Kannattaako hakea käytetty Hd ulkomailta ? Ja mistä maasta ?
Onko suomi hinnat viel korkeita ?
En ole seurannut hintoja. Mielessä on joku alle 10v vanha ajokuntoinen pyörä.
Ajelin tämän kesän viel japsilla, ja nyt iski vaihtelun tarve, hd tarve mieleen,
esim vanha fat boy malli, tms..
Hd hinta ja mistä kannattaa ostaa
13
387
Vastaukset
- lullukkamuna
Persaukiset ostavat muiden hylkäämiä mopoja ulkomailta. Pelimies ostaa aina tuliterän pyörän Suomesta.
- säälittäväpelimies
pelimies onkin tyhmä mies
- MassiaRiittää
Ja persaukisille kaikki on kallista......
- Ookkotyhymä
Mutta massia riittää vain lyhyen aikaa, jos kaikesta aina maksaa kalleimman mukaan.
- hinkkaamunia
säälittävää, pelimies on itsetyydyttäjä, pelaa pilillä
- MassiaRiittää
"Mutta massia riittää vain lyhyen aikaa, jos kaikesta aina maksaa kalleimman mukaan."
Sitä kuule tuleekin ihan eritavalla, kuin sosiaalipummilla, tai tavallisella palkansaajalla....- eitarvettakehuskella
Tiedä tuota. Lääkärinä olen elantoni hankkinut.
- selväätarvetta
asennevamma vaatisi hoitoa.....
- lullukkamuna
Vinkukaa, köyhät. Jos ei fyffe riitä uuteen Harrikkaan, niin siitä sitten leipäjonoon, vitun pummit. Tai töihin. Kyllä rasvarin kolmen vuoden nettopalkalla jo H-Deen ostaa.
Buaaahhaahhaahaa!
16 6 = 39- säälihd
säälittävää sepustustaaaaaa....
- halpaaon
ostin tikkurilasta, kaveri oli keravan nuorisovankilassa, tarttes kahvirahaa, myi halavalla.
runkoputkissa oli 2kg metaa, joten aika tuottoisa pyörä ! maksoi itte ittensä moninkertaisesti !
tullissa kai kattovat hd miesten peräaukon, muttei pyörän runkoputkia..- lullukkamuna
Sitähän te HD-apinat toivottekin, että joku kattois teiltä edes perssilmän, koska se on ainoa paikka, missä teillä on jotain arvokasta. Chapsit on hyvät (vrt. vanhat luukkuhousut), koska silloin on tuhkaluukku vapaasti ronkittavissa. Teillä pää on tyhjä, samoin lompakko, mopo on vanha raato, mutta perseessä kilokaupalla metaa. Upeeta, pellet. Oletteko ylpeitä itsestänne? Jos kyllä, miksi?
- hoivatäti
kerrot paljon itsestäsi.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391