pistorasian on keksinyt mies, pistorasia on asennettava paikallisen sähköliikkeen toimesta, sillä pistorasia ei ole pokemoni.
pokemon on go, nainen loppuviimeksi vain asennetaan.
https://www.youtube.com/watch?v=lAdRCUsqg-U
t.naisella ei ole mitään valtuuksia, naisella on ominaisuuksia, ihan ilman pokemoneja, ole rauhassa.
nainen on pistorasia
6
238
Vastaukset 6
- TuleKokeilemaan
Enemmän mulla on valtuuksia kuin sinulla
- sullaonvaltuuksiahitto
tuu tänne niin kosketellaan, sun valtuuksia.
sulla on selvitystä jestaksen hitosti, justiinsa, ole rauhassa. - Jallanitkoja
Koskettele vaan omia valtuuksiasi :) ja rauhassa olen ilman sinun toivotuksiakin.
- eisustaolehaastetta
sulla ei ole mulle rakkautta, ei sulla ole mulle ees sihteerihakemusta, sulla on sun some, ei minkäänmoinen elämä, silkka selvitys.
https://www.youtube.com/watch?v=ww5GXbk58R0
t.mä sentään yritän, sä pyrit, senkin hatusta vetelevä pillunpala. - ElämäOnOnkoSulla
Vituttaako, vituttaako...
Et taida paljoa naisista tietää jos vertaa naisia pistorasiaan? Kannattaisi naista kutsua kauniiksi kukkaseksi tai kaunottareksi niin voisi olla enemmän onnea naisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va641750Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661189- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15841Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41628
- 81626
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92585- 45518
- 47505