56v. sinkku nainen pks:lta lähtisi mielellään suunnilleen ikäisensä miehen kanssa käymään vaikkapa Tammisaaressa tai missä vaan Suomessa. Lomalla tämän kuukauden ja yksin hankalaa keksiä tekemistä, en omista autoa. Ehdotuksia?
Laita meiliososi, otan yhteyttä :)
Löytyisikö kaveria kesälomalaiselle?
11
759
Vastaukset
Hei, hassua, että mainitset Tammisaaren :-) kun olen aina sitä ihaillut. Autoillut olen siellä ja muutaman kerran pyöräillytkin, no ei tuo se kaiken a ja o ole, voidaan käydä joskus vaikka timpuktussa. Terveisin mies 57v. :-) Milloin lähdetään?
- Gloria-60
Lähdetään heti huomenna, laitat vaan meilisi . Istun kiltisti vieressä kaverina. :)
- Louhelai
Harmi, että näin ilmoituksesi vasta nyt. Miten olisi seura viikonloppuisin?m49. [email protected]
- VMKO
Miten viikonloppu kaupunkiloma euroopassa??
Tervehdys 56 v sinkkunainen. Lähden tulevana kesänä 2017 Kesälomareissulle Suomeen Eurooppaan yms. Omistan hyvän auton. Olen 60 leskimies Hyvinkään läheltä. 180 cm 84kg Talvella voisimme mennä Lissaboniin tai Fuengirolaan lämpimään. En tupakoi ja alkoa vähän sosiaalinen käyttä. T.Alpo [email protected] 046-8457081
- etkö-huomaa
haku on 2v sitten tehty,eli vanha. tuskin tuota etsijaa koskaan tapaat.
kts. jatkossa aina paivamaara,milloin kirjoitettu,ettei kay kuten nyt.
silti menestysta etsintaasi ja hyvaa tulevaa kesaa. - Gloria-60
Tämä Gloria kyllä kaipaa seuraa kesään.
- adatto
Hei! olen 55 vuotias mies ja kiinnostunut matkasta jossain päin suomea talvisin olen yleensä ulkomailla ja kiva olis suomessakin katsella paikkoja, on moottoripyörä tai auto jolla matkaa voisi tehdä. [email protected]
- Hartsa.lappeenranta
Mie voisin ehkä lähteekkin mitä tarkottaa pks:ltä? tarviiko olla rahhoo itellä ja paljonko työttömmyyskorvaakset tulloo kuukauven alussa mutta niistä pitää maksoo tojotan aluvanteet jotka kaverilta ostin.
Auto on, mutta miksi Tammisaareen ?
- Suolaketie
Terve.olen pekka porvoosta 57v työssä käyvä sinkkumies.käyn aika usein tuolla kainuussa päin kun kotipaikka on siellä että terve tuloa mukaan voit vaikka soitella jos kiinnostaa.puh 0409109840
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810