppänän turpa kiinni lopullisesti.Ja vielä tuosta äo. Oikea lukema on kylläkin 16.
- siksisaajulkisuutta
Enbuske on tyypillinen esimerkki Kokoomuksen juoksupojasta.
- bijjh
Tuomas ottaa rohkeasti kantaa mikä on hyvä asia mutta kukaan ei pidä itsekehuskelijoista
- påååo
Tuomas pojasta tuli "älykkö sillä hetkellä kun se upotti....suomenruotsalaiseen.Heti tunsi itsensä paremmaksi ihmiseksi, peräti älyköksi, mitä se sitten tarkoittaakaan .
- reppanaseon
Kaveri ei käynyt toimittajakoulua kun vuoden eli se siitä älystä. Harvinaisen kovaa palkkaa silti nauttii mutta kaikesta huolimatta Tuomas on normaali koulukiusaaja jolla ei ole sen enmpää persoonaa kun elämääkään. Koko perhe on yhtä lahjattomia, että sikäli siunaus. Tuomaksella on sen verran valtaa elämääsi kun annat sille,lue blokeja ja katsot telkkaria, minä en. Tuomasta ei ole elämässäni kun sen ajan kun sitä näyy mainoksessa, ei se ollut Kissinkään aikana fiksu eikä älykäs. Älyä ei ole/tule kun jättää koulut kesken. Tuomas on sen tason kavereita ,että se kirjoittaa täällä tällaisia aloituksia täällä öisin.
- onkomukavaraa
Mieluummin minä Enbusken blogia luen, kuin näitä jorinoita. Huono itsetunto on yleinen vaiva Suomessa. Saattaa olla että Enbuske ylikompensoi koulutuksen puutteita. Mutta mikä teidän selityksenne on omalla huonolle itsetunnollenne, joka paistaa näistä kommenteista. Niin että millä tavoin olette itse parempia.
- siksi.jankkaa
Enbuske pelkää että hänen itse itselleen keksimä älykön rooli romahtaa.
- Anonyymi
On romahtanut jo ajat sitten. Enbuske vaan ei ymmärrä sitä, kun on nykyään lääketokkurassa koko ajan
- piuhatsekaisin
Hän moittii aina kristinuskoa satuna muttei koskaan moiti islamia?
- skjdksjd
Islam ei ole satua, islam on todellisuutta silpomisineen ja kivittämisine.
- TanssiApinaMeille
Enbuske on hauska narsistipelle.
- tumohotka
Tuli lopulta kaapistakin...
- EcceHomo
Niin ne kaikki homot väittää... akkakin jo nosti kytkintä...
"Arvoisa Putous-tuotantotiimi. Oikaisupyyntö: A.) En ole mukava B.) En ole homo, olen bi, Enbuske kirjoitti."
http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/putous/uutiset/artikkeli/sketsihahmo-suorasanaisena-suomalaistahdista-enbuske-korjaa-vaarinkasitysta/5514480 - Äs-berger
Asperger ainakin. Muistuttaa monin tavoin as-tyyppiä. Niitäkään ei ole kahta samanlaista.
http://www.gloria.fi/artikkeli/ihmiset/tuomas_enbuske_lapsuudessa_alkaneesta_terapiastaan_vuonna_2013_koko_elamani_ajan
Äitikin piti homona.- kakspuska
Ykspuska muistuttaa vanhaa pultsaria.
- kukalisäisi
Eipä ole tuolla vaikka on itse sanonut olevansa bi (siis homo)
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luettelo_tunnetuista_homo-_ja_biseksuaaleista - Anonyymi
Tuomas älykkö ? Älyköllä lähti peltilehmä lapasesta. Eikö äly riittänyt sitten kuitenkaan edes auton ohjaamiseen. Vai onko väärä merkki autossa. Ilmeisen paljon noita kehuttuja kotteroita on onnettomuuksissa ja loput palaa itsekseen. Ennen sahat paloi, kun rahat loppui 😂😂😂
- Anonyymi
..niin
enbuska on näitä samoja mitä jotkut rubi stillerit kumppaneineen
kestoällötyksiä..
aremmat katsoo,kuuntelee, lukee..- Anonyymi
..no sen kyl muistan et enbuska tais homosiltsua
haastatella ja kysyikö se että onko tää narkkari, sillon mä katsoin
mut en muuten, se oli sem erikoishaastattelu homosiltsun huumesekoilun ollesa median huomiossa
- Anonyymi
Enbuske tietää varmasti itsekin sen että häneltä suvaitaan huomattavasti veemäisempää käytöstä ja puhetyyliä kuin monilta muilta. Jotkut ihmiset voivat puhua vaikka kuinka ilkeästi ja silti ovat suosittuja. Jonkun toisen ei tarvitse sanoa mitään ni häntä jo arvostellaan.
- Anonyymi
Iltapäivälehden blogit ovat kyllä hyviä. Nyt niitä ei ole näkynyt pitkään aikaan.
Anonyymi kirjoitti:
Iltapäivälehden blogit ovat kyllä hyviä. Nyt niitä ei ole näkynyt pitkään aikaan.
Enpaska keskittyy nykyään sylkemiseen. Onkohan kukaan ikinä vetänyt ko. toopea kunnolla nekkuun? Veikkaan, että on!
- Anonyymi
OTLMaxPilkun-Nussila kirjoitti:
Enpaska keskittyy nykyään sylkemiseen. Onkohan kukaan ikinä vetänyt ko. toopea kunnolla nekkuun? Veikkaan, että on!
Ihme, jos ei. Hyvin epäasiallinen ja törkeä mediapersoona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme, jos ei. Hyvin epäasiallinen ja törkeä mediapersoona.
Enbuskehan on kuin tämä Amerikan yksi selkäkirugi sadisti tappoi muutaman ja tuhosi kymmenien ihmisten selät ym ! tulee tänään dokumenttina uusintana eiliseltä. Tämäkin kirurgi NERO Väitti olevansa. Nyt istuu Elinkautisessa !
- Anonyymi
Ennen halveksi julkisesti ihmisiä, nyt hakee myötätuntoa kertomalla lehdille monipuolisista mielisairauksistaan. Esiintyi älykkönä vaikka kaikenlainen koulutus puuttuikin. Miksi hänelle sitten annettiin runsaasti näkyvyyttä lehdissä ja televisiossa? Vastuuntunnotonta johtamista!
- Anonyymi
Eikös pienillä lihavilla miehille ole myös pieni...
- Anonyymi
no, jos se olis menny jo vuosia sitten hoitoon niin olisi ollu toiveita vielä
- Anonyymi
Ihan samanlainen älykkö kuin kuka tahansa julkisuuden hahmo.
Poislukien tietysti nyt jo edesmennyt intellektuelli, kalastaja Pentti Linkola. - Anonyymi
Tuomas Enbuske on oman aikansa Jussi Parviainen.
Parasta on kun ei enää pääsisi parrasvaloihin, ihan itsensä tähden.
Hän on liian arvaamaton.
Mania kun yllättää niin siinnä ei epilepsialääkkeet auta.
Maniassa korostuu narsismin kaltaiset piirteet ja jos tälle kaverille antaa näkyvyyttä niin manian ainekset ovat kasassa.
Pitkä matka vielä mielen hallintaan kun ehti Maria Veitolastakin kiihtyä.
Toivottavasti Tuomas keksii elämälleen uuden, vähemmän julkisen suunnan. - Anonyymi
Toivottavasti joskus saa vielä julkisuutta oikeen kunnolla ja 20 000e kuussa palkkaa ja alkaa mulkuksi. Vetää huumeita jne.. elää kuten on itsensä määrittänyt kaikkien elävien nero.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262686Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1111548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877