56v. sinkku nainen pks:lta lähtisi mielellään suunnilleen ikäisensä miehen kanssa käymään vaikkapa Tammisaaressa tai missä vaan Suomessa. Lomalla tämän kuukauden ja yksin hankalaa keksiä tekemistä, en omista autoa. Ehdotuksia?
Laita meiliososi, otan yhteyttä :)
Löytyisikö kaveria kesälomalaiselle?
11
989
Vastaukset
Hei, hassua, että mainitset Tammisaaren :-) kun olen aina sitä ihaillut. Autoillut olen siellä ja muutaman kerran pyöräillytkin, no ei tuo se kaiken a ja o ole, voidaan käydä joskus vaikka timpuktussa. Terveisin mies 57v. :-) Milloin lähdetään?
- Gloria-60
Lähdetään heti huomenna, laitat vaan meilisi . Istun kiltisti vieressä kaverina. :)
- Louhelai
Harmi, että näin ilmoituksesi vasta nyt. Miten olisi seura viikonloppuisin?m49. [email protected]
- VMKO
Miten viikonloppu kaupunkiloma euroopassa??
Tervehdys 56 v sinkkunainen. Lähden tulevana kesänä 2017 Kesälomareissulle Suomeen Eurooppaan yms. Omistan hyvän auton. Olen 60 leskimies Hyvinkään läheltä. 180 cm 84kg Talvella voisimme mennä Lissaboniin tai Fuengirolaan lämpimään. En tupakoi ja alkoa vähän sosiaalinen käyttä. T.Alpo [email protected] 046-8457081
- etkö-huomaa
haku on 2v sitten tehty,eli vanha. tuskin tuota etsijaa koskaan tapaat.
kts. jatkossa aina paivamaara,milloin kirjoitettu,ettei kay kuten nyt.
silti menestysta etsintaasi ja hyvaa tulevaa kesaa. - Gloria-60
Tämä Gloria kyllä kaipaa seuraa kesään.
- adatto
Hei! olen 55 vuotias mies ja kiinnostunut matkasta jossain päin suomea talvisin olen yleensä ulkomailla ja kiva olis suomessakin katsella paikkoja, on moottoripyörä tai auto jolla matkaa voisi tehdä. [email protected]
- Hartsa.lappeenranta
Mie voisin ehkä lähteekkin mitä tarkottaa pks:ltä? tarviiko olla rahhoo itellä ja paljonko työttömmyyskorvaakset tulloo kuukauven alussa mutta niistä pitää maksoo tojotan aluvanteet jotka kaverilta ostin.
Auto on, mutta miksi Tammisaareen ?
- Suolaketie
Terve.olen pekka porvoosta 57v työssä käyvä sinkkumies.käyn aika usein tuolla kainuussa päin kun kotipaikka on siellä että terve tuloa mukaan voit vaikka soitella jos kiinnostaa.puh 0409109840
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483